• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En toen was het stil.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Celeste Annabel Twice
    'Ah, jij mag niet verdwijnen hoor Cammie, en het lijkt me heel raar als jij ineens zou verdampen,' grinnik ik dan. In het bos is er gelukkig wel enige koelte. Dat is dan wel weer een voordeel aan het bos. Maar het blijft verschrikkelijk warm. De handdoek van Cam heb ik al niet meer in mijn handen want die heeft Lauren uit mijn handen gepakt dus mijn andere arm ligt nu ook om zijn hals. Ik glimlach even naar Lauren. Ze is nog steeds zo dun, en ik denk dat ze er mee moet oppassen. Want zo dun als zij is gaat het op een gegeven moment echt mis. Ik hoor achter me Alex roepen dat we niet zo snel moeten gaan en ik grinnik. 'Doorben Alex!' zeg ik lachend en kijk dan weer voor me. Cam ontwijkt wat takken en ik hoor David en het meisje praten. Ik heb niet eens een idee hoe ze heet. 'Hee nieuwe chick,' zeg ik dan. 'ik ben Celeste.' Cameron noemt me Cece en een scheef lachje zit op mijn mond. Hij is de enige die me Cece noemt. De rest noemt me Celes, Celeste of Cat. Want Cat dat zijn de eerste letters van mijn twee voornamen en achternaam. We komen al snel uit bij het meertje en ik ben vrolijk. 'Verkoeling is in zicht!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Alexander Robinson

    "Ik zal mijn best doen Cece, en ja het is ook vreemd als ik zou verdampen zomaar opeens of nouja niet alleen ik maar ook andere, het is gewoon vreemd" grinnik ik en een speelse glimlach siert mijn gezicht. Van achter hoor ik Alex en grinnik zachtjes voordat ik lachend mijn hoofd schud, Alex was echt een gast waarom je moet lachen. David is druk in gesprek met iemand die ik ook niet ken net als Celeste en kijk even naar het meisje "En ben Cameron" stel ik mezelf voor ook al gaat dat een beetje moeilijk met Celeste op mijn rug. Als ik het meer zie lach ik kort een begin het laatste stukje te rennen, Als ik niet snel in het water lag ging ik echt dood. Ik zet Celeste zachtjes neer op de grond en trek mijn shirt over mijn hoofd, mijn schoenen vliegen uit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayden Owen Harries
    Nadat ik als een van de laatste mijn spullen heb weggezet, ik wilde graag een rondje over het terrein lopen maar had het opgegeven toen ik zag hoe vervallen alles eruit zag. Besluit ik naar het meertje te gaan. Enkele jaren geleden waren we hier met iedereen bij elkaar om elkaar beter te leren kennen. Nu zijn we hier eigenlijk voor de zelfde rede wat best gek is aangezien we al jaren met elkaar omgaan. Het ondertussen bijna dichtgegroeide pad is moeilijk begaanbaar en rond zwiepende takken leveren nog meer problemen op. Na al die jaren moet ik bekennen dat ik geen idee heb waar ik heen moet en veeg het zweet dat in straaltjes van mijn voorhoofd afloopt weg. De zon schijnt nog feller nu het midden op de dag is en ik verlang echt naar het verkoelende meerwater. In de verte zie ik een groepje lopen dat het duidelijk gezellig heeft. 'He wacht even!' roep ik in een poging hun aandacht te trekken en versnel mijn pas om bij ze in de buurt te komen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Eten!]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik zucht en als we er zijn laat ik me van David's rug afglijden en pak mijn spullen en leg mijn handdoek op de grond en zet mijn tas ernaast. Ik trek mijn shirtje uit en ga dan in mijn bikini op mijn handdoek liggen en kijk voor me uit baar het meer en een glimlach zit op mijn gezicht. Ik heb dit alles toch wel gemist. Ik zie dat Camerons duidelijk het water in wil en grinnik even en kijk dan naar de andere mensen die er zijn. Ik zet mijn zonnebril van mijn neus en zet hem op mijn hoofd en zucht zacht en sta dan op en loop naar het wat toe en zet mijn voeten erin, het water is koud, maar wel verfrissend met deze warmte. Ik loop verder het water in tot het water tot mijn middel komt en draai me dan om naar de rest. 'Komen jullie ook nog?!' roep ik dan naar de andere die nog aan de kant staan en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Celeste Annabel Twice
    Cameron stelt zichzelf ook voor aan het meisje. Ik schrik als Cameron ineens begint te rennen en ik klem me steviger aan hem vast. Hij zet me dan zachtjes neer als we daar zijn en hij trekt zijn shirt uit. Toegegeven, hij heeft een erg goed lichaam. Ik fluit een keer zo'n fuutfieuuww. En dan trek ik mijn eigen shirtje ook uit, en dan mijn vans en sokken. En als laatste volgt mijn shortje. Ik zie dat het nieuwe meisje haar handdoek spreidt en ik besluit dat dan ook maar te doen. Ik zie een lekker plekje en spreid mijn handdoek en slaak een genietende zucht. De zon verwarmt mijn huid en ik glimlach gelukkig. Het is leuk zo met iedereen. Hoewel niet iedereen mee is zwemmen, maar met de mensen die hier zijn. Ik zet mijn zonnebril af en leg die bij mijn handdoek en kijk dan even naar Cam. Volgens mij gaat hij er zo gelijk in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren Aria Lockwood

