• [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik geraak trouwens niet op die betalingssite o:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 18:06 ]

    Aria schreef:
    Fooook. Heb de mail al binnen nu ik terug ben van werken, maar nog steeds weet ik mijnplaatsen niet doordat het geld nog moet worden overgemaakt - creditcard. Gooosh. Wil het zo graag weten :x

    Ik heb nu het nummer van de tickets, maar ik ontvang de mail maar niet.WachtrijGelukkig heeft een vriendin al tickets voor me^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik heb nu het nummer van de tickets, maar ik ontvang de mail maar niet.WachtrijGelukkig heeft een vriendin al tickets voor me^^

    Ik heb alleen de mail, maar als ik op de site van proximus ga, dan staat er bij 'status tickets' time-out, dat staat trouwens bij alles. Ontzettend irritant.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ik heb alleen de mail, maar als ik op de site van proximus ga, dan staat er bij 'status tickets' time-out, dat staat trouwens bij alles. Ontzettend irritant.

    Dat heb ik niet. Het hokje wat een kleur moet krijen bij Proximus blijft maar Oranje:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Dat heb ik niet. Het hokje wat een kleur moet krijen bij Proximus blijft maar Oranje:c

    Ik zie de concerthal niet eens. Alleen die time-out, met een hele lap tekst.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga in Antwerpen :'D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Aria schreef:
    (...)
    Ik zie de concerthal niet eens. Alleen die time-out, met een hele lap tekst.

    Ik zie ook geen concerthal:c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aria schreef:
    (...)
    Ik zie de concerthal niet eens. Alleen die time-out, met een hele lap tekst.

    Ik heb hetzelfde probleem bij Proximus.
    Maar misschien staat het ook op het ticket zelf, dat gaat dus effe wachten worden dan..


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wow , dus blijkbaar voor Antwerpen is het moeilijk te betalen enz. ?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bulsara schreef:
    (...)
    Ik heb hetzelfde probleem bij Proximus.
    Maar misschien staat het ook op het ticket zelf, dat gaat dus effe wachten worden dan..

    Ik heb het al gevonden; je moet via TeleTicketService, zelfde inlog en dan kan je het bij details zien!
    Ik zit in blok 148, rij 23, plaats 8! Iemand anders daar ook in de buurt?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Fooook. Heb de mail al binnen nu ik terug ben van werken, maar nog steeds weet ik mijnplaatsen niet doordat het geld nog moet worden overgemaakt - creditcard. Gooosh. Wil het zo graag weten :x


    Ik heb denk ik dezelfde mail gekregen. Maar ik weet mijn plaatsen ondertussen al wel dankzij de site van teleticketservice. (:

    Eerst via papa's collega, maar dat is mislukt.
    Nu mijn allerlaatste hoop...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Als je op een wachtlijst staat,heb je eigenlijk veel kans om toch je tickets te krijgen?
    OmB nog nooit zo zenuwachtig geweest..

    BiebzMalik schreef:
    Als je op een wachtlijst staat,heb je eigenlijk veel kans om toch je tickets te krijgen?
    OmB nog nooit zo zenuwachtig geweest..

    Volgens mij is er wel een kans. Welk nummer heb je?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oke ik heb de mail gehad maar bij tele ticket gedoe staat bij mijn status het er nog steeds niet bij xD