• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zou haar graag nog meer geplaagd hebben, maar mijn eigen geduld was op.
    Ik ging boven haar hangen en drukte mijn lippen in haar nek, nog steeds niet in op haar lippen. Ik zoog wat bloed bij haar naar boven en keek haar toen geil aan. Ik wou haar. Nu.
    Voorzichtig gleed ik bij haar naar binnen en wachtte even op haar reactie.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Het duurt even maar dan zie ik vanuit mijn ooghoeken Jake aankomen. Ik laat de iPod weer verdwijnen en mijn mond valt lichtelijk open als ik zijn tattoo zie. Mijn ogen zijn beter dan mensen ogen dus ik kan verder zien. Het is echt mooi. Het zijn vleugels, met een L erin... Leslie. En dat wordt bevestigd door de zin eronder. Let me be your hero.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kreun weer zachtjes en kijk hem aan. Ik wil het liefst van al mijn benen om zijn middel slaan zodat ik hem dieper in me voel maar die touwen zitten in de weg en ik kijk hem bemoedigend en afwachtend aan.

    Jake S.
    Ik loop naar Leslie toe en zie dat haar mond opengevallen is. Ik grinnik zachtjes. 'Lief, zo vang je vliegen.' zeg ik en doe haar mond met een vinger dicht. Ik druk een kusje op haar lippen. Ik weet niet echt of het positief is haar reactie of negatief.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben gewoon overrompelt dat hij een tattoo heeft laten zetten voor mij. D'r schieten echt allerlei dingen door mijn hoofd. Hij drukt een kusje op mijn lippen en ik herpak mezelf. Ik weerhoud mezelf ervan om erom te gaan janken. 'Dat is echt zo...' Fluister ik, het goede woord te bedenken. 'Schattig en lief.' En ik glimlach naar hem. 'En echt heel mooi.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik begon hard en snel te stoten. Kreunen verlieten mijn mond.
    Ik drukte mijn lippen in haar nek, maar herinnerde me plots wat.
    "Shit..." Ik maakte me even van haar los om een condoom te pakken. In no time had ik die omgedaan en hing ik weer boven haar.
    Ik gleed weer naar binnen en begon nu meteen te stoten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik kijk haar bang aan bij haar Dat is echt zo... achterlijk? Maar door de rest van haar zin voel ik me weer gelukkig en druk nu een iets langere kus op haar lippen. Ik pak haar hand weer om haar recht te trekken en verstrengel onze vingers. Ik doe mijn sweater weer deftig.

    Alexi
    Ik kreun weer als hij weer in me komt en weet dat ik niet zo ver meer zit van mijn tweede orgasme. Ik knijp hard in de touwen om dat ik gewoon houdvast nodig heb en mijn rug holt zich een beetje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde weer en begon weer harder te stoten.
    Ik voelde het warme gevoel zich in mijn onderbuik samenpakken en beet op mijn lip om de kreunen toch wat te smoren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nog een reactie in het andere topic, Jaimz? ;)]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem in de ogen ondertussen en smelt even. Ik bijt op mijn lip en stel mijn orgasme alweer uit. Ik wil dat hij eerst komt, ik ben al gekomen. Ik kreun hard mee. 'Axton.' kreun ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik hijgde hevig en luid, terwijl het orgasme dichterbij kwam.
    Ik wou het graag uitstellen, Alexi eerst laten komen, maar blijkbaar had ik niet zoveel karakter als zij.
    Ik kreunde en gromde zelfs even, terwijl ik klaar kwam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kom na hem met een kreun en een zucht klaar. Ik hijg lichtjes ook al heb ik bijna niet gedaan maar het tegen houden was al lastig op zich. 'Dank je, ik hou van je.' fluister ik zachtjes tegen hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ik ook van jou." fluisterde ik. Nog steeds nahijgend stond ik op om haar los te maken. Ik ging naast haar liggen en trok haar tegen me aan. Ik nam voorzichtig haar handen vast tussen de mijne.
    "Heb je je pijn gedaan?" vroeg ik toen voor de zekerheid, terwijl ik naar haar polsen keek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Nee hoor.' glimlach ik maar die glimlach verdwijnt als ik naar mijn littekentjes kijk. Misschien kan ik beter in zo'n kliniek gaan. Om het snijden te stoppen. Maar ik wil niet gaan, ik wil Axton niet missen en de kleintjes. Ik zucht zachtjes en kijk dan weer naar hem, kleintjes glimlachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij drukt een kus op mijn lippen die iets langer duurt en ik glimlach. Hij trekt me dan recht en ik kijk naar hem. 'Ik hou van je Sadler,' zeg ik tegen Jake. Onze vingers zijn verstrengelt en ik trek hem mee naar buiten. 'En nu gaan we iets voor Kate halen. Dat verdient ze.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach breed 'Ik hou ook van jouw.' zeg ik zachtjes en neem haar dan weer mee naar buiten. Ik denk even na over wat ik wil en zoek naar een winkel. Ik zie er één en loop samen met haar naar binnen. 'Goeiemiddag.' zegt de winkelier. 'Goedemiddag.' zeg ik terug. 'Ik zou graag een ijzeren roos bestellen voor het gras van mijn zus.' zeg ik en de verkoper knikt en geeft me een soort catalogus. Ik blader naar de rozen en kies er na een tijdje één.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'