    Achter me hoor ik geroep. Verbaasd kijk ik om en stop met lopen. Ik zie Jayden aan komen lopen en kijk hem met een glimlach aan. 'Ga je ook mee zwemmen,' vraag ik hem met een lachje en kijk hem met een gljmlache aan. Ik lach even en frunnik automatisch aan min armband. Mijn ogen glijden even over Jayden heen en ineens lijk ik te beseffen hoe erg ik ze eigenlijk mis. Ik bedoel... Ze betekende zoveel voor me en nu... Nu wisten ze niks meer van me. Ik slik even, maar zet weer een glimlach op mijn gezicht. 'Hoe gaat het,' vraag ik hem. De andere liggen al in het water, en eigenlijk heb ik ook wel zin om te zwemmen, maar ik besluit nog even op antwoord te wachten. Wel trek ik alvast mijn kleren uit.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 19:05 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Alexander Robinson

    Ik kijk even naar Celeste die bezig is met haar handdoek en enzo en ik kij knaar het water waar ik Allison zie "Wow go Allison" schreeuw ik lachend als ze het water in gaat en ik ren ook naar het water en duik er meteen in. Meteen voel ik de verkoeling en ik zucht genietend "Dit wouden we nou" grinnik ik en veeg mijn natte haar uit mijn gezicht en zwem wat rond. Na een tijdje ga ik er toch maar weer uit een loop zachtjes naar Celeste voorda tik mijn haar boven haar uitschud en lachend naar mijn handdoek loop.

    (Omg eten zo terug >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ben bijna thuis. Sta nu bij patatboer en moet dan eten. Verwacht dat ik rnd half 8 echt online ben ongeveer ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jacob Jonathan Trevor "Trev"
    Iedereen is al weg als ik eindelijk het voor elkaar heb gekregen het busje heb weten te parkeren. Ik stap uit en mijn hondje springt achter me aan. Ik kon hem echt niet thuis laten. Dat deed ik nooit, dus waarom nu wel? Ik pakte mijn spullen uit de bus en sloot deze af voor ik richting de hutjes begon te lopen. Daat gooide ik mijn spullen op het lege bed en zette wat ramen open, want het was er nochal muf. Ik besloot me snel om te kleden in mijn zwembroek, want de rest zoyu waarschijnlijk wel bij het meer zijn, de plek waar we vroeger altijd rondhingen. Ik aaide mijn pup nog een keer over zijn hoofd voor ik in alleen mijn zwembroek naar het meer ren. De takken doen pijn aan mijn voeten en de doornen maken krassen over mijn blote onderbenen, maar als ik dan eenmaal op het strandje terecht kom is het het allemaal waard. Ik ren het meer in. "Iemand zin in lummelen?" vraag ik, aangezien ik een van de enigen in het water was. Ik had gewoon zin om alles weer te laten zijn als vroeger en daar zou ik ook alles aan doen om het voor elkaar te krijgen.


    Bowties were never Cooler

    [Waar kan ik inspringen? ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [iedereen is naar het meer zo ogeveer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Celeste Annabel Twice
    Cameron en Allison zijn al heel snel in het water maar ik kijk eerst nog even om me heen naar wie er nou allemaal zijn meegegaan. Ik zie dat Jayden is gekomen en nu met Lauren praat. En dan zie ik ook in de verte Trev aankomen. Ik glimlach en hij is al snel in het water. Dan slaak ik ineens een gilletje als ik koude druppels op mijn huid voel en zie dan dat het van Cameron's haren komt. 'Cam!' roep ik uit, maar hij is al weer terug naar zijn handdoek. Ik loop naar hem toe en por hem met mijn voet in zijn zij. 'Waarom ben je nu al uit het water?' vraag ik met een pruillip. 'Nou kan ik niet eens jou kopje onder duwen!' een grijns zit nu op mijn gezicht. Trev vraagt wie er mee gaan lummelen en ik lach, 'Cam en ik doen mee!' zeg ik met een grijns. Ik geef Cam gewoon op. 'want Cam wil graaaaaag de lummel zijn!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swan
    Ik kijk op als ik plotseling Trev zie aanrennen, maar lag toch, hij kwam alleen in zijn zwembroek, dat heeft pijn moeten doen aan zijn voeten met die takken, maar goed. Hij rent meteen het water in het ik grinnik even wn. Duik onderwater, ik en Trev zijn nu de enige in het wat en ik hoop dat hij me nog niet gezien heeft en zwem onderwater naar hem toe en kom geruisloos achter hem weer bovenwater en grijns en breng mijn lippen naar zijn oor. 'Ik doe wel mee.' zeg ik dan plotseling in zijn oor en grinnik even en ga weer recht staan en kijk dan naar de rest die op de kant zitten en schud even mijn hoofd en kijk dan weer naar Trev en veeg wat haren uit mijn gezicht en knijp wat water uit mijn haren web kijk hem dan glimlachend aan. Ik ben opzich altijd wel in voor een spelletje. 'Ik ben wel niet de lummel!' zeg ik meteen lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp