• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [oké, ik laat David wel even naar Allison toekomen.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Celeste Annabel Twice
    Ik zie David en Cameron en ik word meegevraagd om te gaan zwemmen in het meer en ik knik dan. 'Daar zitten toch geen vissen in hè?' Vraag ik met een lachje en een zacht zuchtje verlaat mijn mond. Ik ben blij, gewoon omdat we hier met z'n allen zijn. 'En ja, ik trek nu gelijk mijn bikini aan. Wel wachten hè!' Zeg ik met een lachje en loop dan snel terug richting mijn hutje en pak mijn bikini uit mijn tas. Het is een mintgroene. Ik trek die aan en doe dan mijn shortje weer aan en mijn topje. Ik pak een handdoek mee en mijn zonnebril en loop het hutje uit naar Cameron en David. 'Zo, ik ben klaar om mee te gaan zwemmen!' Zeg ik vrolijk en kijk ze glimlachend aan met mijn spullen in mijn hand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( c:)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [kan lauren ook mee?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Charlotte Rosaya.
    Ik grinnikte even. 'Serieus, om 2 uur 's nachts? Was je wel goed bij je hoofd om -om 2 uur 's nachts een vakantie te boeken? Misschien zit je daarom wel in deze bouwvallen,' ik grijnsde. 'Ik ben het helemaal met je eens, desnoods spring ik met kleding en al in het water.' Ik veegde even over mijn voorhoofd heen om het zweet er vanaf te halen, en ik maakte mijn haren in een paardenstaart, ook al had ik er een hekel aan, het was wel beter met dit hete weer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    David Jonathan Williams

    Ik bedenk me dat Allison misschien wel mee wil gaan, ze had het ook enorm heet toen we de bus uit liepen.'Ik ga even aan Allison vragen of ze mee gaat, wacht jij dan hier bij Celeste?' ik kijk Cameron even vragend aan, hij zou eht vast wel goed vinden. Snel loop ik naar het prikbord toe en ik herinder me weer dat ze in het huisje naast me zit. Rustig loop ik naar het huisje toe, waarna ik netjes op de deur klop. Hopelijk is Allison er, ik heb geen zin om haar te gaan zoeken. Zonder op antwoord te wachten loop ik naa binnen, waarna ik Allison iets hoor zeggen over viezigheid. Ik loop de kamer in en ik roep vrolijk door de kamer heen of ze mee willen gaan zwemmen. 'Hey, gaan jullie mee zwemmen? Binnen vijf minuten vtrekken we naar het meer toe.' Ik krap met mijn hand over mijn arm, ik heb mijn eerste muggenbeet al beet.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 16:13 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Coockies schreef:
    [kan lauren ook mee?]

    [Altijd, David is nu in het huisje an Lauren en Allison.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cameron alexander Robinson

    Als we Celeste tegenkomen vraagt David haar mee of ze ook komt zwemmen en nadat ze instemd loopt ze weg naar haar hut denk ik om zich om te kleden, ik kijk een beetje om me heen terwijl mijn ogen de omgeving afspeuren. Ik kon het nog steeds niet geloven hoe erg het verandert was hier. Ik knik op david zijn vraag "Ja hoor ik wacht hier wel op Celeste ga maar meer mensen vragen" zeg ik. Het duurt niet veel langer tot Celeste weer aan komt lopen en ik kijk haar even aan met een glinmlach "David ging nog wat mensen vragen of ze ook mee willen" zeg ik en zet mijn zonnebril op voordat ik een hand door mijn haar haal.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    Zoë Valerie Chamberlain.

    "Ja, waarschijnlijk verklaart dat waarom ik hier zit" zei ik met een ernstig gezicht. Ik begon te lachen, "Niet zo'n goed idee met kleren en al, maar is goed, als jij dat wilt" zei ik grijnzend, "Maar hé, ik ga me omkleden, ik zie je wel bij het meer of waar we ook naar toe gaan, de anderen gaan ook als ik het goed hoor". Ik glimlachte nog eventjes waarna ik me omdraaide en naar het huisje liep. Ik liep naar binnen en kleedde me om in een roodgestreepte bikini. Ik deed er nog een losse tanktop overheen en schoof in mijn slippers. Mijn haren bond ik samen in een vlecht waarna ik er een dot van maakte. Ik bekeek me nog even in de spiegel en knikte. Ik kon er wel mee door. Huppelend liep ik het huisje weer uit, zonder iets kapot te maken, en ging op de plaats staan waar iedereen daarnet stond. Misschien ontmoette ik nog mensen, leuk leuk.

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik heb wat van mijn spullen opgeruimd en geprobeerd de kamer wat schoner te krijgen, wat nog aardig is gelukt voor mezelf, ik schrik als iemand de kamer inkomt en draai me om en zie David en schud even mijn hoofd. 'Je liet me schrikken!' zeg ik dan lachend en loop dan naar mijn tas toe en pak daar snel een bikini uit en wil me omkleden, maar besef me dan iets en draai me dan weer om naar David. 'David zou je alsjeblieft even weg willen gaan als ik me ga omkleden.' zeg ik dan en grijns even en schud weer mijn hoofd en kijk hem nu afwachtend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lauren Aria Lockwood

    Ik loop richting de deur en zie David staan. 'Eh ja. Klinkt afkoelend,' lach ik en kijk hem aan. 'Wacht je hier of blijf je buiten?' Ik pak de juiste tas en pak mijn bikini eruit. Vlug loop ik de kamer in en kleed me om. Over mijn bikini trek ik weer het korte broekje en blousje aan. Ik grijns even en loop terug. Ik pak mijn slippers en handdoek en trek die aan. 'Het idee om hier op blote voeten te lopen staat me nuet aan,' mompel ik en kijk David even met een glinlachje aan. Ik wacht tot Allison klaar is en kijk even om me heen. Ik frunnik even aan mijn armbandje en kijk naar David. Ik glimlach even kleintjes en sla mijn ogen neer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [kan iemand even kort samenvatten wat er is gebeurt? Anders moet ik alle pagina 's teruglezen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [De busrit heeft iets meer dan 6 uur geduurd,, ze zijn nu net aangekomen en op een prikbord is te zien met wie je in een hutje zit. Die indeling staat in de story en op pagina 2 van dit topic. En sommigen gaan nu zwemmen, want het is bloedheet. Oja, en iedereen komt tot de ontdekking dat het helemaa lvervallen is.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (NOOOOOO moet mijn honden uitlaten grrr >< )

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 16:25 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Charlotte Rosaya.
    'Het was als een voorbeeld, gek, maar is goed, tot zo,' ik glimlachte en draaide me ook om. Richting huisje 3. Ik open de deur, en kijk rond. Er staan al een paar tassen, dus waarschijnlijk zijn Celeste en Aimee er al geweest. Ik laat mijn tassen op de grond vallen, open mijn tas en haal mijn bikini eruit. Snel kleedde ik me om, deed een zonnebril op, maakte m'n haren weer los, pakte een handdoek, en ging weer terug naar buiten. Waar je gelijk een klap kreeg van de warmte, het was nog best verkoelend binnen geweest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you