• [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ga naar Amsterdam!

    Zit iemand vak H rij 48/vak 109 rij 7? :')

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:16 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Iemand die naar Amsterdam gaat en toevallig ook vak 210 zit? (:


    No guts no glory.

    Is er iemand die naar Amsterdam gaat en in vak 213 zit, rij 2 stoel 418 of 420? Ik ga namelijk alleen en zou leuk zijn als ik weet naast wie ik zit. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Geen kaartjes D: Ben zo depressief nu...


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ga naar Amsterdam! :)


    we danced all night to the best song ever.

    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!Heb er geen,was te laat.Heb me wel op de wachtlijst gezet.Maarja...Ik zal maandag eens bellen ofzo. (huil)(huil)(huil)
    Of ik kijk eens op 2dehands naar mensen die het niet meer nodig hebben,heb zo ook mijn Biebertickets gekocht.

    offtopic: Hebbeb jullie trouwens gehoord van het gelekte album?Ik heb de previeuw gehoord van alle songs(is inmiddels verwijdert)
    En "Rock me" is helemaal uitgelekt,supermooi liedje.Wel spijtig voor de jongens dat het uitgelekt is. (huil)

    Amsterdam! (: Iemand vak 206, rij 5?


    What's so bad about being different?

    BiebzMalik schreef:
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!Heb er geen,was te laat.Heb me wel op de wachtlijst gezet.Maarja...Ik zal maandag eens bellen ofzo. (huil)(huil)(huil)
    Of ik kijk eens op 2dehands naar mensen die het niet meer nodig hebben,heb zo ook mijn Biebertickets gekocht.

    offtopic: Hebbeb jullie trouwens gehoord van het gelekte album?Ik heb de previeuw gehoord van alle songs(is inmiddels verwijdert)
    En "Rock me" is helemaal uitgelekt,supermooi liedje.Wel spijtig voor de jongens dat het uitgelekt is. (huil)


    Ik heb niet geluisterd. Ze wachten met het uitgeven om een reden, dus als het uitlekt vind ik niet dat je ernaar moet luisteren. Geduld hebben.

    Er wordt aan een oplossing gewerkt, maar ik zie er maar somber in


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    Er wordt aan een oplossing gewerkt, maar ik zie er maar somber in

    Het lukt wel!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ga naar Amsterdam ,, Vak 108 :3


    Vatican Cameos

    Memoria schreef:
    (...)
    Het lukt wel!

    En het wordt alsmaar beter! Ik leg het vanavond wel uit (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    En het wordt alsmaar beter! Ik leg het vanavond wel uit (:

    Goed zo!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zijn er nog meer mensen die op rij 8 in vak 103 zitten? (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.