• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Celeste Annabel Twice
    Ik blijf bij Cameron achter, want David is blijkbaar meer mee aan het vragen. Ik knik en glimlach dan naar Cameron. Hij is eigenlijk altijd wel degene geweest uit de vriendengroep waar ik het beste mee omging. Of omga. Alleen het zijn gewoon allemaal factoren die ervoor gezorgd hebben dat vriendschap uiteindelijk toch minder worden en verwateren. Ik fluit een wijsje en kom tot de conclusie dat ik weer honger heb, ach ik eet wel wat na het zwemmen. 'Ik hoop alleen dit niet iemand het lollig gaat vinden om anderen erin te gooien,' mompel ik tegen mezelf. Daar kan ik gewoon slecht tegen. Want ik ga helemaal tegenstribbelen dan. maar wanneer ik eenmaal in het water ben kan ik er wel om lachen. 'Het is hier zo erg verandert,' zeg ik dan tegen Cam. 'Of eigenlijk niet verandert maar gewoon helemaal vervallen!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Lauren Aria Lockwood

    Ik loop richting de deur en zie David staan. 'Eh ja. Klinkt afkoelend,' lach ik en kijk hem aan. 'Wacht je hier of blijf je buiten?' Ik pak de juiste tas en pak mijn bikini eruit. Vlug loop ik de kamer in en kleed me om. Over mijn bikini trek ik weer het korte broekje en blousje aan. Ik grijns even en loop terug. Ik pak mijn slippers en handdoek en trek die aan. 'Het idee om hier op blote voeten te lopen staat me nuet aan,' mompel ik en kijk David even met een glinlachje aan. Ik wacht tot Allison klaar is en kijk even om me heen. Ik frunnik even aan mijn armbandje en kijk naar David. Ik glimlach even kleintjes en sla mijn ogen neer.


    [David staat nog in de kamer en Lauren gaat zich gwn omkleden.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Jonathan Williams

    Eigenwijs blijf ik staan, expres. Ik doe dit alleen maar omdat Allison het vraagt en ik plaag haar graag. Als ik zie dat Lauren haar bikini tevoorschijn haalt loop ik toch maar naar buiten. Ik ben geen gluurder. Op mijn gemakje wacht ik tot ze allemaal klaar zijn met omkleden, ik kan ze toch niet sneller laten gaan. Ondertussen glijd mijn blik over het huisje, ik zie al een paar agten in de dakgoot. Waarschijnlijk gaat hun dak lekken als het gaat lekken, in ons dak zijn geen gaten. Wel, ze mogen dan best bij mij komen liggen. Terwijl ik wacht vang ik door de deur de lach van Lauren op, waarna ze haar blik afwend. Vast verlegen. Allisondoet er wel heel langzaam over, maar ze is nu eenmaal een meisje. Een meisjes hebben nu eenmaal de tijd nodig om zich om te kleden. Lauren is wat sneller, die heeft haar bikini al aan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [David staat nog in de kamer en Lauren gaat zich gwn omkleden.. XD]

    [Nee hoorXD
    Lees mijn bericht maar(;]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 16:32 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik zuchtte. Ik wou echt naar het water nu. Ik zag een jongen en bedacht me dat hij het wel zou weten, hoopte ik dan toch. Ik liep naar hem toe en deed ondertussen mijn topje weer goed. Het was nogal beschamend als je borsten niet helemaal bedekt waren als dat voor even wel de bedoeling was. Ik zette mijn Ray Ban zonnebril op met als montuur het pilotenmontuur en keek de jongen glimlachend aan.
    "Zou ik iets mogen vragen ?" vroeg ik dan beleefd, aangezien ik hem nog niet kende. Ik keek nog even rond en veegde toen mijn voorhoofd af met de rug van mijn hand. Nooit verwacht dat het hier zo warm zou worden.

