• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We zijn binnen in een winkel, maar ik houd mezelf gewoon op de achtergrond. Dit is iets wat Jake zelf moet uitkiezen. Ik zeg maar niets erover dat Jake Kate zijn zus noemt, zij is namelijk zijn nicht. Ik kijk wel mee in dat boek voor die rozen, en hij kiest een mooie ijzeren roos uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hi, ze is voor hem als zijn zus xd]

    Jake S.
    Ik laat er het zinnetje dat Luca zo vaak tegen haar zei inschrijven en na een afspraak gemaakt te hebben om het te komen ophalen , loop ik weer naar buiten. 'wat wil je nog doen?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nou en ;P]

    Leslie Day
    Ik loop mee met Jake naar buiten en hij vraagt of ik nog wat wil doen. 'Ik heb niet echt een voorkeur ofzo, maar we kunnen misschien ergens iets gaan drinken ofzo?' Stel ik met een glimlach aan hem voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik sta hier heel erg awkward en loop daarom maar naar mijn bed en ga erop zitten. Eigenlijk is alles ineens in een keer op me afgekomen. 'Bestaan demonen echt?' Vraag ik dan nog maar een keer. Het is gewoon zo moeilijk te geloven, ik wil en kan het niet echt geloven. Maar ik heb de vleugels gezien. Misschien waren ze niet echt? En ik weet nou ook niet hoe het tussen Nick en mij zit. Of dit slechts eenmalig was.


    Nick
    'Ja' andwoord ik en stop m'n mobiel in mijn broekzak om vervolgens haar aan te kijken. Terwijl ik probeerde uit te zoeken wat er zo.. Anders aan dit meisje was.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Wanneer is het bal trouwens? En hoe gaat het met Skaniel? En de kleine Skaniel?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij zegt ja op mijn vraag en ik kijk naar hem. Tot mijn verbazing kijkt hij mij ook aan, meestal is hij niet zo direct oog contact vanuit zichzelf. Van wat ik tot nu toe heb meegemaakt tenminste. 'Oke,' mompel ik dan. En blijf hem aan kijken. 'Was dat eenmalig?' Vraag ik dan zacht aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [In drie dagen geloof ik :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hangt er vanaf' Andwoord ik, waarom wekte nou juist dit meisje nieuwschierigheid op bij alles wat ze deed, wat had Leslie ook alweer gedaan toen ik het haar vertelt had?


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Hangt er vanaf..?' Herhaal ik vragend. Ik sta op en zucht een keer. 'Hangt wáár vanaf?' Ik kijk hem heel even aan maar dan gelijk weg. Ik loop naar het raam en kijk naar buiten met mijn armen over me heen geslagen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Volgensmij was het andwoord op hoe Leslie er op had gereageerd anders dan zij nu deed, maar het waren ook twee totaal verschillende personen al hadden ze sowieso één ding gemeen. Koppigheid. 'Hangt er vanaf wat jij er van vind, en wat jij dacht' Andwoord ik en kijk haar deze keer niet meer aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    {UGh, het zijn echt gewoon zulke kleine en kinderachtige kinderen: 'Elbrich is op Melvin maar dat wil ze zelf niet toegeven' 'Ik wil het haar horen zeggen' Bla bla bla. En dan gaan ze Melvin vragen of hij mij ook leuk vind enzovoord. Ik word er gewoon gek van. En die kutkinderen houden ook niet gewoon op.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Nou wat ik ervan denk is heel simpel,' mompel ik. 'Ik weet namelijk niet wat ik er van moet denken. Het ene moment zie ik een fucking helm verdwijnen, het volgende moment zie ik vleugels, en dan word ik ineens gekust.' Ik heb mijn blik nog steeds uit het raam gericht.

    [O dat is zo herkenbaar. Ik zeg dan altijd heel sarcastisch; OO JAAAA, hij is ook echt zooooo leuk.

    En dan geef ik een spottende blik.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Jij wou het zelf weten' Help ik haar herinneren, 'Maar als je wil kan ik het je ook gewoon weer laten vergeten' Voeg ik er aan toe.
    Waarschijnlijk zou ik het toch wel doen.. Wat ze ook zei.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Toen had ik nog gehoopt op een reële verklaring, niet op een mythisch wezen,' breng ik er weer tegen in. En hij zegt dan dat als ik het wil ik het ook weer kan vergeten. 'Wat vergeten?' Vraag ik hem. 'De kus of je demon zijn?' Maar dan bedenk ik me iets. 'Hoe bedoel je eigenlijk vergeten? Me neerslaan in de hoop dat ik geheugen verlies heb?' Ik trek een wenkbrauw op en kijk schattend naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Welk deel wil je vergeten en wat niet?" Vraag ik haar, 'Nee, ander soort vergeten. Als in vampier achtig vergeten' Andwoord ik simpelweg, en zonder haar aan te kijken.


    Don't be like the rest of them, darling