• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    David Jonathan Williams

    'Dus je gesprek is weg gelopen? Wat jammer nou.' Ik kijk Zoë aan, ik weet gewoon dat ze het niet meent. Op de vraag of ik geen lummeltje wou gaan spelen schud ik mijn hoofd. Ik breng mijn lippen naar haar oor toe en fluister heel zacht iets in haar oor.'Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe je dat speelt.' ik kijk haar lachend aan, ik heb het vast ooit wel eens gespeeld maar dat is al lang geleden.'Ben jij hier eigenlijk met iemand?' Het kan best zijn dat ik deze vraag al een keer heb gevraagt, heb het geheugen van een goudvis. Ik zet namenlijk een paar stappen en ik ben het alweer vergeten. Ik hoor een grote plons en als ik op kijk zie ik dat Lauren het water wordt ingeduwd door Jayden. Ik lach, dit miet haar dus net over komen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 19:41 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een samenvatting zou fijn zijn! ^^
    + als jullie tijdens schooldagen ook zo snel gaan, dan is het voor mij onmogelijk om zo bij te houden.


    everything, in time

    [Ik ben op schooldagen pas 16.00 thuis of later. Dus ik niet. En ehm samenvatting:

    Bijna de hele groep is nu bij het meer. David is in gesprek met Zoë. Lauren is in het water geduwd door Jayden, Allison is bij Trev en Cameron maakt aanstalte om te zwemmen en is samen met Celeste. Verder waren het kleine gesprekjes. Volgens mij is er niet echt heel veel gebeurd. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayden Owen Harries
    Als ik bovenkom hangt mijn haar in pieken naar beneden wat er vast heel charmant uitziet. Lauren rilt als een rietje en ik vraag me hardop af hoe ze het nu koud kan hebben. Eerlijk is eerlijk het water is niet heel warm maar koud, kom op koud? Ik trappel met mijn voeten door het feit dat ik niet bij de bodem kan. Vroeger probeerde ik altijd tot aan de bodem te zwemmen, als het je zou lukken was je een soort superheld. Maar helaas is dat nooit gelukt. Als Lauren me quasi-boos aankijkt siert een glimlach mijn gezicht. 'Ja dat moet, waarom zou je anders in je bikini staan?' beantwoord ik haar vraag en knik overdreven om te bewijzen dat ik toch altijd gelijk heb. Als Lauren zelf ook langzaam begint te zwemmen ben ik al helemaal gewend aan het water wat het erg aangenaam maakt. Lauren aan de andere kant heeft nog steeds kippenvel staan. "Nog steeds koud?' vraag ik zonder enige reden. Nu we elkaar zolang niet gesproken hebben weet ik echt niet waar we over moeten praten. Ik maakt rondjes met mijn armen om ook die maar in beweging te houden en kijk hoe de cirkel langzaam weer opgaan in het water om daarna weer opnieuw tevoorschijn te komen bij een nieuwe cirkel, ja dit is best awkward.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Op schooldagen ben ik vaak pas om 5 uur thuis dus maak je geen zorgen.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Coockies schreef:
    [Ik ben op schooldagen pas 16.00 thuis of later. Dus ik niet. En ehm samenvatting:

    Bijna de hele groep is nu bij het meer. David is in gesprek met Zoë. Lauren is in het water geduwd door Jayden, Allison is bij Trev en Cameron maakt aanstalte om te zwemmen en is samen met Celeste. Verder waren het kleine gesprekjes. Volgens mij is er niet echt heel veel gebeurd. ]


    [Ik ben dus inderdaad ook pas zo laat thuis.
    Bedankt iig!(:]


    everything, in time

    (Okee ik ga dus sytycd kijken <3 )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik ben elke dag pas om 5 uur klaar, dus dan ebn ik niet heel actief:'D]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Pineapples schreef:
    Cameron Alexander Robinson

    Ik trek net op tijd mijn vinger terug zodat ze hem niet kan pakken en grinnik even "Oke dan Cece" ik laat mijn handen langs mijn lichaam hangen en kijk haar even aan, "Jij bent helemaal niet sterker dan mij en dat wéét jij Celeste' ik kijk haar even aan en steek mijn handen in mijn zij "Nee ik ga niet meedoen, ik ga nog even zwemmen ofzo" beslis ik "Nou ik heb er dus ook geen behoefte aan maar ik weet zeker dat als iemand het lief genoeg vraagt Celeste het wel wilt doen" ik schud even met mijn haar. Ik por haar nog een keer in haar zij "Ik ga denk ik nog maar zwemmen ofzo iets" ik bijt even kort op mijn lip en zucht. Ik moest daar echt eens mee ophouden.


    Celeste Annabel Twice
    Hij kijkt me aan en zegt dat ik niet sterker ben en dat ik dat weet. 'Dat klinkt als een uitdaging,' zeg ik dan. Ik heb mijn hand al weer terug getrokken en kijk hem aan terwijl ik even mijn lippen tuit. Hij zegt dat hij niet mee gaat doen, maar dat hij nog even gaat zwemmen ofzo. Hij schudt weer met zijn haar en port me dan een keer in mijn zij en ik sla zijn hand weg. Hij zegt dat hij denkt dat hij nog even gaat zwemmen. 'Whatever,' zeg ik dan met een zucht en loop weg van Cameron en duik het water in. Het is heerlijk water, koel, niet eens koud. Maar ik kan goed tegen kou. Ik kom boven water en strijk mijn haar achter mijn oor. Ik ga op mijn rug liggen en geniet van het water om me heen en denk gewoon even aan niemand anders dan aan mezelf. En ik vind het fijn om gewoon zo even te liggen in het water en de rest op de achtergrond te hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren Aria Lockwood

    Ik kijk even naar het water en knik langzaaam. Ik kijk op en glimlach even. 'Ja ik heb het nog steeds koud.' Ik grinnik even en kijk omhoog naar de zon. Jayden zegt verder niet echt iets, waarschijnlijk omdat hij niet echt weet wat hij moet zeggen. Ik kijk hem even aan en er trekt nog een rilling door me heen. Het feit dat ik niet kan staan helpt ook niet echt mee en ik wil nu even kunnen staan of iets. Want mijn spieren waren ijskoud en het was dus ook lastig om zolang niet te staan, maar te moeten blijven zwemmen. Ook al had ik een goede conditie, mijn benen waren ijskoud. Echt niet te doen. Ik klem me vast aan Jayden. 'Sorry maar ander zink ik nog. mijn spieren zijn bevroren,' zeg ik met een klein glimlachje. Ik betrap me erzelf op dat ik klappertand. Jayden lijkt er geen last van te hebben. Ik bijt op mijn lip en kijk even om me heen. 'Ik ga er weer uit denk ik,' zeg ik met een lachje en laat Jayden weer los. Ik vroeg me af of ik nu ooit nog warm werd. 'Weet dat ik wraak ga nemen op het erin trekken trouwens,' zeg ik met een lachje en kijk hem even aan. In een snelle beweging duw ik hem onder en zwem snel naar de kant, waar ik eruit ga. Ik tril als mijn lichaam boven water kom en ren snel naar mijn handdoek. Ik sla de handdoek om mijn magere lichaam en wens dat ik een verwarming had. Oké dit is misschien niet normaal. Iedereen had het net bloedheet en ik zit hier te trillen van de koud. Ben ik ziek? Ik ga zitten en kijk naar het water en daarna naar mijn oude vrienden en een meisje die ik niet ken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Denise Melinda Chambers
    Langzaamen voorzichtig loop ik naar de rivier. Ik had mensen horen langs komen, dus ik had besloten even te gaan kijken wat er nu aan de hand was. Ik duw hier en daar een takje opzij zodat ik erdoor kan. Takjes kraken onder mijn voeten. Ik was ergens blij dat ik niet van die zachte slippers had aangetrokken, maar mijn all stars. Van de korte broek, die mijn witte benen bijna helemaal lietn zien, had ik echter wel spijt. Er zat hier en daar een krasje van een akje waar ik langs was gelopen Het geluid werd duidelijker en voor zichtig keek ik naar het groepje mensen. Het was een vrij grote groep enze zagen er vrij vrolijk uit. Ook zag ik iemand van de camping, ik praatte alleen niet echt met haar, had volgens mij wel eens een woord gewisseld. Ik loop langzam iets dichterbij en probeer te glimlachen. Ze leken elkaar over het algemeen te kennen, waarschijnlijk was het een vrienden groep. "Hoi." Ze ik zacht, maar wel hoorbaar.


