• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Hayden
    'Wat is er zo grappig aan?' Vraag ik hem en draai me om. Ik kijk naar Nick en zie dat hij eten pakt. 'Hoe kan het dat je helm ineens weg was Nick?' Ik ben er gewoon heel gefrustreerd over en ik wil antwoorden hebben. Dat heb ik van mijn moeder geërfd, die was ook zo altijd.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'Omdat ik hem nodig had en van mijn bed naar de parkeerplaats laat liet verschijen. Kijk maar of ik een grapje maak of niet' Zeg ik nu serieus, zij wou er toch een andwoord op?

Don't be like the rest of them, darling

Hayden
    'Dat is niet mogelijk nick,' zeg ik dan. 'Dat weet je zelf ook wel. Zeg het gewoon als je een grapje met me uithaalt.' Ik ga gewoon weer voor hem staan. 'Zeg het me oké? En geen flauwe grapjes of wat dan ook.'

Nick
    'En juist omdat het niet mogelijk is is het toch gebeurt. Omdat ik ook niet mogelijk ben, en ik ben geen mens' Andwoord ik, 'Maargoed, wie niet horen wil moet voelen toch? Of in dit geval zien' Vervolg ik waarna ik de zak chips omhoog houd zodat ze het kan zien en laat die vervolgens verdwijnen.

Hayden Fitch
    'Je bent een mens,' ik knijp even in zijn arm. 'Zie je, van vlees en bloed.' Maar hij houdt de zak chips omhoog en ik kijk met grote ogen naar zijn hand als daar de zak chips verdwijnt. Ik zet een paar stappen achteruit en kijk van zijn hand naar hem. 'W-wat bén jij?' Vraag ik dan aan hem. 'Dit is een grap?'

Nick
    'Ziet het er uit alsof ik een grap maak? Maargoed, als jij er een andere reden aan vast wilt plakken ga je gang.' Andwoord ik, 'Volgensmij zei ik eerder al dat je het niet wilde weten.'

LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en knik dan 'Oke.' zeg ik zachtjes en weet niet echt wat te doen omdat ze het niet weet. 'Moet ik je helpen of zo?' vraag ik haar dan en strijk weer even over haar wang.

Alexi
    Ik schrik even als hij me oppakt en me kust maar ga dan maar al te gewillig mee in de kus. Ik weet niet echt waar hij me heen draagt maar glimlach als ik een zachte ondergrond voel onder mijn knieën. Ik druk weer een zacht kusje in zijn hals. Misschien kan hij me nu eens.... ? dat durf ik zelfs niet voorstellen dus laat maar.

Axton
    Ik draaide ons om zodat ik bovenaan lag en liet mijn lippen afdwalen naar haar nek. Ik herinnerde me hoe leuk ik het had gevonden die ene keer en besefte dat ik haar nog niets had teruggegeven daarvoor.
    "Alexi?" vroeg ik hees en keek haar grijnzend aan. "Wat is jouw natte droom?" wist ik het weer mooi te verwoorden.

“To live will be an awfully big adventure.”

WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Ziet het er uit alsof ik een grap maak? Maargoed, als jij er een andere reden aan vast wilt plakken ga je gang.' Andwoord ik, 'Volgensmij zei ik eerder al dat je het niet wilde weten.'

Hay
    'Wat ben jij?' Vraag ik dan nog een keer aan hem. 'Wat jij deed dat bestaat niet, en nee het ziet er verdomme niet uit alsof je een grapje maakt. En daarom begrijp ik het niet.' Het is zo frustrerend zo.

Nick
    'Ik? De engste nachtmerrie van een helehoop dingen. Ik ben een Demon' Andwoord ik simpelweg en alsof het niets is, 'Maar dat weet je andere kamergenoot ook al een tijdje'

Alexi
    Ik krijg een blos op mijn wangen. Iets waar ik nog niet echt goed heb over nagedacht. 'Hulpeloos zijn denk ik.' zeg ik zachtjes. Misschien ook om gedomineert te worden maar sm dat gaat iets te ver.

Jake S.
    Ik bijt op mijn lip en kijk haar iets verwondert aan. Misschien hoef ik het haar dan toch niet uit te leggen en te helpen. Ik streel zachtjes over haar borsten om iets te doen te hebben en kus haar weer zachtjes.

Axton
    "Dus... je wilt ook wel eens aan het bed vast hangen?" vroeg ik toen, om zeker te zijn dat ik haar goed begreep.
    Ik streelde met mijn duim zacht over haar gloeiende wang en glimlachte.

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 16:47 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Hay
    Als hij zegt dat hij een demon is verstijf ik. 'Onmogelijk,' zeg ik, maar mijn stem klinkt als een fluistering. 'Waarom heb je me dan geholpen gisteren? Demonen zijn slecht.' Heeft hij er misschien bijbedoelingen bij? Dat hij me later ineens vermoord ofzo.

Leslie Day
    Hij streelt over mijn borsten terwijl hij me weer kust en ik glimlachen tegen zijn lippen aan. Dit voelt prettig aan, en ik ga door met hem af te trekken. Ik denk dat ik het zo goed doe aangezien hij me niet tegen houdt en ik ga iets sneller.

Nick
    Ik rol met mijn ogen, 'Als ik je iets had willen doen of had willen vermoorden had ik niet op een school rondgehangen of had ik dat al lang gedaan' Zeg ik vervolgens, 'Denk je dat? Hmm.. Somige alleen, okey niet ontkend dat ik er ook deels een ben maar ik was nou niet echt vanplan je te vermoorden. En ik heb zo'n idee dat of Aurora me achterna komt of anders haar vader. En zins de vorige ontmoeting met hun zo goed ging pas ik.