• [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 16:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Je mag mij btw er ook bij zetten bij Antwerpen ^^

    Zijn er mensen van België die al bevestiging van betaling hebben gekregen? Ik heb al bevestiging van reservatie en al die dingen gekregen. Moet alleen nog de echte bevestiging van de betaling van VISA krijgen. Nog die met VISA betaald hebben en die bevestiging nog niet hebben gekregen?


    Tears are words the heart can't say.

    Detlef schreef:
    Zijn er mensen van België die al bevestiging van betaling hebben gekregen? Ik heb al bevestiging van reservatie en al die dingen gekregen. Moet alleen nog de echte bevestiging van de betaling van VISA krijgen. Nog die met VISA betaald hebben en die bevestiging nog niet hebben gekregen?


    Hetzelfde hier, ik heb hem altans nog niet gekregen.

    Detlef schreef:
    Zijn er mensen van België die al bevestiging van betaling hebben gekregen? Ik heb al bevestiging van reservatie en al die dingen gekregen. Moet alleen nog de echte bevestiging van de betaling van VISA krijgen. Nog die met VISA betaald hebben en die bevestiging nog niet hebben gekregen?

    Ik heb mijn ticket via mail juist gekregen, maar heb via bancontact gedaan. IK BEN ZO BLIJ DAT IK EEN TICKET HEB EINDELIJK ZIT HET EENS WAT MEE xD Maar ben wel alleen xD en vind het wel erg voor de mensen die geen tickets hebben.

    Grimm schreef:
    (...)

    Hetzelfde hier, ik heb hem altans nog niet gekregen.

    Heb de mail ook nog niet aangekregen, maar ja je hebt je tickets alleszins wel. Denk als er iets mis zou zijn dat je al lang een mail zou gekregen hebben.


    Tears are words the heart can't say.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ik heb mijn ticket via mail juist gekregen, maar heb via bancontact gedaan. IK BEN ZO BLIJ DAT IK EEN TICKET HEB EINDELIJK ZIT HET EENS WAT MEE xD Maar ben wel alleen xD en vind het wel erg voor de mensen die geen tickets hebben.

    Ja met bancontact is anders dan met VISA. Daar gaat het onmiddelijk eraf. Met VISA moet het ook nog van VISA zelf komen.


    Tears are words the heart can't say.

    GAAT NAAR ANTWERPEN! Yeah! Ik ben zo gelukkig!!!!!!


    Art is never finished, just forgotten.

    Even aan de mensen die naar Amsterdam gaan :

    Wie gaat er ook alleen? Ik ben namelijk alleen , mijn vriendinnen konden geen kaartjes krijgen ):


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wie zit er ook in vak E (Amsterdam)? (:

    Curlies schreef:
    Even aan de mensen die naar Amsterdam gaan :

    Wie gaat er ook alleen? Ik ben namelijk alleen , mijn vriendinnen konden geen kaartjes krijgen ):


    Ik ga alleen. (: Waar zit jij? ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    S schreef:
    GAAT NAAR ANTWERPEN! Yeah! Ik ben zo gelukkig!!!!!!

    Ik ook!!! <3 echt ik sta hier bijna te gillen xD

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Ik ga alleen. (: Waar zit jij? ;p


    Vak 212 , rij 5 XD jij?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Yes yes yes ik ga naar Amsterdam(:


    Food.

    Curlies schreef:
    (...)

    Vak 212 , rij 5 XD jij?


    Vak 213, rij 2. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Maar hé, bij die rijen hè. Ik zit op rij 37 in vak E, is dat dan rij 37 van het hele ABC-gedeelte (geen idee hoe ik het moet noemen, lol) of rij 37 van vak E?