    We've lived in the shadows for far too long.


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Een rilling liep over mijn rug toen zijn gefluister mijn oren inkwam. Het was iets wat ik altijd had, dus zo vreemd was het niet. "Goddank, ik dacht even dat ik hier weer de abnormale was omdat ik het niet kende" zei ik grijnzend. Ik keek hem even aan waarna ik mijn wenkbrauwen optrok, "Wauw, en ik die dacht dat ik het geheugen van een goudvis heb" zei ik met een plagende lach om mijn lippen. Het was nu ongeveer de 2e keer dat hij dat vroeg en ik had het al ongeveer 5 keer gezegd dat ik hier alleen was. Ik vond het hilarisch, eerlijk waar. Ik schudde even lachend mijn hoofd en verborg mijn gezicht in mijn handen, "Nee, ik ben hier helemaal alleen, wil je dat ik het even opschrijf ?". Ah, wat hield ik ervan mensen te plagen. Ja, ik noemde het plagen. Andere mensen noemden het dan weer een slecht karakter hebben, maar dat kon me niet schelen. Je moest alles gewoon een betere naam geven, dan kwam het minder erg over, probeer maar.

    Esmée Sophia Marie Duboix
    Het is me niet onopgevallen gebleven dat steeds meer mensen verdwijnen met badspullen.
    'Ik wil ook zwemmen!' besluit ik en bevrijd me uit Austins armen. 'En jij gaat natuurlijk mee.' Ik duw zijn spullen in zijn handen en dwing hem snel om te kleden. Vlug druk ik nog een kusje op zijn lippen en loop dan zelf ook weg om me om te kleden.
    Wanneer ik klaar ben wacht ik in bikini buiten op Austin. Als hij naar buiten komt gelopen, houd ik mijn adem even in. Ik heb hem al vaker zonder kleren gezien, maar iedere keer verbaas ik me weer over zijn heerlijke lichaam.
    'Hey sexy!' grijns ik dan ook en neem zijn hand vast, om samen met hem naar het meer te lopen.


    everything, in time

    Aimee Skye Rosefield.

    Ik zie Lauren uit het water komen. Ik zie dat ze het erg koud heeft en klop het zand van mijn handen af. Ik sta op en klop de rest van het zand van mijn kleren. Ik loop naar Lauren en ga naast haar zitten. 'Koud?' vraag ik haar. Eigenlijk een overbodige vraag, maar wat moest ik anders vragen? Ik ben nooit zo goed in een gesprek beginnen. Ik steek mijn zonnebril tussen mijn haar op mijn hoofd en kijk haar aan. Vervolgens kijk ik even naar het water waar ik de rest van mijn vrienden zien inclusief het hondje van Treves. Ik graaf mijn handen in het zand in en kijk ernaar. Het zand voelt warm aan en ik heb het al zo heet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Lauren Aria Lockwood

    Ik kijk opzij naar Aimee en glimlach even. 'Ja ik heb het koud,' grinnik ik. Ik probeer het trillen te stoppen, maar het gaat amper. Ik laat de handdoek van mijn schouders afvallen en begraaf mijn voeten in het zand, dat aangenaam warm aanvoelt. ik kijk nog even naar Jayden, dan naar Allison, Jacob, naar Celeste en eigenlijk al mijn vrienden. Daarna kijk ik weer naar Aimee. 'Jij niet, denk ik. Volgens mij heeft niemand het koud behalve ik.' Ik begraaf net zoals zij mijn handen onder het zand. Het rillen wordt wat minder en ik sluit mijn ogen en draai mijn gezicht naar de zon. De zon geeft een heerlijke warmte. Langzaam stopt het rillen, maar de kippenvel blijft nog even. Ik bijt op mijn lip en open mijn ogen weer. 'Heb jij zin in deze vakantie? Als je de vervallen huisjes en alles niet meetelt..' Ik kijk haar vragend aan en glimlach eeven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne