• [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Omg, dat is kut. Welke plaatsen had je?

    Twee plaatsen. Rij 12, plaats 3 en 4 en welke blok, dat staat er niet bij.
    In Antwerpen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik sta op de wachtlijst, maar kan waarschijnlijk al via iemand aan tickets komen, als ik toch via de wachtlijst een ticket te pakken krijg dan zal ik het hier gewoon voor de normale prijs doorverkopen, het is wel een staanplaats voor Antwerpen.
    Maar ik zeg ALS hé, ik weet niet of ik een ticket krijg of niet.


    The soul needs autumn.

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Ik word daar zenuwachtig van D: want nu weet ik dus nog steeds niet of we nu wel of niet tickets hebben.

    Ja precies. Mijn pa zegt dat ik niet moet stressen, aangezien er staat dat mijn plaats gereserveerd is en het geld zal worden overgemaakt (creditcard), maar alsnog. Ik wil gewoon die fucking mail en alles.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga in Antwerpen (:

    Ik snap het niet
    Ik heb een reservatie, maar ik krijg maar geen mail:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    They Don't Know About Us

    Rock Me


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Memoria schreef:
    Ik snap het niet
    Ik heb een reservatie, maar ik krijg maar geen mail:c

    Same problem en als ik bij tickets kijk staat er TIME-OUT of, iets van, mislukt, error, etc. Maar dat ding heeft wel mijn reserveringnummer gegeven en gezegd dat ik een mail zal krijgen. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Blok 140, rij 21, plaats 1 en 2 in Antwerpen


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aria schreef:
    (...)
    Ja precies. Mijn pa zegt dat ik niet moet stressen, aangezien er staat dat mijn plaats gereserveerd is en het geld zal worden overgemaakt (creditcard), maar alsnog. Ik wil gewoon die fucking mail en alles.

    Ja, dat snap ik. Ik wil gewoon die bevestiging van 'ja, je hebt kaartjes.' of niet. Maarja dan nog maar ff zitten wachten. Ik ben wel blij dat we dat niet als enige geen mail gehad hebben, want ik hoorde van een andere vriendin dat ze ook geen mail gehad had.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aria schreef:
    (...)
    Same problem en als ik bij tickets kijk staat er TIME-OUT of, iets van, mislukt, error, etc. Maar dat ding heeft wel mijn reserveringnummer gegeven en gezegd dat ik een mail zal krijgen. :x

    Ik bven echt super zenuwachtig, ik hoop echt dat ik de tickets heb(:
    Maar iedereen heeft hier blijkbaar de mails al..
    En het is voor Antwerpen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    TeamSterek schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik. Ik wil gewoon die bevestiging van 'ja, je hebt kaartjes.' of niet. Maarja dan nog maar ff zitten wachten. Ik ben wel blij dat we dat niet als enige geen mail gehad hebben, want ik hoorde van een andere vriendin dat ze ook geen mail gehad had.

    Ja precies! Ga jij ook alleen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga in Antwerpen, plaatsen weet ik nog niet want ik ben nog aan het wachten op mijn mail.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:07 ]

    Hebben jullie al; betaalt?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Trouwens, wie van jullie heeft er Twitter? Ik zou het wel leuk vinden om (dan vooral met de mensen die naar Antwerpen gaan, maar of je nu naar Amsterdam gaat maakt me ook niet uit hoor) contact te houden enzovoort. :Y)

    Ik ga naar Antwerpen ! Ik zit op de tweede rij vlak voor het podium, vak 3 :Y)

    @diegene die twitter wou; https://twitter.com/itsanneliesk dit is de mijne (:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:09 ]