• [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Adesso schreef:
    My life's oveeeer. Hehe.
    @Melissa, België is ook al uitverkocht, had ik nog naar gekeken.


    Oh oké. c:
    Ik durf te wedden dat dit het snelst uitverkochte concert is dat ze in België al hebben meegemaakt. Maandag staat het in de krant.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga naar antwerpen , alleen weet ik nog niet welke plaaten ik heb (:


    Let us die young or let us live forever.

    Adlington schreef:
    (...)

    Oh oké. c:
    Ik durf te wedden dat dit het snelst uitverkochte concert is dat ze in België al hebben meegemaakt. Maandag staat het in de krant.


    Ja, het was volgens mij binnen een kwartier uitverkocht. Anne heeft kaartjes, hè. :-(


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bulsara schreef:
    Ik ben de lijst op Word aan het samenstellen zodat ik alles in één keer in de post kan zetten.
    Dus niet schrikken dat er nog niets staat.


    By the way: ik heb nog niks gekregen, enkel een bevestigingsnummer. Ik vind dat niet meer normaal.


    Jaa dat heb ik dus ook ben nu door mn moeder helemaal het stressen of ik dadelijk toch geen kaarten heb..


    all we do in life echoes in eternity

    Bulsara schreef:
    Ik ben de lijst op Word aan het samenstellen zodat ik alles in één keer in de post kan zetten.
    Dus niet schrikken dat er nog niets staat.


    By the way: ik heb nog niks gekregen, enkel een bevestigingsnummer. Ik vind dat niet meer normaal.


    Bij FAQ stond dat ze de eerste uren het mailverkeer op een laag pitje zetten. No worries. (:


    Let us die young or let us live forever.

    Bulsara schreef:
    Ik ben de lijst op Word aan het samenstellen zodat ik alles in één keer in de post kan zetten.
    Dus niet schrikken dat er nog niets staat.


    By the way: ik heb nog niks gekregen, enkel een bevestigingsnummer. Ik vind dat niet meer normaal.

    Ik ook niet, maar als je een nummer hebt, heb je tickets. Relax.


    Save me from myself.

    Bulsara schreef:
    (...)
    Amsterdam of Antwerpen?


    Oeps, het is vak 213, rij 2 stoel 419. in Amsterdam. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Aberforth schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar als je een nummer hebt, heb je tickets. Relax.


    jeey ik heb een nummer ;p Maar dus als je dat bericht van reserveren kreeg dan heb je ze ?


    all we do in life echoes in eternity

    Ik ga ook! In Amsterdam, vak 105, rij 8 en stoel 177 ^^


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    GumpyGirl schreef:
    (...)

    Jaa dat heb ik dus ook ben nu door mn moeder helemaal het stressen of ik dadelijk toch geen kaarten heb..

    Dat is normaal, ze hebben tijdens de verkoop al het uitgaande verkeer platgelegd op de sites omdat ze anders sneller zouden crashen, nu zijn ze waarschijnlijk bezig met de betalingen te checken en daarna gaan ze de bevestigingsmails sturen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Hoelang mag je er eigenlijk over doen om te betalen ?


    all we do in life echoes in eternity


    Ik ga naar Antwerpen !

    Aangezien het op mijn ticketstatus staat ;3 En ik zo'n nummer heb gekregen.

    Ik ga echt dood. Heb nog steeds geen mail gehad en als ik bij tickets kijk, staat er TIME-OUT. Dus ik kan niets zien. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    SupahBaby schreef:
    (...)
    Dat is normaal, ze hebben tijdens de verkoop al het uitgaande verkeer platgelegd op de sites omdat ze anders sneller zouden crashen, nu zijn ze waarschijnlijk bezig met de betalingen te checken en daarna gaan ze de bevestigingsmails sturen.


    Je moet toch eerst een mail krijgen voordat je moet betalen ?


    all we do in life echoes in eternity

    GumpyGirl schreef:
    (...)

    jeey ik heb een nummer ;p Maar dus als je dat bericht van reserveren kreeg dan heb je ze ?

    Toch als je met je visa-kaart betaald hebt, als je met bancontact of een overschijving betaalt, krijg je nog een andere bevestigingsmail.


    Save me from myself.