• [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Stel je voor dat ik op school zit, dit topic vol is geraakt en ik geen nieuwe kan maken. Wie zou dat voor mij willen doen in de plaats?
    Stel je kandidatuur voor en de eerste kies ik!
    Als ik zelf aanwezig ben terwijl een topic vol geraakt, dan kan ik evengoed een nieuw topic maken hoor (:.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 17:08 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    Stel je voor dat ik op school zit, dit topic vol is geraakt en ik geen nieuwe kan maken. Wie zou dat voor mij willen doen in de plaats?
    Stel je kandidatuur voor en de eerste kies ik!
    Als ik zelf aanwezig ben terwijl een topic vol geraakt, dan kan ik evengoed een nieuw topic maken hoor (:.

    Ik wil het wel doen ^^
    Maar Ik heb dinsdag ook weer school :/

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 17:11 ]


    •*• Lululu •*•

    Bulsara schreef:
    Stel je voor dat ik op school zit, dit topic vol is geraakt en ik geen nieuwe kan maken. Wie zou dat voor mij willen doen in de plaats?
    Stel je kandidatuur voor en de eerste kies ik!
    Als ik zelf aanwezig ben terwijl een topic vol geraakt, dan kan ik evengoed een nieuw topic maken hoor (:.

    I volunteer(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bulsara schreef:
    Stel je voor dat ik op school zit, dit topic vol is geraakt en ik geen nieuwe kan maken. Wie zou dat voor mij willen doen in de plaats?
    Stel je kandidatuur voor en de eerste kies ik!
    Als ik zelf aanwezig ben terwijl een topic vol geraakt, dan kan ik evengoed een nieuw topic maken hoor (:.


    Ik wil het gerust doen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Antwerpen, blok 31 stoelen 5 en 6 samen met mijn zusje! :D


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Aberforth schreef:
    (...)
    Ik ook niet, maar als je een nummer hebt, heb je tickets. Relax.

    Echt? Want ik heb het nummer gekregen en ik sta gewoon op de wachtrij :/
    Gelukkig heeft mijn vriendin kaartjes kunnen regelen, waardoor ik wel kan gaan :)


    •*• Lululu •*•

    Buh, I can't choose. Dus ik ga Mallory, Memoria en Adlington allebei nemen. Ik ga dat ook in de beginpost vermelden.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik was in slaap gevallen :') Haha


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    Ik heb niet geluisterd. Ze wachten met het uitgeven om een reden, dus als het uitlekt vind ik niet dat je ernaar moet luisteren. Geduld hebben.

    Nja zolang je daarna het album koopt maak het toch niets uit ? Het is natuurlijk niet echt gezellig voor de jongens, maar volgens mij kan het hun nu ook weer niet zo veel schelen eerlijk gezegd.


    The soul needs autumn.

    Het volgende topic open ik al sowieso niet, want ik ben nu weg haha. Wedden dat ik het volgende topic tot de helft ga missen?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    Het volgende topic open ik al sowieso niet, want ik ben nu weg haha. Wedden dat ik het volgende topic tot de helft ga missen?

    Hoe lang ga je dan weg? (:


    •*• Lululu •*•

    Adlington schreef:
    Het volgende topic open ik al sowieso niet, want ik ben nu weg haha. Wedden dat ik het volgende topic tot de helft ga missen?

    Haha, ik ook dan, als ik op school ben c:
    Maar je hebt sowieso mijn toestemming. Dit soort topics lopen tot het einde van de concerts in BE & NL!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik kan trouwens op het lijstje van Antwerpen (:
    In mijn bevestigingsmail staat dat ik op rij 35 zit, is mijn blok dan 35?

    AnneMalik schreef:
    Ik kan trouwens op het lijstje van Antwerpen (:
    In mijn bevestigingsmail staat dat ik op rij 35 zit, is mijn blok dan 35?

    Nope. Dan staat de blok er gewoon niet bij, ik heb dat ook.
    Wss is dat omdat dat nog niet betaald is, maar anders moet je op de site kijken van Proximus of Teleticket.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Fooook. Heb de mail al binnen nu ik terug ben van werken, maar nog steeds weet ik mijnplaatsen niet doordat het geld nog moet worden overgemaakt - creditcard. Gooosh. Wil het zo graag weten :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.