• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreBarack
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Cole

    Ik glimlach als mijn koffer op het dak zit en kijk even om me hen. Ondertussen was er nog een jongen aangekomen. Ik bijt even op mijn lip, het was eigenlijk best slim om al met iemand te praten. Ik kijk naar een meisje die net aankomt. Ik glimlach even, 'Ja dit is voor die actie' zeg ik daarna tegen haar. Volgens mij was het een best druk persoon, net als ik eigenlijk. 'Ik ben Drew' zeg ik daarna met een glimlach. Ik nam de moeite niet mijn hele naam te zeggen, iedereen noemt me toch altijd Drew.

    Dani Kelly Scars
    ''Ja dit is voor die actie.'' zegt één van de jongens. Ik knik even. ''Ik ben Drew.'' zegt hij daarna. ''Hoi Drew. Oh en ik ben Dani.'' stel ik mij voor en glimlach ook. Ik kijk even rond. Ik heb eigenlijk geen idee om wat ik moet zeggen, wat wel vaker gebeurd. ''Beetje zin in?'' vraag ik dan maar. Ik klap de trek hendel van mijn koffer naar beneden en kijk hem weer aan.


    Do what people say you can't.

    Andrew Cole

    Ik glimlach even naar het meisje wat zich zojuist voorgesteld heeft als Dani. 'Ja hoor, het is ook wel lekker zonder ouders en zo' zeg ik met een glimlach en haal mijn hand door mijn haar. Nog steeds ben ik nieuwsgierig naar wat ik daar allemaal ga zien. 'Trouwens, je koffer moet op het dak' zeg ik als ik haar koffer zie en kijk daarna even naar het dak waar mijn koffer nu ook opligt.

    Dani Kelly Scars

    ''Ja hoor, het is ook wel lekker zo zonder ouders en zo.'' beantwoord hij mijn stomme vraag. Ik glimlach. ''Dat snap ik.'' ''Trouwens, je koffer moet op het dak.'' zegt hij daarna. ''Owh, van die bus zeker.'' Ik kijk even naar de bus, dat lukt mij nooit me m'n eentje. ''Zeg.. Ehm.. Drew... Wil je me dan helpen of moeten die begeleiders helpen of zo?'' vraag ik aarzelend terwijl ik naar de grond kijk.


    Do what people say you can't.

    Maxwell Scotish
    Ik klom van het busje af en zag dat er nog een meisje was bijgekomen.Ik ging er naar toe."Hey,ik ben Max 1 van je begeleiders."stelde ik me dan voor.Ik moest ook nog de koffer van dat ander meisje op het busje zetten."Moet ik je helpen met de koffers?"vraag ik haar dan en glimlach eventjes.Ik keek even rond en telde nu 9 van de 14 mensen zonder mij erbij gerekend nog 3 dus.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Cole

    Ik kijk haar aan en dan komt Max aanlopen. 'nou volgens mij wil Max je al helpen' zeg ik lachend en glimlach daarna even naar Max. Ik kijk even om me heen en stop mijn handen in mijn zakken. 'Hoeveel moeten er nog komen?' vraag ik daarna en kijk Max even aan, hij zou het vast wel weten, Hij was hier de begeleider dus dan moest je dat weten toch?

    [Heeele late mijn topics]

    Grayson Calvin Meyers

    Na een klein half uurtje rijden kwam de London Eye al in zicht. Omdat ik mijn skateboard mee wou nemen had ik maar besloten om te skaten naar de bestemming. Bussen waren saai en zo kon ik ook nog eens genieten van de frisse lucht en de Londense omgeving die ik voor een lange tijd zou moeten missen. Toen het rode busje in zicht kwam fronste ik mijn wenkbrauwen. ''Shit,'' mompelde ik. Eigenlijk had ik helemaal geen zin in deze trip. Ik snapte ook niet helemaal waarom ik persé mee moest van mijn ouders, alsof ik verwend was! Ik stapte van mijn deck af en liep het laatste stukje naar het busje. Eenmaal daar aangekomen trok ik mijn oordopjes uit mijn oren en bekeek ik het groepje van jongeren aandachtig. ''Hoi, ik ben Gray,'' stelde ik mezelf uiteindelijk voor.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 14:16 ]

    Andrew Cole

    Ik kijk even naar de jongen die komt aan skaten, leuk een skater zelf deed ik het ook wel maar ik was niet zo goed, ik deed het pas een hald jaartje. Hij komt uiteindelijk op ons af dus ik maak er maar van dat die ook voorde trip komt. Hij stelt zich voor als Gray en ik glimlach even. 'Ik ben Drew' stel ik me dan aan hem voor en kijk daarna even om me heen. Moesten we nou zo echt met ze alle in dat busje? Dat paste toch nooit? Ach ik zie het wel, ik heb alleen echt geen zin om helemaal opgepropt te zitten

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 14:30 ]

    Grayson Calvin Meyers

    Ik schonk de jongen die zich voorstelde als Drew een nep glimlachje. Hij leek me wel aardig maar ik kende hem net een minuut, dus veel kon ik er nog niet van maken. ''Yo, man. Bagage moet op het dak neem ik aan?'' vroeg ik toen ik omhoog keek naar het rek waar al aardig wat bagage op zat. Zelf had ik twee kleine koffertjes meegenomen wat hopelijk niet teveel ruimte in beslag zou nemen.

    Dani Kelly Scars
    Er komt nog een jongen op mij af, wel iets ouder volgens mij. ''Hey,ik ben Max 1 van je begeleiders.'' stelde hij zich voor."Moet ik je helpen met de koffers?" vroeg hij daarna. ''Nou, ehm.. Graag. En trouwens ik ben Dani. '' antwoordde ik. Er kwam nog een jongen op ons af skatend, nou ja met een skateboard ik zijn hand. ''Hoi, ik ben Gray.'' zei hij. 'Hey.'Ik ben Dani.'' stelde ik mij snel voor, de 3de keer al.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 14:45 ]


    Do what people say you can't.

    Caitlynn Lianne Bushwell
    'Gooi maar!' gilde ik naar de jongen die er net bij was komen staan. 'Gooi de rest ook maar trouwens, zo lang ik maar niet van het dak af val.' Ik lachte stralend naar het groepje, en begon ze vervolgens te tellen. 'Nog twee?' riep ik naar Max. Verschillende mensen bekeken me nu raar. Nou ja, je kwam ook niet elke dag een "dom blondje" tegen dat zo slim was geweest om op het dak van een bus te klimmen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Maxwell Scotish
    ''Nou, ehm.. Graag. En trouwens ik ben Dani. '' stelde ze zich voor,er kwam nog een jongen af met een skatebord in zijn hand en stelde zich voor als Grey.'Yo, man. Bagage moet op het dak neem ik aan?'' vroeg hij dan en ik knikte."Daar moeten ze inderdaadf op.Ik ben trouwens Max.1 van je begeleiders."zei ik.Hoeveel keer had ik die zin al gezegt...Caitlynn was al op het busje geklommen en riep dat ze de koffers mochten gooien.En daarna riep ze dat er nog 2 mensen moeten bijkomen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 14:51 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Ik kreeg niet echt antwoord dus trok ik mijn hand weer terug. "Ik moet mijn koffer nog op het dak krijgen." Zei ik zacht e deed een paar stappen achteruit. Ik had mijn blik nog steeds op het meisje gericht en draaide mij langzaam om. Ik pakte mijn koffer weer vast enliep richting het busje. Ik had hem zelf dicht gekregen. Ik ha de beangrijke dingen eruit gehaald, dus ja. Ik zette hem op zijn kant. "Ik heb hem zelf dicht gemaakt, ik kan hem alleen niet op het dak krijgen, zo sterk ben ik niet." Zei ik zacht. Ik dacht niet dat het ging helpen als ik alleen maar zou krijsen. Dat had het tot nu toe tenminste niet gedaan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caitlynn Lianne Bushwell
    'Dan kom ik wel naar beneden.' ik had een meisje nog net iets horen zeggen. Ze klonk wat onzeker, dus misschien was het wel zo aardig om haar te helpen. Ik gleed met de ladder naar beneden en bleef glimlachend voor haar staan. 'Welke koffer is van jou? Ik til hem wel het dak op.'

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 14:59 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Ik zuchtte oopgelucht toen er ook echt iemand was die wou helpen. "Welke koffer is van jou?" Vroeg één van de begeleiders. Waarom kan ik nou nooit een naam onthouden. Umh.. Cait.. Iets met Cait. "Wel deze." Ik wees naar de zwarte koffer naast me. Hij was vrij groot tegenover de andere koffers en ik had hem om eerlijk te zijn eergister gekocht. "Umh moet ik helpen, hij is echt zwaar. En ik wil niet dat hij stuk gaat." Zei ik en beet op mijn lip. Ik zou heus een nieuwe krijgen, maar we gingen toch echt zo weg.


    We've lived in the shadows for far too long.