• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Alexander Robinson

    Ik droog mijn bovenlichaam en een beetje mijn haar, ik moet lachen als Celeste haar stem hoor en grinnik kort als ik opeens een por in mijn zij voel "Omdat ik alleen even mezelf wou behouden van dat ik ging smelten" zeg ik en tik met mijn vinger tegen het topje van haar neus en grijns "Dat is nou jammer" lach ik "En denk je nou echt dat je sterker bent dan ik" ik kijk Celeste verbaasd aan "Heey miscchien wil ik helemaal niet meedoen" breng ik verontwaardigt uit en leg mijn hand over haar mond als ze mijn naam zegt "Nee ik wil hem niet zijn maar volgens mij vind Cece het wel heel leuk vinden om te zijn.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David Jonathan Williams

    Na even snel een duik te hebben genomen ben iks nel weer aan de kant gegaan, ik kan niet heel goed zwemmen. Het zonnetje schijnt lekker op mijn huid, ik voel mijzelf al bruin worden. Terwijl de anderen lummeltje ofzo willen gaan spelen kijk ik om me heen, ik ben niet zo in voor een spel. Ik zie Zoë alleen staan, waarna ik opsta. Ze lijkt me echt heel aardig, ze zou best een vriendin van me kunnen zijn. 'Hey.' ik lach naar haar en ga naast haar staan, het water klotst zachtjes tegen mijn enkels aan.'Stoor ik?' ik weet niet of ze nu wel met me wilt praten, misschien wil ze wel even alleen zijn. Wel ja, ik heb het tenminstte gevraagd. De pup is helemaal nat van het water, echt super lief om te zien. Ik wil ook een pup, maar helaas mag ik geen huisdier. Zelfs geen goudvis.
    [Ik heb hem maar even naar Zoë laten komen, als dat goed is?]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 19:10 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lauren Aria Lockwood

    Met een lachje draai ik me om en leg mijn handdoek goed neer. Ik ga liggen en geniet van het zonnetje die me lekker verwarmd. Bruin was ik al, maar lekker liggen in de zon kon nooit kwaad. Ik kijk naar Cameron en Celeste en sta ook op. Ik loop langzaam naar het water en steek een voet in het water. Het water kon afkoeling bieden, maar aangezien ik het nog niet zo heel bloedheet had, vond ik het maar koud. Ik blijf even aarzelend staan en kijk naar mijn bikini Mijn botten staken een beetje uit en ik was dun. Ik slik even en kijk vlug weg. Kippenvel springt op mijn armen als ik mijn voeten in het water zet. 'Het is ijskoud,' zeg ik zachtjes. Ik weet niet of iemand me hoort, eigenlijk verwacht ik van niet. Ik ril even en laat mijn armen slap langs mijn lichaam hangen. Ik kijk om me heen en staar naar het water. Allison lag lekker te zwemmen. Alsof het niet koud was, maar ik vond het wel koud. Heel koud


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wie wil er naar Aimee?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Iedereen is zwemmen volgens mij. Nou ja bijna iedereen ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga nu antwoorden Coockies.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Celeste Annabel Twice
    Hij tikt met zijn vinger tegen mijn neus aan en ik grijp richting zijn vinger in een reflex. 'Mijn neus is heilig Cam,' zeg ik dan en wrijf even langs mijn neus. Dat voelt altijd raar namelijk als iemand er ineens heeft aangezeten. 'Ja, ik ben sterker dan jij, dat wéét ik, dat denk ik niet alleen,' zeg ik met een klein grijnsje en kijk naar hem. 'Je hebt pech, je moet meedoen Cammie,' lach ik dan en kijk even naar hem. 'Nee hoor, ik heb er ook geen behoefte aan om de lummel te zijn. Dat vind ik toch echt wel een typisch Cameron ding. Vinden jullie ook niet?' grinnik ik. Ik steek mijn hand naar Cam uit om hem overeind te helpen, niet dat hij dat nodig zal hebben. Het is meer gewoon een soort automatisme denk ik, ach ja. Wat maakt het ook uit. Ik kijk heel even over het water en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Dit gaat denk ik leuk worden hier. Ondanks dat heel de camping echt vervallen is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Trev
    Ik grinsde. "Ik neem Fred altijd mee. Overal mee naar toe." Ik glimlach als ik zie hoe lief ze tegen Fred doet. Ik had hem als echt mini-hondje opgehaalt uit het asiel en sinds dien liet ik hem nooit alleen. Dat kon hij waarschijnlijk wel aan, maar ik niet. Alleen de laatste tijd was ik heel erg druk met echt van alles en nog wat, dus ik had maar weinig tijd gehad om hem aan haar te showen. Ik glimlach naar haar. "Moet jij zo maar eens opletten hoe goed hij in dit spel is." ik liet Fred gaan en hij blafte nog een keer. Ik gaf hem zacht een kus op zijn nu nog nattere neus. Er lag al best een grote groep mensen in het water. Ik speurde hen af op zoek naar een bal. Die dingen waren vaak wel handig met lummelen. Anders werd het zo saai. Hopelijk was het wel een stevige bal, en niet zo'n zwakke strandbal, want die zou binnen een paar minuten lek zijn door Fred's tanden.


