• Vandaag was echt raaaar x'D
    haha, reden:

    1. Ik was thuis gebleven want ik voelde me echt niet goed :3 Ik ben al sinds zondag ochtend vet misselijk en vanmorgen was het echt te erg :3
    En toen kon ik het niet opbrengen om naar school te gaan, want ik voelde me 's morgens al helemaal niet goed, en ik had geen zin om in een muffe bus en trein te gaan zitten :3
    Dus bleef ik lekker thuis en heb ik geslapen en veel gelezen :3

    En toen rond 13.00 toen was ik helemaal niet meer misselijk en toen wou ik dus eigenlijk mijn solicitatie gesprek gaan afzeggen, maar toen voelde ik me eigenlijk best wel goed. En toen ging ik wel mijn solicitatiegesprek houden x'D
    (2.)Mijn solicitatiegesprek was best weird x'D haha, vraagt ze zo: "waarom wil je bij de macdonalds werken?" Ik dacht: "ik wil geld :9~", maar ik begon zo'n heel lul verhaal op te hangen van: "Ik vind het leuk om onder de mensen te zijn en een beetje sociaal te werken." -hahahahha, :')-

    En toen werd ik op de terug weg gebeld dat ik aangenomen was _O_
    En toen moest ik een keer nog mijn contract komen ophalen, en ik moest nog even kijken voor de begindatum, wanneer ik kan :3

    en reden 3 is dat mijn muis het niet doet, dus nu heb ik net alles gedaan met de 'tab' toets en met de pijltjes enzo x'D
    haha,

    hoe was jullie dag? _O_

    Oehhoe, Je mag niet liegen(N)


    Queen of Hell is my name

    @ Lovebreaker,
    ik heb niet gelogen vandaag (A)
    denk ik x'D

    Mijn dag was ook raar,
    ik zag op een digitale klok in de klas,
    dat het toevallig, 11:11 was,
    en dan mag ik een wens doen van mezelf,
    dus ik heb 'n wens gedaan,
    & ik had ook nog de hele dag de neiging om 'holy fuck' te zeggen. Maar ik had het gevoel alsof ik op het goede moment moest wachten,
    Ik ging net naar m'n cijferlijst kijken op m'n computer,
    blijk ik 'n 9,7 voor mijn eindtoets van wiskunde te hebben x]
    En toen zei ik 'holy fuck'
    en vandaar dat ik dat gevoel had alsof ik moest wachten, ik moest gewoon wachten op het goede wiskundenieuws _O_
    Ik vond 't 'n rare dag :3
    Maar wel balen dat je muis het niet doet x]


    wth.

    Ik was ook ziek thuis, en nu moet ik Aardrijkskunde maken of mijn partner vermoord me. En inplaats van dat te doen ben ik op quizlet en cola aan het drinken x ik ben een uitsteller er gefeliciteerd dat je bent aangenomen :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    heel grappig veel discussies veel ruzie in de klas veel gekloot onder de les veel voorgekomen dat de leraar pizzig werd veel everything
    gewoon zoals altijd! xD

    Hahaha geweldig.
    Ik zie je daar al helemaal dat lul verhaal ophangen terwijl de euro tekens in je ogen staan afgebeeld :Y)

    En mijn dag was leuk. Ik fietste naar huis en ik zag een groen shirt en een pet lopen en ik dacht let op dat is mijn crush. -die droeg dat dus vandaag- en het was hem en hij keek me aan dus hahaha dat was leuk want zijn knappe vrienden waren er ook! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Boeiend, als je me een lulverhaaltje kan worden aangenomen zou ik dat ook doen hoor, haha :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahaha mijn dag begon super. 8'D
    ik knalde tegen een paaltje op toen ik oderweg naar school aan het fietsen was.
    kom ik mijn crush tegen. ga ik met hem praten.
    niet veel later gaan we weer weg..
    kanl ik kei hard op me bek. gaat hij me uitlachen. :')


    Life is a beautiful struggle

    Haha, gelijk heb je, doe ik ook altijd =D


    Life is hard and then we die

    Ik mocht vandaag lekker een practicum van bio doen en toen mocht ik bloedcellen bekijken :Y). Daarna heb ik niet zoveel gedaan. Maar nog wel even bij zo'n tweede/eerste klas ofzo naar binnen gelopen om wat te vragen aan mijn leraar en al die kindjes zo kijken: wooouw die kan wel goed Engels :9~. Dat vond ik even koel. En nu leer ik levensbeschouwing, wat echt rete saai is. En tja, dat was het.
    Gefeliciteerd dat je bent aangenomen btw (krul)!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    we gingen met de klas bij mijn lerares eten O_o
    maar het was eigenlijk wel raar^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Reassurance schreef:
    Boeiend, als je me een lulverhaaltje kan worden aangenomen zou ik dat ook doen hoor, haha :3

    Inderdaad, bij sollicitatiegesprekken moet je je altijd nét iets beter voordoen dan je bent. Als ze je eenmaal aangenomen hebben boeit het ze echt niet meer waarom je daar wilde werken hoor =P Als je maar hard genoeg werkt.
    Gefeliciteerd in ieder geval! ^^

    Ik heb vandaag de kans een stuk groter zien worden dat ik dit jaar over ga naar klas 6, dus ik ben ook blij.


    I clicked my heels and wished for you.

    VSx schreef:
    hahaha mijn dag begon super. 8'D
    ik knalde tegen een paaltje op toen ik oderweg naar school aan het fietsen was.
    kom ik mijn crush tegen. ga ik met hem praten.
    niet veel later gaan we weer weg..
    kanl ik kei hard op me bek. gaat hij me uitlachen. :')

    awww arme jyj gaat alles wel goewd? *ligt stiekem helenmaal plat*

    Je reden 3 dat ahd ik dus ook!
    Je meot gewoon een nieuwe muis kopen dan is het weer goed;)


    Ivar Oosterloo.

    de mijne was redelijk normaal


    If you believe in yourself anything is possible