• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreBarack
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wat heb ik gemist?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    (Niet veel er zijn nieuwe mensen bij gekomen 3 als ik me niet vergis en er moeten nog 2 mensen toekomen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand voor Drew?]

    Grayson Calvin Meyers
    Prinses was dus geen meisjes meisje. Verrassend. ''Oké, dat kan,'' knikte ik, ''Ziet er wel badass uit, blauw haar,'' mompelde ik er snel achter aan. Ze moest niet denken dat ik haar nu een compliment gaf ofzo. Meisjes die anders waren zagen er altijd badass uit en ze waren tenminste interessant. Van die verwaande meisjes die alleen de kleur roze kenden waren maar saai in mijn ogen. Ik vroeg me af wat prinses in haar vrije tijd deed. Maar dan ook echt in haar vrije tijd. ''Wat zijn je hobby's eigenlijk?''

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:44 ]

    quin98 schreef:
    [Iemand voor Drew?]


    [Andrea? Ze is pas net aangekomen enz. ]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:02 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Ik lachte, maar zei geen dankje toen hij zei dat blauw haar er wel badass uitzag. "Zijn we het toch over iets eens." Had ik gemompeld. Helaas kon ik mijn haar alleen verfen als mijn ouders ver weg waren. Anders zouden ze me hoe dan ook tegen houden. "Mijn hobby's. Umh wel, ik hou van piano spelen, lezen, thee drinken en gesprekken voeren over politiek. Maar als mijn ouders toch in het buitenland zitten ga ik liever skateboarden, freerunnen, gitaar spelen of karten. Wel in een overdekte hal. Ik heb het niet zo op 'buiten' ". Zeg ik voor me uit starend. Ik was alleen een prinses als het om mijn spullen ging. niemand kwam aan mijn spullen, mijn spullen mochten niet stuk, mijn sullen mochten niet kwijt. "Klimmen en gamen zijn ok altijd nog opties. Wat zijn jouw hobby's?" Vroeg ik met een kleine glimlach.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 20:03 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [mijn topics, ik post morgen wel]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oke. Hoe wie wat waar wanneer?
    Ik wil graag inspringen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    (wel bijna iedereen staat nu aan het rode busje daar kan je naartoe gaan.)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ja, wauw, daar ben ik veel mee :W Wat is er die 7 pagina's gebeurd?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Annabelle heeft voornamelijk de tieners welkom geheten samen met de andere begeleiders en ze heeft hun namen aangekruisd als ze er waren. Verder zijn de koffers op het dak vast gemaakt. Sommige hebben onderling kennis gemaakt en praten nu met elkaar (wie met wie weet ik zelf ook niet precies). Maar heel veel bijzonders is het niet gebeurd =)]

    [Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik heb veel toetsen en heb het druk. Sorry, maar ik kan nu wel even. Ik schrijf mijn rol later wel af. Karakter en uiterlijk zijn bijna af :) wat heb ik gemist en waar kan ik invallen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [, jullie hebben niet veel gemist alleen wat gesprekjes. Jullie kunnen gewoon aankomen en dan met iemand gaan praten (Andrew is nog vrij)]

    [Ik wil ook inspringen, hihi]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Annabelel is ook nog vrij]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 21:00 ]