• [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Grimm schreef:
    Trouwens, wie van jullie heeft er Twitter? Ik zou het wel leuk vinden om (dan vooral met de mensen die naar Antwerpen gaan, maar of je nu naar Amsterdam gaat maakt me ook niet uit hoor) contact te houden enzovoort. :Y)


    @anneliescolla (:

    Ik ben via teleticketservice mijn plaatsen teweten gekomen: blok 110 rij 20 plaats 1, 2.
    Goede zitplaatsen dichtbij het podium! (:
    Nu nog wachten op die mail, ik hoop maar dat er niets mis is gegaan.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:35 ]

    worden er van die grote schermen opgehangen waarvan je het podium ziet enzo?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:11 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb de hoop op gegeven, helaas.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bulsara schreef:
    Ik besluit maar om in dit topic te gooien.

    Dus ik heb problemen met het betalen van een ticket. Op het laatst moet ik dat laten identificeren met een kaartlezer en dat heb ik niet.
    Dus ik mag het vergeten van mijn ma en ik mag geen uitwegen meer zoeken. Of ze dreigt ermee om mijn bankkaart kapot te maken, en mij en mijn papa op straat te zetten, en dat heeft ze letterlijk tegen mij gezegd. Dat ik niet meer mag gaan is al erg genoeg, maar dat ze zoiets met mij en mijn papa van plan is, dat doet me freaking pijn! :c
    Ik heb het idee dat ze niet meer om me geeft en er zijn al zo weinig mensen die echt naar me opkijken. Ik heb echt zin om te sterven nu :c Ik vergeef het mijn moeder NOOIT meer. Stel dat ik echt sterf en mijn ouders de miserie daardoor krijgen, het is hard, maar ze verdienen het zo hard! Dus stuur me maar in PB welke manieren er zijn om zelfmoord te plegen


    Blijf gewoon rustig, bel misschien naar teleticketservice om te vragen of je een overschrijvingsformulier kan krijgen voor je betaling? En wat je moeder betreft, blijf gewoon kalm, moeders zeggen soms dingen dat ze niet menen. En geloof me zelfmoord is geen goede optie.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:56 ]


    Let us die young or let us live forever.

    MellarkPeeta schreef:
    (...)

    Blijf gewoon rustig, bel misschien naar teleticketservice om te vragen of je een overschrijvingsformulier kan krijgen voor je betaling? En wat je moeder betreft, blijf gewoon kalm, moeders zeggen soms dingen dat ze niet menen. En geloof me zelfmoord is geen goede optie.

    Dan ken je mijn ma nog niet. Deze keer meent ze het..
    Aan de andere kant versta ik het wel, want haar ouders hebben ook problemen met internetbankieren en die shit (lang verhaal) maar dat is toch niet te vergelijken met dit? Komaan zeg...

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:57 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ga naar Amsterdam!

    vak 212 rij 6 :D


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Memoria schreef:
    Ik heb de hoop op gegeven, helaas.

    Ik ook

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:59 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Memoria schreef:
    Ik heb de hoop op gegeven, helaas.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bulsara schreef:
    (...)
    Dan ken je mijn ma nog niet. Deze keer meent ze het..
    Aan de andere kant versta ik het wel, want haar ouders hebben ook problemen met internetbankieren en die shit (lang verhaal) maar dat is toch niet te vergelijken met dit? Komaan zeg...


    Teleticketservice is echt wel te vertrouwen hoor, dit was de 3e keer dat ik er tickets kocht, en nog geen enkele keer problemen mee gehad. En als ze internetbankieren niet vertrouwen kan je toch altijd proberen om aan een overschrijvingsformulier te geraken.?


    Let us die young or let us live forever.

    Ik heb een mail gekregen, met daarin een user Id en paswoord. Wat moet ik daar mee, ik wou gewoon tickets:/


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik heb een mail gekregen, met daarin een user Id en paswoord. Wat moet ik daar mee, ik wou gewoon tickets:/


    Staat er niks bij je ticketstatus?


    Let us die young or let us live forever.

    MellarkPeeta schreef:
    (...)

    Staat er niks bij je ticketstatus?

    hoe bedoel je?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ik ga!
    In amsterdan ring 1 rij 17..