• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kreun weer zachtjes en voel de drang om me te verzetten wegebben. Misschien ben ik inderdaad onderdaniger dan ik dacht. Ik wil niet dat hij ophoud. Het enige waar ik me nog op kan concentreren zijn zijn vingers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde opnieuw en liet een vinger bij haar naar binnen glijden, maar deed nog niets. Ik drukte opnieuw een kus in haar nek en keek haar speels aan. Hmm, een klein gemeen plannetje kreeg vorm in mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Dan komt Nick wel een andere keer, en nu ik wel weer helemaal mezelf ben..' Hij vroeg aan me toen ik namelijk alles vergeten was wat ik van tattoo's vind. 'Ik vind het goed. Zolang het maar niet in je gezicht of hals komt... En ook niet heel je lijf vol.' En ik glimlach dan. Hij heeft me op zijn schoot getrokken. 'Maar voor de rest laat ik je er vrij in.' En ik druk een kusje op zijn wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    "Ik kom wel een andere keer N." Stuur ik terug als het lang duurt voor een volgend andwoord en ik denk dat Leslie waarschijnlijk gewoon met hem mee wil. Waarom zou ze met mij willen blijfen kletsen?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 19:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik bijt weer op mijn lip en kijk hem smekend aan. 'Alsjeblief?' fluister ik zachtjes. Ik voel de touwen in mijn polsen snijden waardoor ik nog iets meer opgewonden word. Ik ben echt een maf wijf, denk ik bij mezelf.

    Jake S.
    'Oke niet in gezicht en niet in mijn hals.' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op haar wang. 'Gaan we nu of wil je nog wat blijven zitten?' vraag ik haar dan en leg mijn armen om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde en trok me plots terug. "Hmm, ik ben zo terug." glimlachte ik en drukte opnieuw een kus op haar mondhoek.
    Ik stond op en liep de kamer uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik grinnik kort. 'We kunnen nu wel gaan, die pijnstiller zal snel genoeg wel helpen.' Want de koppijn is al iets minder. Ik hoor Jake's mobiel afgaan ten teken dat hij een sms heeft en ik kijk naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Voor ik het goed en wel doorheb is hij de kamer al uitgelopen. wat? Ik kijk hem verbaast na. Laat hij me hier nu gewoon achter of zo? Ik adem diep in en uit en besluit gewoon te blijven liggen.

    Jake S.
    Kom anders vanavond? J stuur ik terug en sta dan voorzichtig recht zodat ze niet valt. 'Dan zal ik wel rijden ok?' glimlach ik en trek haar zachtjes mee naar beneden aan haar hand. Ik kijk haar even quasi-serieus aan. 'Je weet nu toch wel dat je dronken word van whisky he? '


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    In de woonkamer kleedde ik me tot mijn boxer uit.
    Ik liet een vibrator verschijnen en grijnsde even. Hmm, gemeen, misschien. Maar ze kon stop zeggen wanneer ze wou. Ik hield de vibrator achter mijn rug, terwijl ik terug naar de slaapkamer liep.
    "Niet weggelopen?" vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    Ik sta hier heel erg awkward en loop daarom maar naar mijn bed en ga erop zitten. Eigenlijk is alles ineens in een keer op me afgekomen. 'Bestaan demonen echt?' Vraag ik dan nog maar een keer. Het is gewoon zo moeilijk te geloven, ik wil en kan het niet echt geloven. Maar ik heb de vleugels gezien. Misschien waren ze niet echt? En ik weet nou ook niet hoe het tussen Nick en mij zit. Of dit slechts eenmalig was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik trek een wenkbrauw op. 'Ik zit vastgebonden remember?' zeg ik en lach even zachtjes. Ik trek mijn polsen tegen het touw en bedenk me plots iets. Ben ik nu echt aan het genieten door mezelf pijn te doen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me mee naar beneden. 'Ja hoor, rijdt jij maar,' antwoord ik met een glimlach. Ik kijk Jake zogenaamd verontwaardigd aan bij zijn vraag. 'Dat is echt oneerlijk,' zeg ik dan. 'Je had me best wel wat meer tegen mogen houden.' Een ietwat beschaamd glimlachje zit op mijn mond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte en liep op haar af.
    Ik haalde de vibrator van achter mijn rug tevoorschijn.
    "Zin in een spelletje?" vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik lach 'He jij wilde niet luisteren, ik zei het je en jij maar beweren dat je niet dronken was. Je mocht een beetje van me drinken, geen hele fles.' Ik laat haar instappen en stap dan zelf ook in.

    Alexi
    Ik slik zachtjes en kijk naar het speeltje in zijn armen. Ik weet niet echt wat te zeggen maar ik weet dat mijn verlangende ogen boekdelen spreken. Hoe komt hij in hemelsnaam aan een vibrator? Oh ja... dat verschijnendinges.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan met een klein lachje. 'Ik zal het niet meer vergeten oké?' Vraag ik met een lachje. 'Als ik dat niet ook vergeet.' Ik ben ingestapt en wacht gewoon af totdat Jake begint met rijden. Het is best koud buiten. Maar met een trui aan en jeans lukt het wel. Ik laat voor mezelf een muts verschijnen die ik op zeg dan nog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.