• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreBarack
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Annabelle (Annabel) Rose Miller - Begeleider
    Niet veel later komt er nog een jongeman aangelopen. "Hey, ik ben Max, één van de begeleiders." Stelt hij zichzelf voor terwijl hij zijn rugzak op de grond legt. "Ik ben Annabelle, ook een van de begeleiders" zeg ik dan met een glimlach. Nathaniel vraagt hoe hij de mars open moet maken en ik moet bijna lachen, maar houd me in. "Gewoon het plastic openscheuren" zeg ik dan. Marybelle vraagt of het rode busje dat er staat ons vervoer is met wat angst en wanhoop in haar stem. Ik knik. "Ja dat is ons vervoer voor in Europa" zeg ik dan met een glimlach.

    Amarante Fillipine Sympantos
    Ik kijk Nathan met een schuin gezicht aan. Meent hij dat nou? Veel tijd om erover na te denken, heb ik niet, want er komt al iemand anders aangelopen. Ik steek een hand op. "A-Amarante," zeg ik. Stomme stotter. In het Grieks heb ik daar nooit last van. Ik schud mijn hoofd lichtjes. Daarom ben ik op deze trip, om Griekenland los te laten. In een opwelling pak ik de reep van Nathan, en scheur hem open aan de bovenkant, en geef hem weer terug. "Zo," zeg ik, glimlachend, maar meteen schaam ik me voor mijn actie. Dus kijk ik naar het Rode Busje dat iets verderop staat. Het ziet eruit als een goede trekkersbus, maar ik hoor Marybelle's afkeuring. Hoe rijk zouden zij zijn? Aan de limo te zien die ik zag, zeer rijk. Mijn ouders moesten meteen door naar werk. Voor deze reis had ik, en mijn ouders veel gespaard.
    "Gaan we eigenlijk naar Griekenland?" vraag ik.


    Tijd voor koffie.

    Maxwell Scotish-begeleider
    "Ik ben Annabelle, ook een van de begeleiders" stelde een meisje voor die niet veel ouder eruit zag dan mij .Er liep een nog een ander meisje gehaast naar mij"Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore. Noem mij please bij mij hele naam of bij Marybelle of Gwendolyn. Nou, is dat ons vervoer." zei ze.Ik knipperde een paar keer met mijn ogen.Ok dat was een lange naam..."Ja dat is ons vervoer voor in Europa" zei annabelle dan.Ik knikte ook."Later krijgen we een groter busje,maar nu moeten we het met die doen."zeg ik dan en kijk nog eens naar het busje voor ik me weer op de anderen richt."A-Amarante,"zei nog een ander meisje die haar hand opgestoken had."Gaan we eigenlijk naar Griekenland?" vraagt ze dan en ik knik."Ja we gaan daar naartoe ,we gaan proberen heel de wereld rond te gaan."zeg ik met een glimlachje.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:23 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Finny Harries
    Met een rugzak over mijn linkerschouder en een sporttas in mijn rechterhand liep ik langzaam naar de London eye. Mijn vader had me gisteravond nog eens op het hart gedrukt dat het voor mijn eigen best wil is. Een soort vakantie. Ik had stom gelachen en gehoopt dat hij zich toch nog zou bedenken, maar nee. Een vakantie stond deze keer niet voor ontspanning en de prachtige stranden van Ibiza maar voor een groepje jongeren en een veel te krap busje.
    Vlak voor de ingang had zich al een klein groepje mensen verzameld waardoor ik er vanuit ging dat ik daar wel bij moest horen. Ik moest me door een groep vervelende toeristen wurmen waarbij mijn bagage duidelijk goed van pas kwam. "Als het goed is moest ik me hier melden. Nathan Harries." Stelde ik mezelf voor .


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Nathaniel Christoper Raphael Campbell
    Ik keek hoe Amy, ja ik had haar naam al afgekort, de mars open maakte. "Chocola." Zei ik vrolijk en bekeek het nog even. "Lach me niet uit." Mompel ik richting Annebelle en neem een kleine hap. Dit was lekker, heel lekker zelfs. "Wow, dit is geweldig. " Mompel ik en neem nog een hap. Dit was een stuk lekkerder dan wat ik normaal had. Het zag er misschien niet mooi uit, maar het smakte wel lekker. Ik zwaaide naar de jongen die Max heette. Ik liep naar hem toe en stak mijn hand uit. "De hele weredl, dat duurt wel even. Umh Nathaniel. Zeg, ik heb ooit iets gelezen over pizza. Gaan we dat ook eten? en zo ja, wat is het precies?" Vraag ik in het algemeen. Alleen niet aan Marybelle want die zag er niet uit alsof ze ooit pizza gegeten had.