    [De jongen is David ;p]

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Hij blijft gewoon staan en ik weet gewoon dat hij het doet om me te plagen, als hij uiteindelijk toch weg gaat omdat Lauren zich wil omkleden steek ik nog snel even speels mijn tong naar hem uit voordat hij weg is en grinnik en trek dan mijn bikini snel aan en stop mijn kleren vlug in een tas en pak er een oversized shirt uit en trek die aan en doe dan snel mijn slippers en zonnebril op en ruim al mijn anderen spullen op en loop dan zacht naar buiten en ik zie dat David me nog niet heeft gezien en grijns even en ren dan naar hem toe en spring op zijn rug en klem mijn benen rond zijn middel en mijn armen rond zijn nek en lach even. 'Hey, ik ben klaar.' zeg ik dan vrolijk en grijns.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 16:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Jonathan Williams

    Terwijl ik het zweet van mijn gezicht af veeg voel ik hoe er iemand naast me komt staan, waarna ik me diegene's richting op draai. Er staat een best knap meisje voor me, in bikini en met een Ray Ban zonnebril. Smaak heeft ze. "Zou ik iets mogen vragen?" Vriendelijk knik ik, waarna ik zelf een vraag stel.'Tuurlijk, wat zou je willen vragen?' Het lijkt me wel zo beleefd om me even voorstestellen, dus ik steek mijn hand uit. 'David, trouwens.' Het is goed om nieuwe mensen te leren kennen, er zitten altijd leuke mensen tussen. Ik kan mij er niet van houden om mijn blik even over haar lichaam te laten gaan, ik ben nu eenmaal een jongen. Ze heeft een mooi lichaam, ze mag er zeker zijn. Terwijl ik haar wachtend aan kijk houd ik ook de deur in de gaten, straks loop ik Allison en Lauren mis. Zonder dat ik het merk voel ik iemands armen om mij heen en als ik op kijk zie ik dat het Allison is. 'Hey, schat.' ik vind het leuk om haaar schat te noemen, dat doe ik al zolang ik haar ken. Het betekent helemaal niks, het is gewoon een koosnaampje. Ik lach even naar haar waarna ik mijn aandacht weer op het onbekende meisje richt.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 16:46 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    DreamWishes schreef:
    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Hij blijft gewoon staan en ik weet gewoon dat hij het doet om me te plagen, als hij uiteindelijk toch weg gaat omdat Lauren zich wil omkleden steek ik nog snel even speels mijn tong naar hem uit voordat hij weg is en grinnik en trek dan mijn bikini snel aan en stop mijn kleren vlug in een tas en pak er een oversized shirt uit en trek die aan en doe dan snel mijn slippers en zonnebril op en ruim al mijn anderen spullen op en loop dan zacht naar buiten en ik zie dat David me nog niet heeft gezien en grijns even en ren dan naar hem toe en spring op zijn rug en klem mijn benen rond zijn middel en mijn armen rond zijn nek en lach even. 'Hey, ik ben klaar.' zeg ik dan vrolijk en grijns.
    [/quote

    [Ze heeft dezelfde bikini als Celeste x) alleen heeft Celeste hem in het mint groen 8D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeps... Didn't saw that.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik lachte en nam zijn hand aan, "Zoë, maar iedereen noemt me Zoella" stelde ik mezelf dan ook voor. Ik beet zacht op mijn lip, wat wou ik ook al weer vragen ? Ja sorry, ik had een kort geheugen ! Ik knikte kort toen ik het weer wist, "Sorry ik was het even vergeten, het geheugen van een vis" zei ik lachend. Ik zette mijn zonnebril op mijn hoofd aangezien ik dat makkelijker vond als je tegen iemand praatte en glimlachte, "Gaan jullie ook naar het zwembad of wat er hier ook te vinden is ? Ik ben alleen hier door mijn geniale actie om 2 uur 's nachts, namelijk deze reis boeken". Met een vrolijke blik in mijn felblauwe ogen keek ik hem aan. Ik verschoot even toen een meisje op zijn rug sprong. Die had ik niet zien aankomen.

    Cameron Alexander Robinson

    Zonnestralen verwarmen mijn gezicht alsof ik het al niet warm genoeg had en overweeg nog even of ik mijn shirt uit zal trekken maar ik laat hem toch nog maar even aan, zonder dat ik het echt doorheb spelen mijn vingers met de zoom van mijn shirt en hoor opeens Celeste wat mompelen en dan zegt ze wat harder iets tegen me. "Ik geef je helemaal gelijk, het is gewoon zo vervallen sinds de laatste keer dat we hier waren dat het best jammer is" zeg ik "ik kan me nog goed herinneren dat alles net nieuw was" zeg ik zachtjes maarja dat was toen we nog heel goed bevriend met elkaar waren en toen ieder een beetje hun eigen gang gegaan. Vriendschappen verwateren maar daarom zijn we hier, om de vriendschap die we ooit deelde met elkaar terug te krijgen. "Je ziet er goed uit trouwens Celeste" glimlach ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Celeste Annabel Twice
    Hij zegt dat hij me gelijk heeft en ik grinnik. 'Ik heb altijd gelijk Cam, dat moet je nou toch wel weten,' zeg ik met een scheef lachje. Hij zegt dat hij het zich nog goed kan herinneren dat alles net nieuw was. 'Je klinkt als een oude opa,' merk ik met een lachje op mijn lippen op. Ik vraag me af of het gaat lukken met ons allen om de vriendschap te herstellen. Dan zegt Cameron dat ik er goed uitzie met een glimlach en ik glimlach met een lichtje in mijn ogen. 'Dank je, jij ook, maar dat is al algemeen bekend.' En ik lach zachtjes terwijl ik een hand haal door mijn bruine haren. 'David mag weleens op gaan schieten met wie hij allemaal gaat meenemen, het is veel te warm om ons zo te laten wachten. Kunnen we anders niet alvast gaan?' vraag ik aan Cameron en kijk hem aan terwijl een zuchtje mijn mond verlaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    David Jonathan Williams

    Zoë kijkt me met haar glinsterende blauwe ogen aan, mijn groene ogen zijn echt niks bij de hare. Ze begint een heel verhaal over dat ze een geheugen van een vis heeft, waarop ik moet lachen. Ze verschoot even toen Allison op mijn rug sprong, ze had het vast niet zien aankomen. Ik ook niet. 'Wel, het zwembad ligt ongeveer zestig kilometer verder op.' ik lach om mijn eigen grap, waarna ik besef dat het een hele flauwe was. 'Er is wel een meer in de buurt, als je wilt kan je ook met ons mee lopen. We vertrekken binenn een minuut. Je mag best iemand mee nemen hoor.' Ik kijk om mij heen en zie dat iedereen er onder tussen is. Ik ehb geen zin meer om te wachten op andere mensen, we gaan nu gewoon naar het meer. Met Allison op mijn rug loop ik richting Cameron, Zoë en Lauren zullen me wel achterna komen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cameron Alexander Robinson

    "Pffff, nou ik kan me toch echt een keer herinneren dat je het regelrecht mis had hoor" grinnik ik en bijt even op mijn lip, en ik imiteer een opa na als ze haar omerking maakt en ik breng mijn handen op naar mijn hart en kijk haar zielig aan "Een opa...Hoe durf je dat te zeggen" zeg ik extra dramatische en ga weer recht op staan terwijl ik heel eventjes lach. Ik lach zachtjes "Ach ja als jij het zegt" mijn ogen schieten rond en ik zucht opgelucht als David eidenlijk komt samen met Allison en grinnik even "Nou daar komen ze dan toch eindelijk aan hoor de slome slakken" als ze hier staan klap ik in mijn handen en lach "Gaan we dan nu eidnelijk naar het meer want ik sta op het punt om te smelten."


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Zoë Valerie Chamberlain.

    "Wauw, is dat de beste grap die je hebt ?" vroeg ik grijnzend toen ik terug naast hem liep. Ik begon te lachen, "Ik ga dan toch maar voor het meer, dan kan ik tenminste vrienden maken want hier ben ik zo eenzaam als een uhm, welja een uhm, iets dat heel eenzaam is" zei ik beslist. Ik beet op mijn lip en trok mijn topje weer goed. Ik kon er echt niet tegen dat dat ding de hele tijd afzakte. Daarbij kwam ook nog eens dat een lomp iemand als ik hier enorm moest oppassen zodat ik niet viel. "1 ding weet ik zeker" begon ik toen, "Ik kijk vanaf nu altijd eerst naar de datum van de folder voor ik een vakantie boek". Ik zette mijn zonnebril weer op mijn neus, het was een wonder dat deze zonnebril wel paste, met mijn kleine gezichtje waren ze allemaal te groot, en keek even rond.