• [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Niet omdat ik niet naar 1D kan gaan, maar gewoon omdat ik in zo'n kutsituatie leef. 1D heeft er niets mee te maken met mijn "plannen", alhoewel dat ook pijnlijk is. Maar ja :c


    Zelfs dan, ik bedoel het is een rot situatie zonder meer maar om dan zelfmoord te plegen gaat er bij mij niet in.


    Physics is awesome

    Rhinestone schreef:
    Ik heb mijn tickets, ik ben zo blij! Vak E, rij 37! Eerst was het uitverkocht, maar toen vernieuwde ik nog een paar keer en toen waren er opeens weer tickets vervallen, dus toen had ik ze. Ik ben zo blij met mijn plaatsen, serieus!


    Is dit het plannetje van in Nederland? Want anders ziet jouw plannetje er heel anders uit dan het mijne, haha :Y)

    Zit er iemand (in Antwerpen) toevallig in de buurt van blok 110 rij 20? (:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:23 ]

    Incredulity schreef:
    (...)
    Is dit het plannetje van in Nederland? Want anders ziet jouw plannetje er heel anders uit dan het mijne, haha :Y)


    Volgens mij is dit de goede voor in Nederland, haha. Welke heb jij dan?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:24 ]

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik heb via proximus, dus dat zie ik niet. Maar ik heb zeg maar een betalingsbewijs, maar ik snap niet hoe ik kan betalen.


    In die email dat je krijgt als betaaluitnodiging staat er in de eerste 3 lijnen ergens een link waarmee je via internetbankieren kan betalen volgens mij.


    Let us die young or let us live forever.

    Grimm schreef:
    Zit er iemand (in Antwerpen) toevallig in de buurt van blok 110 rij 20? (:


    Ik zit in blok 146 rij 13 (:


    Let us die young or let us live forever.

    Ik ga naar Amsterdam en ik zit in vak 212 rij 5 , wie nog meer?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MellarkPeeta schreef:
    (...)

    In die email dat je krijgt als betaaluitnodiging staat er in de eerste 3 lijnen ergens een link waarmee je via internetbankieren kan betalen volgens mij.

    ah ok(:
    Alleen heb ik die mail nog niet ontvangen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rhinestone schreef:
    (...)

    Volgens mij is dit de goede voor in Nederland, haha. Welke heb jij dan?

    Haha, oké dan is het goed ! Ik dacht even dat jij van België was en dat dit het zaalplan van het Sportpaleis zou zijn, haha

    Incredulity schreef:
    (...)
    Haha, oké dan is het goed ! Ik dacht even dat jij van België was en dat dit het zaalplan van het Sportpaleis zou zijn, haha


    Oh haha, dan is het goed! (:

    Echt bedankt dat jullie me willen steunen !
    Ik heb misschien hoop, maar doet die hoop wel leven? Ik zie wel, ik durf het mijn ma niet te vertellen


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hier is btw nog een foto van Zaal Zuid in Amsterdam, zonder publiek of zo. Zo kan je een beetje inschatten waar je zit (:

    Bulsara schreef:
    Echt bedankt dat jullie me willen steunen !
    Ik heb misschien hoop, maar doet die hoop wel leven? Ik zie wel, ik durf het mijn ma niet te vertellen

    Praat met haar, desnoods met je vader er bij. Je komt er echt wel uit!
    En mijn pb/gastenboek staat altijd open(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Praat met haar, desnoods met je vader er bij. Je komt er echt wel uit!
    En mijn pb/gastenboek staat altijd open(:

    Mijn papa is aan het werken en komt pas 15 uur à 16 uur thuis. En ik durf niet meer in de buurt van mijn ma te komen, laat staan naar beneden gaan om te gaan plassen :c
    Ja, ik heb het echt zitten...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Mijn papa is aan het werken en komt pas 15 uur à 16 uur thuis. En ik durf niet meer in de buurt van mijn ma te komen, laat staan naar beneden gaan om te gaan plassen :c
    Ja, ik heb het echt zitten...

    Wel, je kan dna gewoon op je kamer blijven tot je vader thuis is. Bel anders je vader, hij wilt je vast wel helpen als je hem verteld wat er aan de hand is.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."