    Bowties were never Cooler

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 19:19 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Adores schreef:
    [Ik ga nu antwoorden Coockies.]


    [Noem me maar Demi :) En kan je iets mee met mijn laatste reactie? Want moest even iets posten, sorry voor mijn ongeduld :) Hahaa x ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Alexander Robinson

    Ik trek net op tijd mijn vinger terug zodat ze hem niet kan pakken en grinnik even "Oke dan Cece" ik laat mijn handen langs mijn lichaam hangen en kijk haar even aan, "Jij bent helemaal niet sterker dan mij en dat wéét jij Celeste' ik kijk haar even aan en steek mijn handen in mijn zij "Nee ik ga niet meedoen, ik ga nog even zwemmen ofzo" beslis ik "Nou ik heb er dus ook geen behoefte aan maar ik weet zeker dat als iemand het lief genoeg vraagt Celeste het wel wilt doen" ik schud even met mijn haar. Ik por haar nog een keer in haar zij "Ik ga denk ik nog maar zwemmen ofzo iets" ik bijt even kort op mijn lip en zucht. Ik moest daar echt eens mee ophouden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jayden Owen Harries
    "Natuurlijk ga ik mee zwemmen!' Beantwoord ik haar vraag lachend. Lauren is altijd al een beetje onzeker geweest waardoor ik het altijd vervelend vind als mensen vervelend tegen haar doen. Als ik haar recht aankijk zie ik dat ze me van top tot teen bekijkt wat me een ongemakkelijk gevoel geeft. Ik went snel mijn blik af om niet te laten merken hoe erg ik me van haar bewust ben. De zon schijnt nu door de bladeren heen en het meer lokt erger dan ooit. Als Lauren zichzelf voor mijn neus begint om te kleden moet ik lachen. 'Met mij gaat het goed, met jou ook zeker?' Ik trek mijn T-shirt uit waarna ik mijn schoenen uittrap ik doe geen moeite om mijn broek uit te doen en trek Lauren aan haar hand mee het meer in waardoor we allebei in een keer helemaal onder water belanden.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Coockies schreef:
    (...)

    [Noem me maar Demi :) En kan je iets mee met mijn laatste reactie? Want moest even iets posten, sorry voor mijn ongeduld :) Hahaa x ]


    [Ik ben heel slecht in namen, dat zal je nog wel merken. Je reactie was goed hoor en ongeduldig ben ik net zo erg!]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Lauren Aria Lockwood

    Ik hoor de antwoorden van Jayden aan en knik af en toe. Ineens pakt hij mijn hand en trekt me het meer in. Ik beland onderwater en een koude rilling gaat door me heen. Ik zwem naar boven en hap naar adem. Als Jayden ook boven is geef ik hem een duwtje. Ik lach even, maar ril wel. 'Man dit is ijskoud,' zeg ik, het is nog net geen gillen. Ik kijk hem quasi boos aan. 'Moest je me nou echt in het water trekken?' Dan lach ik even. 'Al heb ik zelf gevraagd of je mee ging zwemmen.' Ik lach even en kijk hem aan. Ik kijk om me heen naar de andere en ril lichtjes. Het is echt koud.... Ik sla mijn armen onderwater om me heen en kijk even naar Jayden, voordat ik wegkijk. Uiteindelijk laat ik mijn lichaam los en zwem ik een beetje. Toch heb ik het aardig koud en staat er kippenvel op mijn armen. Mijn moeder geeft mijn dunheid altijd te schuld ervan als ik het koud heb. Ze zegt dat dat komt doordat je minder vet hebt ofzo dat je beschermd tegen de kou. Ik weet dat het waar ben, maar zo dun ben ik nou ook weer niet. Het valt reuze mee, vind ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik schrok op toen ik Davids stem hoorde. Ik glimlachte en knikte ernstig, "Ja, ik had net een heel serieus gesprek" zei ik serieus. Iets wat dus onmogelijk was aangezien ik hier als loner stond. Ik keek even om me heen en trok een pruillip, "Maar nu is ie dus weg, dus je stoort niet". Hij had vast wel door dat ik het niet meende, ik bedoelde maar dat ik hier al de hele tijd levenloos stond te zijn. Ik draaide mijn hoofd naar hem om en nam hem in me op. Iets wat ik altijd deed bij mensen. Ik beet zacht op mijn lip en staarde voor me uit, "Wil jij niet meedoen met lummel ? Whatever dat ook mag zijn" zei ik lachend. Ik ging niet zeggen dat ik expert was in lummel. Ik had geen flauw idee wat dat betekende.