• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreBarack
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amarante Fillipine Sympantos
    Al snel kruip ik weer terug naar mijn schulp, en hijs samen met het meisje op de kar mijn redelijk kleine koffer erop. Het blijft koud, dus als we klaar zijn, stop ik snel mijn handen in mijn warme jas. Het eerste wat we kochten toen we in Engeland aankwamen. Ik herinner me nog goed hoe we er stonden te verkleumen in onze kale kleren, omringd door al het grote. Toen duidelijk werd dat ik me niet goed aan leek te passen, begonnen mijn ouders te sparen voor de trip. En nu ben ik hier, als vreemde eend in de bijt. Een Limousineloos mens. Niet dat ik een hekel heb aan de anderen, maar ik zag mezelf al in mijn eentje staan, op de trip.


    Tijd voor koffie.

    [Annabelle (Annabel) Rose Miller - Begeleider
    "Annabelle, hier is nog een nieuwe" hoor ik achter me en ik draai me om. Hij stelt zich voor als Drew en gaat met zijn hand door zijn haar. "Ik ben Annabelle, ook een van je begeleiders" zeg ik dan. "Moet daar mijn koffer op?" vraagt hij dan gericht aan Max. Ik pak ondertussen de lijst en streep zijn naam af. Nog 5 te gaan denk ik dan. De helft is er in ieder geval al en we missen nog een begeleider.

    Maxwell Scotish
    Annabelle stelde zich ook en hem voor."Moet daar mijn koffer op?" vroeg Andrew en ik knikte."Het is volkomen veilig hoor er zal niets gebeuren met je koffer."grinnik ik en klim het dak op.Er gingen zowiezo nog veel klachten zijn van de 'kids' van dat ze liever in een hotel zitten en blah blah blah."Kun je me je koffer aangeven?"vroeg ik dan aan Andrew en kijk naar hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrea Maddelyn Laurens
    Snel stopt de taxi bij de plek waar ik moet zijn. Al snel zie ik een bus en een paar mensen. Als een speer sleep ik mijn koffer mee en stop bij het busje. Ik bijt op mijn lip , gewoon omdat ik niet weet wat ik moet doen en zeggen. Dan pas merk ik op dat het busje rood is.. Nog steeds bijt ik op mijn lip. Ik schraap mijn keel. ''Kan iemand me helpen? Dit is toch de actie van 'A Trip Around The world'?'', mompel ik. Ik kijk de mensen vragend aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Ik propte de laatste spullen in de koffer en ging erop zitten Ik sloot de koffer en zuchtte. Ik gooide mijn jas over mijn arm en zette de koffer weer overeind. Ik had het eindelijk. Ik maakte een klein sprongetje van geluk. Het was me gelukt. Eindelijk. Ik had het nog wel zien gebeuren dat de koffer niet meer dicht ging en ik hem open moest laten. Mar nu waren al de spullen nog netjes opgevouwen, dus ja. Ik kijk op als er een nieuw meisje aahaal n komt en zet mijn koffer naast het busje. Ik loop naar het meisje toe en haal een hand door mijn haar. "Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore. Aangenaam en jij bent?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Andrew Cole

    'Ik vertrouw het ook wel hoor' zeg ik lachend en knik daarna. Ik til mijn koffer op en hou hem omhoog zodat die hem kan pakken. 'Kan je erbij?' vraag ik lachend aangezien ik het niet zo goed kan zien zo. Ondertussen kijk ik even om me heen, hoeveel zouden er nog meegaan? En waar gaan we allemaal heen. Ik ben eigenlijk best wel benieuwt naar wat ik allemaal ga zien en zo.

    Maxwell Scotish
    'Ik vertrouw het ook wel hoor' zei hij lachend en tilde dan zijn koffer op,Er was ook een meisje bijgekomen die vroeg of dit A trip around the world was."Ja dit is A trip around the word."zeg ik en neem Andrews koffer.'Kan je erbij?' vroeg hij lachend en ik knikte."Ik heb hem."Ik trok hem op het dak en stak de kofffer er ook nog bij.Nog 4 a 5 koffers konden erbij.Ik keek weer naar beneden en kijk dan naar het nieuwe meisje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Amarante Fillipine Sympantos
    ísycho, Amarante. Ta pánta eínai kaló. Pragmatiká den dankónoun. Fluister ik tegen mezelf. Ik haal diep adem, en loop naar Marybelle Esmaralda.. Toen kwam die moeilijke naam. Guuljel... Ik haal diep adem. Laat ook maar.
    "H-hoi?" zeg ik alweer verlegen tegen de twee meiden. Ik moet wel proberen mensen binnen te laten, is mijn stilzwijgende afspraak met mezelf. Ik hou mijn gitaar op mijn rug; die gooi ik dus echt niet op de top van de kar.


    Tijd voor koffie.

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Ik keek vrolijk naar het nieuwe meisje. Amarante, of Amy, zou ik haar amy mogen noemen? Nou ja, Amy kwam er ook bij staan een zei verlegen 'hoi'. Lachend schud ik mijn hoofd. "Dit Is Amarante. En... Hé jij speelt ook gitaar. Wordt deze tri toch iets beter." Zei ik en rolde met mijn ogen. Ik had er dus zo een zin in. Nee, niet echt, maar ik kon maar beter een paar vriendinnen maken inplaats van zo bot tegen iedereen lopen doen. Anders ging ik de trip niet overleven. "Maar oke, ik ben snel afgeleid. Dit is amarante en ik ben Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore. Maar je kan gewoon Marybelle zeggen of Gwendolyn. Graag niet afkorten."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Curlies schreef:
    Andrea Maddelyn Laurens
    Snel stopt de taxi bij de plek waar ik moet zijn. Al snel zie ik een bus en een paar mensen. Als een speer sleep ik mijn koffer mee en stop bij het busje. Ik bijt op mijn lip , gewoon omdat ik niet weet wat ik moet doen en zeggen. Dan pas merk ik op dat het busje rood is.. Nog steeds bijt ik op mijn lip. Ik schraap mijn keel. ''Kan iemand me helpen? Dit is toch de actie van 'A Trip Around The world'?'', mompel ik. Ik kijk de mensen vragend aan.

    Annabelle (Annabel) Rose Miller - Begeleider
    Ik loop naar het nieuwe meisje toe en stel mezelf weer voor. "Ik ben Annabelle, een van je begeleiders op deze trip" zeg ik dan, voor de zoveelste keer. Misschien had ik het in moeten spreken op een bandje, kon ik gewoon op de 'play' knop drukken. Dat zijn er al 6, nog 4 te gaan dan als het goed is plus een begeleider.

    Nathan Finny Harries
    Ik zet mijn tassen voor het busje neer. Blijkbaar hadden de meeste jongens hier flink wat meer kofferruimte nodig dan ik. Niet dat ik, als ik mijn winterjas niet had aangedaan. Alles mee had gekregen. Annabelle stelt zichzelf voor aan een meisje dat zich zelf duidelijk geen houding weet te geven. "Hé, ik ben Nathan." stel ik mezelf glimlachend voor. Het is altijd beter om al wat mensen te kennen voordat je me jezelf geconfronteerd wordt en dat gaat tijdens deze reis zeker gebeuren. Door de vele kampeertripjes die ik vroeger met mijn vader maakte weet ik dat het geen makkelijke opgaven wordt. Oost, west thuis best was hier zeker van toepassing.

    [Andrea Maddelyn Laurens]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 12:48 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    {my little late topics}


    Do what people say you can't.

    [Wil iemand met Drew praten?:3]

    Dani Kelly Scars
    Snel trek ik mijn koffer uit de taxi en geef de chauffeur zijn geld. ''Alstublieft.'' mompel ik snel en loop op de groep mensen af die er al staan. Ik trek de hendel uit de koffer en trek hem achter mij aan. ''Haai!'' roep ik vrolijk. Ik had er best wel zin in. ''Is dit voor die actie?'' vraag ik daarna iets rustiger. Oke Dani, even iets rustiger,denk ik bij mijzelf.


    Do what people say you can't.

    quin98 schreef:
    [Wil iemand met Drew praten?:3]


    {Dani wil wel}


    Do what people say you can't.