• [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Memoria schreef:
    (...)
    hoe bedoel je?


    Als je je aanmeldt met je ID dat je hebt gekregen , staat er dan niks bij ticketstatus?


    Let us die young or let us live forever.

    IK BEn zo blij!!!
    Ike ehb kaartjes voor Antwerpen!!<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    IK BEn zo blij!!!
    Ike ehb kaartjes voor Antwerpen!!<3

    En waar zit je? (:

    MellarkPeeta schreef:
    (...)

    Teleticketservice is echt wel te vertrouwen hoor, dit was de 3e keer dat ik er tickets kocht, en nog geen enkele keer problemen mee gehad. En als ze internetbankieren niet vertrouwen kan je toch altijd proberen om aan een overschrijvingsformulier te geraken.?

    Dat verandert nog niets. Ik mag toch geen uitwegen meer zoeken :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    MellarkPeeta schreef:
    Yaaay, net mijn email gehad & de betaling is aangekomen, alleen weet niet in welke blok ik zit er staat: Normale prijs Blok : Rij: 13 Plaats: 4
    Normale prijs Blok : Rij: 13 Plaats: 5

    Is er iemand die ook niet kan zien in welke blok ze zit?

    ik heb het zelfde probleem , miss is het omdat de betaling nog moet aankomen staat het op de tickets zelf ?

    Incredulity schreef:
    (...)
    En waar zit je? (:

    Wacht even, even opzoeken..


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bulsara schreef:
    Ik besluit maar om in dit topic te gooien.

    Dus ik heb problemen met het betalen van een ticket. Op het laatst moet ik dat laten identificeren met een kaartlezer en dat heb ik niet.
    Dus ik mag het vergeten van mijn ma en ik mag geen uitwegen meer zoeken. Of ze dreigt ermee om mijn bankkaart kapot te maken, en mij en mijn papa op straat te zetten, en dat heeft ze letterlijk tegen mij gezegd. Dat ik niet meer mag gaan is al erg genoeg, maar dat ze zoiets met mij en mijn papa van plan is, dat doet me freaking pijn! :c
    Ik heb het idee dat ze niet meer om me geeft en er zijn al zo weinig mensen die echt naar me opkijken. Ik heb echt zin om te sterven nu :c Ik vergeef het mijn moeder NOOIT meer. Stel dat ik echt sterf en mijn ouders de miserie daardoor krijgen, het is hard, maar ze verdienen het zo hard! Dus stuur me maar in PB welke manieren er zijn om zelfmoord te plegen

    doe geen rare dingen,!!!
    Sommige mensen denken niiet na, hoe oud ben je?
    Trek bijciemand in maar pleeg geen zelfmoord!

    MellarkPeeta schreef:
    (...)

    Als je je aanmeldt met je ID dat je hebt gekregen , staat er dan niks bij ticketstatus?

    Er staat oranje, ik sta op de wachtlijst denk ik. Er staat namelijk plaats 6798:/
    Maar mijn vriendin heeft wel tickets dus ik ga!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:14 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    LufSemx schreef:
    (...)
    doe geen rare dingen,!!!
    Sommige mensen denken niiet na, hoe oud ben je?
    Trek bijciemand in maar pleeg geen zelfmoord!

    16, en ik heb niemand om steun te zoeken. I told you: Ik heb het idee dat ze niet meer om me geeft en er zijn al zo weinig mensen die echt naar me opkijken.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Suffocation schreef:
    (...)
    ik heb het zelfde probleem , miss is het omdat de betaling nog moet aankomen staat het op de tickets zelf ?


    Ik heb al gevonden, bij ticketstatus en dan bij details moet je op 'lees meer' klikken.


    Let us die young or let us live forever.

    Memoria schreef:
    (...)
    Er staat oranje, ik sta op de wachtlijst denk ik. Er staat namelijk plaats 6798:/
    Maar mijn vriendin heeft wel tickets dus ik ga!


    Rechts vanboven, als je via teleticketservice hebt beseld.


    Let us die young or let us live forever.

    Bulsara schreef:
    (...)
    16, en ik heb niemand om steun te zoeken. I told you: Ik heb het idee dat ze niet meer om me geeft en er zijn al zo weinig mensen die echt naar me opkijken.


    Maar om nou meteen zelfmoord te plegen, sorry maar dat vind ik echt over dreven. En nogal kwetsend voor mensen die iemand hebben verloren aan zelfmoord. Heb je geen familie van moeders- of vaderskant bij wie je even kan logeren tot dat je moeder weer normaal kan doen?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:18 ]


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Maar om nou meteen zelfmoord te plegen, sorry maar dat vind ik echt over dreven. En nogal kwetsend voor mensen die iemand hebben verloren aan zelfmoord. Heb je geen familie van moeders- of vaderskant bij wie je even kan logeren tot dat je moeder weer nromaal kan doen?

    Niet omdat ik niet naar 1D kan gaan, maar gewoon omdat ik in zo'n kutsituatie leef. 1D heeft er niets mee te maken met mijn "plannen", alhoewel dat ook pijnlijk is. Maar ja :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb mijn tickets, ik ben zo blij! Vak E, rij 37! Eerst was het uitverkocht, maar toen vernieuwde ik nog een paar keer en toen waren er opeens weer tickets vervallen, dus toen had ik ze. Ik ben zo blij met mijn plaatsen, serieus!

    MellarkPeeta schreef:
    (...)

    Rechts vanboven, als je via teleticketservice hebt beseld.

    Ik heb via proximus, dus dat zie ik niet. Maar ik heb zeg maar een betalingsbewijs, maar ik snap niet hoe ik kan betalen.
    Mijn balkje is oranje, gereserveerd.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:24 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."