• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake S.
    Ik kijk weg van haar en kijk naar mijn hand die de hare vastheeft. 'Je' fluister ik zachtjes maar geraak niet meer verder. Ik slik een paar keer en probeer opnieuw. 'Je hield niet van me... niet echt.'

Leslie Day
    Ik sla mijn ogen neer. 'Maar ik wilde wel weer van je houden Jake. En nu houd ik wel echt van je.' En ik glimlach naar hem om hem er van te verzekeren. Er schieten allemaal slechte dingen door mijn gedachten, maar ook veel goede. Veel meer goede dingen. En ook mijn liefde voor Jake. 'Ik hou van je Jake.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake S.
    Ik glimlach even en druk een kus op haar lippen. 'Misschien moeten we ons maar omkleden?' zeg ik met een glimlachje aangezien ik hier nog naakt zit en zij enkel een slaapkleedje aanheeft.

Leslie Day
    Ik glimlach naar hem. 'Ja dat is wel een goed idee, misschien dat nick even gebeld moet worden. Hij geloofde erin dat ik mijn geheugen zou terug krijgen, toen ik dat zelf niet deed.' Ik zie dat Jake naakt is. 'Jij hoeft je van mij niet perse aan te kleden hoor,' grinnik ik dan.

Jake S.
    Ik rol met mijn ogen en grinnik. 'Hm jawel want ik moet naar de stad om iets te kopen voor op Kate haar graf.' zeg ik lachend en sta recht. Ik loop naar de kast en kleed me snel aan voor ik haar in mijn armen neem. 'Je weet niet hoe blij ik ben dat je weer jezelf bent.' fluister ik zachtjes en druk even liefdevol een kus op haar voorhoofd.

Leslie Day
    Hij neemt me in zijn armen en fluistert dat hij niet weet hoe blij hij is. Ik glimlach bij zijn kus. 'Jazeker wel, dat weet ik wel,' glimlach ik. 'Want zelf wilde ik dat net zo graag. Het is zo frustrerend als je je niets meer kan herinneren.' En ik zucht een keer zachtjes, mijn hoofd bonkt nog steeds. 'Ik ga even een aspirine pakken.' En ik druk een kus op Jake's wang en stap uit zijn armen en loop naar de badkamer. Dit keer heb ik niet zo'n sexy doorschijnend ding aan. Ik pak den pijnstiller en neem die in. Dan loop ik terug naar de slaapkamer.

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 19:02 ]

Jake S.
    Ik pak een schetsblok en denk na over een tattoo. Na een tijdje heb ik iets leuks. Gewoon een simpel zinnetje. Ik steek het blad in mijn broekszak en wacht tot Leslie terug komt. Ik weet niet of ze nu ook nog mee wil. Ik pak mijn gsm en stuur naar Nick Les heeft haar geheugen terug, dank je. Jake Ik kijk even naar buiten.

Hayden Fitch
    Hij vraagt of ik dat denk of hoop en ik wil antwoorden dat ik dat denk, maar niet hoop. Dat hij het meent, maar ik houd me in om dat te zeggen. Dat klinkt wanhopig. Dan vertelt hij dat zijn liefde voor Leslie al lang niet meer op de eerste plaats staat, en ik wil vragen of hij onsterfelijk is als hij zegt dat dat al een paar honderd jaar is. Maar dan kust hij me al weer en de woorden in mijn gedachten worden niet uitgesproken. Ik kus hem zachtjes terug, ik sta nog steeds tegen de muur aan, maar die eikel heeft er al voor gezorgd dat ik geloof dat hij me niets zal doen.

Nick
    Ik stop de kus als ik mijn mijn mobiel hoor trillen op de dekens van mijn bed -ja dat hoorde ik- en pakte mijn telefoon op om te zien dat het een sms'je was van Jake, met de mededeling dat Leslie haar geheugen terug heeft. "Moet ik langskomen of verstoor ik dan iets? N" Stuur ik terug en wacht op een andwoord.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Ik loop terug naar Jake en zie zijn mobiel in zijn hand en dat hij naar buiten kijkt. 'Heb jij heel toevallig Nick gebeld of gesmst?' Vraag ik hem. 'Dat mijn geheugen terug is.' Ik vind wel dat Nick het moet weten, en het wordt me nu ook weer pijnlijk duidelijk hoeveel Nick van me houdt. Ik houd ook wel van hem, maar niet meer op de manier zoals vroeger. Ik houd echt van Jake.

Jake S.
    Ik ben van plan zo naar de stad te gaan maar weet niet of ze mee gaat. Ik vraag het haar wel. J stuur ik terug en kijk naar Les glimlachend 'Ja net gestuurd. Ga je mee naar de stad of blijf je hier? Nick vraagt of hij langs kan komen.'

LostMagic schreef:
    Alexi
    'Pestkop.' mompel ik zachtjes en probeer tegen beter weten in toch mijn lippen op de zijne drukken. Er is één ding dat hij over het hoofd gezien heeft en dat is dat ik nog kan doen met mijn benen wat ik wil. Handig voor straks.

Axton
    Ik ontweek grijnzend haar lippen, zodat ze op mijn wang terecht kwamen.
    "Tut-tut." zei ik speels en tikte zacht tegen haar kont. Mijn handen masseerden zacht haar borsten, terwijl ik haar bleef aankijken.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik zucht zachtjes en sluit weer genietend mijn ogen. Ik geef me over... voorlopig dan toch. Ik voel de touwen aan mijn armen trekken en alleen dat feit zorgt er al voor dat ik goed nat word..

Hayden
    Nick verbreekt dan ineens de kus en ik kijk naar hem. Hij loopt naar zijn bed en pakt zijn mobiel. Hij stuurt een sms geloof ik en kijkt niet eens mijn kant weer op. Ik weet nu even niet zo goed wat ik hiermee aan moet en ik krab even aan mijn hoofd.

Les
    Ik zie Jake weer sms'en en dan vraagt hij me of ik mee ga naar de stad, of hier blijf. 'Eh, wil je dat ik mee ga naar de stad? Want dan ga ik wel mee. Anders kan ik hier blijven om nick op te vangen. Maar het maakt mij niets uit.'

Jake S.
    'Jouw keuze.' glimlach ik. 'Ik zou het wel leuk vinden als je mee ging maar het is gewoon om een ijzeren roos of zo te bestellen en een tattoo te laten zetten.' Ik pak haar bij haar heupen vast en trek haar op mijn schoot. Zachtjes alsof ze elk moment kan breken.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zucht zachtjes en sluit weer genietend mijn ogen. Ik geef me over... voorlopig dan toch. Ik voel de touwen aan mijn armen trekken en alleen dat feit zorgt er al voor dat ik goed nat word..

Axton
    Ik glimlachte, toen ik zag dat ze zich overgaf.
    "Goed zo, schatje." glimlachte ik en stimuleerde met mijn vingers haar clitje, als een soort van beloning.

“To live will be an awfully big adventure.”