• Vanmorgen wilde ik dus tickets kopen voor het concert van Mumford & Sons in Amsterdam, maar het is niet gelukt en nu zijn ze helaas uitverkocht ): Maar nu zie ik dat ze ook een concert in Antwerpen geven op 28 maart, maar als ik daar kaarten voor wil kopen staat er 'wachtlijst' --> Zie link.

    Weet iemand wat dat betekent en hóe en óf ik dan nog kaartjes kan krijgen?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dan kom je op een wachtlijst. Dus als iemand die wel tickets heeft niet betaald heeft voor de opgegeven datum dan heeft hij/zij de kaartjes niet meer en gaan ze naar de eerstvolgende op de wachtlijst.

    yetiboards schreef:
    Dan kom je op een wachtlijst. Dus als iemand die wel tickets heeft niet betaald heeft voor de opgegeven datum dan heeft hij/zij de kaartjes niet meer en gaan ze naar de eerstvolgende op de wachtlijst.


    Ah, oké! I get it. Nou, dan schrijf ik me daar maar voor in en hopen dat er nog een kleine kans is..


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle