• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Als ik het goed begrijp gaan dus David, Cameron, Celeste, Zoë, Lauren, (Charlotte?) en Alison mee. Heb ik iemand niet genoemd?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik grinnik en klem me stevig om David heen, omdat ik niet wil vallen, mijn zonnebril had ik inmiddels al op gezet en ik kijk rond en ook even naar het meisje dat blijkbaar Zoë moest heten, ik zucht dan even en leg mijn hoofd op de schouder van David en zie dan dat Cameron en Celeste op ons staan te wachten en kijk dan Cameron quasi-boos aan als hij zegt dat we slome slakken zijn en terwijl ik nog steeds op David's rug zit leun ik wat naar Cameron toe en geef hem een tik tegen zijn achterhoofd. 'Ik ben geen slome slak.' zeg ik dan ook quasi-boos, maar grinnik uiteindelijk toch en schud mijn moofd. 'Geduld is een schone zaak.' zeg ik dan grijnzend en kijk ze dan allemaal omste beurt aan. 'Gaan we dan nu nog?' vraag ik dan lachend, als iedereen gewoon blijft staan.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 17:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Celeste Annabel Twice
    Ik geef hem een zachte duw als hij een opa na doet en daarna dramatischachtig naar zijn hart grijpt en vraagt hoe ik dat durf te zeggen. Maar hij lacht daarna eventjes. 'Hoe ik het durf? Ehhhh YOLO!' Ik grinnik, ik heb een hekel aan het woord yolo. 'Nee, ik durf het gewoon. Niet omdat ik maar 1 keer leef.' Ik kijk om als ik hem opgelucht hoor zuchten en zie dan David met Allison aan komen lopen. Achter hem zijn Lauren en een voor mij onbekend meisje. 'Ja, we gaan nu eindelijk naar het meer.' Ik zie dat Allison op de rug van David zit. 'Heeee, ik wil ook niet zelf hoeven te lopen,' zeg ik dan met een pruillipje. En ik grinnik even en kijk dan met lieve oogjes naar Cam. 'Caaaamm?' zeg ik dan met mijn liefste glimlach en onschuldigste ogen. Het boeit me niets als hij weigert, maar ja, als je niet zelf hoeft te lopen is dat ook wel fijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [als ik het goed begrijp zijn ze toch onderweg?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even eten..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    [als ik het goed begrijp zijn ze toch onderweg?]

    [Ze staan op het punt om te vertekken.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [oke. En Allison zit op David zijn rug en C & C lopen naast elkaar ofzo? Haha. Ben op kraamvisite vandaar dat ik af en toe weg ben]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Iemand voor Drew of Denise? Drew heeft het niet zo op zwemmen)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ze staan nog stil :Y) maar All zit bij David inderdaad, C&C staan nog naast elkaar en Zoë is er ook, ze is nieuw ;3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Alexander Robinson

    Ik kijk even naar Allison die me een tik geeft en wrijf over mijn achterhoofd "Nou jij loopt niet eens zelf" zeg ik maar en moet haar wel gelijk geven op dat hele geduld gedoe en strek nog een keer. Ik knik "Ja we gaan nu dus want ik wil niet nog langer blijven wachten" lach ik kleintjes en zie Celeste naar me kijken, "Hou jij mijn handdoek dan vast" vraag ik net zo lief terug en overhandig haar mijn handdoek. Celeste was zo licht dat het me niet echt zou hinderen of zo iets, als Celeste op mijn rug zit kij kik even naar David en kijk naar het bos "Dus volgens mij moeten we door het bos om bij het meer te komen" ik kijk nog even om me heen en begin dan te lopen "Ik ga nu niet nog langer wachten want ik word straks nog een plasje water"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Coockies schreef:
    [oke. En Allison zit op David zijn rug en C & C lopen naast elkaar ofzo? Haha. Ben op kraamvisite vandaar dat ik af en toe weg ben]

    [Geen flauw idee. In iedergeval zijn we officiel nog niet vertrokken en ergens hierboven heb ik even iedereen gezet die mee gaat.(:
    Awh (:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    jaimyhoi schreef:
    [Ze staan nog stil :Y) maar All zit bij David inderdaad, C&C staan nog naast elkaar en Zoë is er ook, ze is nieuw ;3]

    [Maar Charlotte, zou die niet ook meegaan? Aangezien ze haar bikini heeft aangedaan.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Wat is er allemaal al gebeurt? En hoe kan ik inspringen?]


    Bowties were never Cooler

    Austin en Esmée willen ook mee gaan zwemmen!
    Daar schrijf ik wel even een post voor, maar jullie hoeven niet te wachten. Zij komen wel. ^^


    everything, in time

    Sylvesti schreef:
    [Wat is er allemaal al gebeurt? En hoe kan ik inspringen?]


    [Busreis van 6 uur, de hutindeling kan je op het prikbord vinden daar. En irl in de story. En nu gaan er een aantal mensen zwemmen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.