• [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik denk dat wij in Antwerpen stoel 9, 10 en 11 hebben ofzo (of iets in de buurt van die stoelen), vak 3 rij 2. Kom me maar zoeken :Y)

    Aria schreef:
    (...)
    Is dat mogelijk? omg.


    Ok nu begin ik dus te stressen omg.

    Aria schreef:
    (...)
    Volgensmij heb je twee kaarten.


    Jha, was ook de bedoeling, maar er staat niet in welke blok we zitten, snapje ?


    Let us die young or let us live forever.

    MellarkPeeta schreef:
    (...)

    Jha, was ook de bedoeling, maar er staat niet in welke blok we zitten, snapje ?

    Heh, inderdaad, beetje vreemd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Azulchica schreef:
    (...)

    Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?


    Nou, als sommige mensen niet betalen, komen die kaartjes weer terug in de verkoop - ookal staat er dan niks. Dus dan moet je gewoon elke keer proberen te kopen en met goede timing lukt het soms nog 1/2 kaartjes te hebben.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Aria schreef:
    (...)
    Is dat mogelijk? omg.

    Jep, we staan nu dus op de wachtlijst. D:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Is er trouwens nog iemand van plan om een lijst te maken van Amsterdam en Antwerpen welke kaarten je hebt?

    Ik zou wel willen doen, maar ik heb vanaf maandag tentamenweek en ik moet zeg maar soort van nog beginnen met leren, maar ik kon me voordat ik kaarten zou hebben toch niet concentreren. Maar ik zou wel graag willen weten bij wie ik in de buurt zit, omdat ik alleen ga en ik dan misschien toch nog iemand ken. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Overal staat dat Antwerpen uitverkocht is, maar op de site staat dat het nog niet is uitverkocht? Ik snap het echt niet meer:/


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gr, ik haat mijn moeder, echt waar !


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Memoria schreef:
    Overal staat dat Antwerpen uitverkocht is, maar op de site staat dat het nog niet is uitverkocht? Ik snap het echt niet meer:/

    Ja klopt, via proximus kan je nog kaarten kopen, maar dan kom je in de "wacht", dus als sommige niet betalen, komen die plekken weer vrij en krijg jij dan mailtje, als ik het goed heb begrepen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Memoria schreef:
    Overal staat dat Antwerpen uitverkocht is, maar op de site staat dat het nog niet is uitverkocht? Ik snap het echt niet meer:/


    Er is een wachtlijst omdat er veel mensen zijn die met meerdere pc's besteld hebben en zoveel tickets niet nodig hebben, dus wie na 24uur niet betaald verliest zijn tickets en die gaan dan naar de mensen op de wachtlijst.


    Let us die young or let us live forever.

    Aria schreef:
    (...)
    Ja klopt, via proximus kan je nog kaarten kopen, maar dan kom je in de "wacht", dus als sommige niet betalen, komen die plekken weer vrij en krijg jij dan mailtje, als ik het goed heb begrepen.

    ah, wel dan heb ik heel weinig kans om een ticket te krijgen. Mijn nummer is namelijk heel groot:/
    Wel ja, er komen vast nog meer concerten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kan ik iemand een PB sturen? ik wil praten :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Klopt over die wachtlijst; 2 vriendinnen van me staan er op !
    @Bulsara uhm als je wil mag je naar mij sturen?(:

    Bulsara schreef:
    Kan ik iemand een PB sturen? ik wil praten :c

    ja hoor(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."