• Ik ben een fan van One Direction & ik zal je nooit haten omdat je One Direction niks vindt. Maar er zijn serieuze haters en die echt gemeen doen en over de grenzen gaan. Ik zag net deze video van Harry over de haat die hij krijgt en ik kreeg echt een krop in mijn keel. En ik werd kwaad. Kwaad, omdat mensen zoiets kunnen doen. Hij is net zoals ons, hij is echt niet anders dan ons en niemand verdient zo'n haat.
    Sommige mensen vergeten hoe kwetsend ze kunnen zijn & dat iedereen, zelfs One Direction, gewoon maar mensen zijn zoals mij & zoals jou..

    Ik zeg niet dat jullie dat hier doen maar ik wou het gewoon even zeggen...

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:03 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Zo een bekend filmpje
    Maar idd wel zielig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ken dat filmpje. Echt zo zielig!!
    Ik snap die mensen echt niet! Waarom zou je zoiets doen? Dan is er echt iets mis met je!(dat is mijn meningxD)


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Stonehenge schreef:
    Zo een bekend filmpje
    Maar idd wel zielig

    Ja ik weet dat het een vrij oud filmpje is maar het dringt pas tot me door, denk ik..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ja die filmpje had ik al gezien, maar mensen hij is maar een MENS, niet anders dan andere mensen. Iedereen maakt fouten en je hoeft mensen daarop niet te confroteren


    Hell is empty..al the devils are here

    Ik probeer zo'n dingen altijd te vermijden. :p Ik weet toch dat ik anders kwaad word en me heel slecht voel. ^^

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 21:39 ]


    Take me to wonderland

    Conclusie: overly attached fans zijn irritant en 'haters' zijn irritant.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."


    quidquid excusatio prandium pro

    Hierop kan ik alleen maar zeggen: Als je het zelf niet graag hebt dat mensen zo over jouw groep gaan praten, doe dat dan ook niet over hun favoriete groep.
    -dit is niet persoonlijk tegen jou hoor, maar dat is gewoon de conclusie die ik eruit trek-

    Maar hij heeft toch gelezen over dat ze zijn optreden niet goed vinden, of begrijp ik dat verkeerd (heb namelijk alleen de eerste minuut gezien en cba om het verder te kijken), maar dan is het toch gewoon meningen van mensen? En als je in een bekende band zit kan je beter niet dingen over jezelf gaan google'n :')


    As travars

    Old news is old. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    N'aww. T zijn ook gewoon nog maar jonge jongens die zomaar even het sterrenwereldje in worden gegooid. Geen wonder dat die er geen idee van hebben hoe ze daar ineens mee om moeten gaan.

    En nu met al die social media is het natuurlijk veel erger geworden. Tot 15 jaar geleden hadden artiesten helemaal geen last van haters als op de manier waarop ze dat nu hebben.


    ars moriendi

    What if i told you,

    This could be fake.

    :|


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Don't care.
    Super leuk, fan zijn van iets, maar tegenwoordig gaat het bijna overal te ver.
    Elke ster krijgt wel haat, dus ze moeten er maar mee leren leven.
    Zelfde toen Zayn zijn twitter verwijderde.

    Zeg overigens niet dat ik geen respect heb voor de jongens of de fans ofzo, vind alleen dat mensen er tegenwoordig te ver in gaan (haters en fans )


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Mordin schreef:


    26 - 02 - '16

    sigh.
    Als je in een band zit kan je verwachten dat je dit soort reacties gaat krijgen. Het feit dat Harry er niet tegen kan is eerder iets waar hij zelf nodig aan gaat moeten werken want anders gaat hij het nog héél zwaar krijgen de komende tijd.


    The soul needs autumn.