• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:13 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    {UGH. Ben zo chagerijnig. Ik had dus een tijdje geleden iemand vertelt dat ik op Melvin was, Nu weet iedereen het.}


    {ik denk dat ik m'n mentor ga vragen om overplaatsing naar de andere klas. Ik heb er echt geen zin meer in en bij gym zat ik bijna te huilen.}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    Nick
    'Dat is heel simpel, het is niet mogelijk en er is ook geen bestaande verklaring voor' Andwoord ik simpelweg en kijk haar aan, ik had de neiging om het haar gewoon te laten zien. Maar waarom zou ik?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik lees het nu net pas. En dat is echt niet leuk! ):

    Misschien is overplaatsing inderdaad het beste. Ik vind dit echt rot voor je <3

    *hug*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Ik sta op en ga voor hem staan. 'Dus wat wil je nou zeggen Nick? Dat ik het me verbeeld heb? Dat ik gewoon in de war ben door gisteren, dat ongeluk?' Ik kijk hem recht aan en ben echt niet van plan om dit zomaar te laten gaan. Dit moet gewoon een grap zijn, een zieke grap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ik lees het nu net pas. En dat is echt niet leuk! ):

    Misschien is overplaatsing inderdaad het beste. Ik vind dit echt rot voor je <3

    *hug*]


    {Wat doe ik verkeerd waardoor mensen mij niet mogen? Ik doe toch niets fout? Ik snap gewoon geen ene flikker van mensen.

    *hugs back*

    Bij nader inzien.. Ik denk dat ik het tegen m'n moeder ga zeggen en vraag of zij school wil bellen of ik naar de andere klas overgeplaatst kan worden..


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik sta op en ga voor hem staan. 'Dus wat wil je nou zeggen Nick? Dat ik het me verbeeld heb? Dat ik gewoon in de war ben door gisteren, dat ongeluk?' Ik kijk hem recht aan en ben echt niet van plan om dit zomaar te laten gaan. Dit moet gewoon een grap zijn, een zieke grap.


    Nick
    'Ik zei alleen dat er geen bestaande verklaring voor is' zeg ik met de nadruk op bestaande. 'Maar als je de niet bestaande en totaal krankzinnige verklaring wilt horen. I'll be glad to tell you' zeg ik met een klein en bijna onhoorbaar oud Engels accent van jaren geleden. 'Maar ik denk dat je die toch niet wilt horen, je bent een mens, bij iets krankzinnigs weigeren ze er over na te denken en bedenken ze een andere verklaring voor de dingen die erg duidelijk zijn maar zij niet willen geloven'


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Wat doe ik verkeerd waardoor mensen mij niet mogen? Ik doe toch niets fout? Ik snap gewoon geen ene flikker van mensen.

    *hugs back*

    Bij nader inzien.. Ik denk dat ik het tegen m'n moeder ga zeggen en vraag of zij school wil bellen of ik naar de andere klas overgeplaatst kan worden..


    [Ik denk dat het er deels in zit dat je hen ook niet begrijpt. Want zij begrijpen jou ook niet, denk ik. En ik denk dat er best mensen zijn die je mogen, maar die het niet zeggen en/of niet duidelijk maken.

    En misschien is het handig ja om je moeder te laten bellen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    'Iets wat niet bestaat is niet echt,' zeg ik dan verbeten. Ik blijf gewoon zo voor hem staan. 'Goh, hoe lang heb je op dat oude Engelse accent moeten oefenen voor deze grap? En jij bent net zo goed mens. Waar heb je het over?' Ik wil het inderdaad niet begrijpen, hij haalt gewoon een grap met me uit. 'En vindt je het gek dat ze je niet willen geloven? Ik doe het nou al niet en ik heb het nog niet eens gehoord.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik denk dat het er deels in zit dat je hen ook niet begrijpt. Want zij begrijpen jou ook niet, denk ik. En ik denk dat er best mensen zijn die je mogen, maar die het niet zeggen en/of niet duidelijk maken.

    En misschien is het handig ja om je moeder te laten bellen.]


    {Daar heb ik ook nog een leuke ervaring mee gehad op de basisschool :')}


    Don't be like the rest of them, darling

    [O EM GIE!

    Ik denk dat er een jongen uit me klas me leuk vind.. :\ hij heet Zico en is erg... Seksistisch in mijn richting. Maar ik kan wel gewoon met hem lachen :3 en als hij normaal doet is het gewoon een lieve aardige slimme jongen. MAAR TOTAAL NIET LEUK LEUK D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Daar heb ik ook nog een leuke ervaring mee gehad op de basisschool :')}


    [Hahaah lol. Vertel :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [O EM GIE!

    Ik denk dat er een jongen uit me klas me leuk vind.. :\ hij heet Zico en is erg... Seksistisch in mijn richting. Maar ik kan wel gewoon met hem lachen :3 en als hij normaal doet is het gewoon een lieve aardige slimme jongen. MAAR TOTAAL NIET LEUK LEUK D:]


    {XD Lol. Mischien moet je duidelijk maken dat jij hem niet leuk vind? En anders is hard wegrennen ook een optie :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    'Iets wat niet bestaat is niet echt,' zeg ik dan verbeten. Ik blijf gewoon zo voor hem staan. 'Goh, hoe lang heb je op dat oude Engelse accent moeten oefenen voor deze grap? En jij bent net zo goed mens. Waar heb je het over?' Ik wil het inderdaad niet begrijpen, hij haalt gewoon een grap met me uit. 'En vindt je het gek dat ze je niet willen geloven? Ik doe het nou al niet en ik heb het nog niet eens gehoord.'


    Nick
    'Een grap he?' Zeg ik vol vermaak, en loop vervolgens gewoon langs haar, ik had honger en aangezien ze me had gestoort toen ik wilde eten zocht ik naar wat eten en vond alleen de zak chips van gister en at daar wat van.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {XD Lol. Mischien moet je duidelijk maken dat jij hem niet leuk vind? En anders is hard wegrennen ook een optie :3}


    [O geloof me, ik maak het hem duidelijk. Als hij van die opmerkingen maakt schud ik standaard mijn hoofd en zeg 'nee Zico'. En mijn beste vriendin, Eva, die zit dan van; oeeeeee Jaimy, oeeee Zico!

    En dan zeg ik ook altijd; Eva, er is niets tussen Zico en mij.

    Dus dan friendzone ik hem ook :3\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Hahaah lol. Vertel :3]


    {Je hebt natuurlijk altijd van die 'populaire' mensjes (vooral meisjes) in een groep, nou met een van hun prate ik wel -zowel in real als via E-mail- dus toen zei ze een keer dat ze mij wel aardig vond, maar niet met me om ging of wou gaan ofzo omdat de anderen mij niet mochten enzovoord :') Leuk zoiets.

    En.. Nog iets maar dat ben ik vergeten XD}


    Don't be like the rest of them, darling