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Ik slaakte een klein gilletje en sloeg mijn hand voor mijn mond. "Met dat ding? Griekenland? De hele wereld? Pizza? Ik weet geeneens wat dat laatste is." Zei ik geschrokken. Ik keek even of mijn chauffeur er nog steeds stond, ja, hij stond er nogsteeds. Hij mocht ook weg gaan. Ik had hier misschien geen zin in, maar ik was toch zeker niet zo een bitch als mijn ouders dachten dat ik was. Tuurlijk was ik wel luxe gewend en wou ik echt geen pizza eten. En ik kon echt in tranen uitbarsten, maar ik wilde toch wel mijn best gaan doen om deze reis te volbrengen. Was is een keer wat anders dan die overdekte hallen."alsjeblieft, kunnen we niet gewoon ergens binnen gaan zitten en dure dingen eten?" Vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 11:46 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Annabelle (Annabel) Rose Miller - Begeleider
    "En als we gaan rondreizen in Oceanië, gaat dat per boot" zeg ik dan nog. "Dus ik hoop dat jullie allemaal tegen wat deining kunnen en niet allemaal zeeziek zijn of worden" zeg ik dan. Ik negeer Marybelle's geklaag. Vorig jaar waren er toch een aantal die niet alles binnen konden houden. Dan komt er nog een jongen aangelopen. "Nathan Harries" stelt hij zichzelf voor. "Als het goed is moest ik me hier melden" zegt hij. Ik knik. "Ik ben Annabelle, een van je begeleiders". Ik streep ondertussen zijn naam door op de lijst. "Hebben jullie de inentingen gehaald die in de brief stonden tegen de ziektes en insecten enzo?" vraag ik dan. Als dat niet het geval was, was er nog een mogelijkheid om vlak voordat we naar Azië gingen al die prikken nog te halen. De kans op dat ziektes in dat soort landen is vrij groot. De hygiëne is vaak een stuk minder en in de wilde natuur kan je ook het een en ander tegen komen.

    Maxwell Scotish
    De jongen die nie eens wist hoe je een mars moest open maken ging naaar me toe en stak zijn hand naar me uit."De hele weredl, dat duurt wel even. Umh Nathaniel. Zeg, ik heb ooit iets gelezen over pizza. Gaan we dat ook eten? en zo ja, wat is het precies?" ik moest ook moeite doen om mijn lach in te houden."Aangenaam en,Pizza is voedsel,maar je hebt dan ook de stad Piza daar heb je dan ook de bekende toren van Piza.En dat ligt in Italië."zeg ik dan tegen hem en schud zijn hand.Ik keek nog even rond en zag een jongen met 2 rugzakken aankomen,vast ook 1 van de jongeren.Toen hij bij ons aankwam stelde hij zich voor als Nathan Harries."Ik ben Max 1 van je begeleiders."stelde ik me dan aan hem voor.Marybelle slaakte een klein gilletje en sloeg haar hand,voor haar mond."Met dat ding? Griekenland? De hele wereld? Pizza? Ik weet geeneens wat dat laatste is." zei ze geschrokken.Wel moesten ze eens weten dat ze s'nachts niet in een hotel gaan slapen gaat vast de hel los."alsjeblieft, kunnen we niet gewoon ergens binnen gaan zitten en dure dingen eten?" vroeg ze dan en ik schudde mijn hoofd."Dan is de lol ervan af."grinnik ik.Ik was het kamperen wel gewoon.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caitlynn Lianne Bushwell || Begeleidster
    Ik stap snel de taxi uit, pak mijn koffer en geef de man nog wat fooi. Here we go. Ik liep naar een groepje dat bij een rode bus stond. 'Hey. Ik ben Caitlynn.' Ik zuchtte even. Ik was net wat ouder als sommigen, schatte ik, een jaartje misschien. Ik keek naar een jongen/man van mijn leeftijd en glimlachte. 'Heb er wel zin in.' zei ik vrolijk, en ik keek om me heen. London is groot, mooi, en de Big Ben past er prachtig bij. Iemand zei iets over dat die niet wist wat pizza was en ik trok verbaasd mijn wenkbrauw op. 'Volgens mij moeten we iedereen nog maar flink wat gaan bijbrengen.' lach ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    BlueHope schreef:
    ...

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    .


    [o.o]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Amarante Fillipine Sympantos
    Ik voel mezelf opgewekder raken.
    "Pizza is heel lekker hoor! Het is een ronde deegplak-achtig iets, met tomatensaus erover, en dan kaas, en dan kan je er allerlei dingen opleggen, en dat in de oven doen! Griekenland heeft ook een hele lekkere keuken, met Baklava, en Feta-kaas, en..." mijn stem sterft weg.
    "Syngnómi , allá as," mompel ik zo zacht dat niemand het kan horen voor me uit. Ik kan wel tegen deining trouwens. In Griekenland gingen we vaak naar zee met het rubberen bootje. Alhoewel dat waarschijnlijk wel iets anders is, dan naar Oceanië varen. De groep wordt steeds groter, en ik wordt steeds nerveuzer. Ik wou dat we gewoon konden gaan. Ik krijg steeds meer zin in de trip, ook al ben ik de enige die hier volgens mij, die nog nooit in een Limo gezeten heeft.


    Tijd voor koffie.

    Maxwell Scotish
    Er kwam nog een meisje naar ons toe met een koffer,ik dacht eerst dat ze 1 vn de jongeren was.'Hey. Ik ben Caitlynn.' stelde ze zich voor."Ik ben Max 1 van de begeleiders."zei ik dan en glimlachte lichtjes.Ik keek naar Annebelles lijst en zie dat Caitlynn ook een begeleidster is.'Heb er wel zin in.' zei ze vrolijk.Ik knikte.Ik had er ook zin in,er waren landen die ik echt graag eens wou zien,vooral dorpjes. 'Volgens mij moeten we iedereen nog maar flink wat gaan bijbrengen.' zei ze dan en lachtte licht."Ja ik denk het ook een goeie portie aardrijkskune voor hen allemaal."grinnik ik.Staks wist er iemand niet dat de aarde rond was,dat zou echt hilarish zijn.Aramante begon over hoe pizza smaakte en gemaakt werd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caitlynn Millers
    'Zit ik niet over in. Dat pizza eten leren ze nog wel, en die buitenlandse mensen hebben vast nog wel ergens een kaart hangen.' Ik kijk bedenkelijk. 'Oh, ik kan ze ook leren boogschieten!' ik had een keer zo'n expeditiecursus gevolgd, en daar bleek dat ik een redelijk goede aanleg voor boogschieten had. Daar ben ik nog mee doorgegaan, maar heb er verder nooit iets mee gedaan. 'Hmm, mijn keuze valt voor vanavond dus op pizza.' zeg ik lachend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Annabelle (Annabel) Rose Miller - Begeleider
    Mijn vraag over de inentingen schijnen ze niet gehoord te hebben, maar dat vraag ik zo dan wel in de bus. Er komt nog iemand aangelopen en ze stelt zichzelf voor als Caitlynn. Op mijn lijstje zie ik dat het een van de begeleidsters is. We waren met z'n vieren dit jaar. Ze zegt iets over dat we de jongeren nog het een en ander moeten bijleren, maar daar is deze trip ook voor bedoeld. Ze zullen veel verschillende culturen tegenkomen en zich daaraan moeten aanpassen. Bij de een zal dat makkelijker gaan dan bij de ander, maar ze hadden geen keus. Ze moeten er maar het beste van maken. Ik keek op mijn lijstje, pas vier van de tien jongeren waren er. "Zullen we alvast wat koffers in de auto doen?" stel ik dan voor aan de begeleiders. "Het lijkt me het handigst als er een aantal koffers op het dak gaan, ik heb al gezien dat er een zeil en touw in het busje ligt waar we het mee kunnen afdekken en vastmaken." zeg ik dan.

    Caitlynn Lianne Bushwell
    'Ja, te gek! Ik brand van energie.' zeg ik. Ik klim het busje in, zoek wat rond en vind uiteindelijk het zeil en het touw. Ik neem het mee naar buiten, pak een paar koffers en begin er mee het kleine laddertje op te klimmen. Als ik boven ben gooi ik de koffers op het dak, wel zo dat ze er niet af vallen. Ik ga op het dak zitten en kijk naar beneden. 'Zijn er een paar die zo licht en onbreekbaar zijn die je kunt gooien, of moet ik weer beneden komen?' zeg ik. Een zweem van een glimlach glijdt over mijn gezicht. Kamperen, daar leefde ik wel voor. Niet van die luxe prulhotelletjes. De natuur was altijd nog het beste, naar mijn mening.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:44 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Maxwell Scotish
    'Zullen we alvast wat koffers in de auto doen?' stelde Annabelle voor,ik knikte"Is goed'zei ik'Het lijkt me het handigst als er een aantal koffers op het dak gaan, ik heb al gezien dat er een zeil en touw in het busje ligt waar we het mee kunnen afdekken en vastmaken.' vervolgde ze verder en ik knikte."Mischien de tenten op het dak?Ze hadden gezegt dat ze 8 tenten hadden dan moeten de meiden per 2 en de jongens ook per 2."zeg ik dan bedenkelijk en kijk naar het busje.Caitlynn was al bezig met de koffer erop te zetten."Hé Caitlynn,mischien moet je beter eens vragen of ze iets nodig hebben voor in de auto!"roep ik naar haar aangezien ze al op het dak van de auto staat.Ik ging naar het busje en kijk naar binnen.Inderdaad daar zaten de tenten en nog een paar rugzakken.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:45 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH