• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreBarack
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Annabelle (Annabel) Rose Miller - Begeleider
    Ik knik even. "De tenten lijken me inderdaad handig, en een aantal koffers ook, zoveel ruimte is er niet in de kofferbak" zeg ik dan. "Ja ik heb de sleutel" zeg ik en ik loop erheen en haal het slot eraf. Caitlynn duikt meteen de auto in en komt er uit met het zeil en touw. Ze klimt op het dak met een koffer en legt die alvast goed neer. Ik begin er een paar op te tillen en aan te geven aan Caitlynn en als alle koffers tot nu toe erop liggen klim ik ook op het dak. Ik begin met het touw alles aan elkaar vast te rijgen als het ware, zodat het niet eraf kan vallen en alles goed vast zit. "Nou, hopen dat de rest van de groep ook nog komt zo, dan kunnen die koffers er ook nog op. Hoe meer we hierop kwijt kunnen, des te meer ruimte we hebben om te zitten in de bus" zeg ik dan. Ik had mijn eigen backpack er ook op gedaan en had in een kleinere rugzak alle belangrijke papieren enzo gedaan.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:53 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Maxwell Scotish
    'De tenten lijken me inderdaad handig, en een aantal koffers ook, zoveel ruimte is er niet in de kofferbak'zeg ze dan en ik knikte ,ook zei Annabelle dat ze de sleutel had.Algauw waren er al een paar koffers op het dake en hielp ik ook met de tenten aan te geven.De koffers die er tot nu toe al waren zaten erop en de tenten ook.'Nou, hopen dat de rest van de groep ook nog komt zo, dan kunnen die koffers er ook nog op. Hoe meer we hierop kwijt kunnen, des te meer ruimte we hebben om te zitten in de bus'Ik ging eens het busje in en keek wat er in de rugzakken zaten,er zaten flessen water in ,koeken voor onderweg en belegde broodjes.Waarschijnelijk voor de eerste dag.Ik stak het rugzakje terug en ging terug naar Caitlynn en Annabelle.De kaart die ik gekregen had haalde ik uit mijn broekzak,de andere begeleiders hadden er ook zo een.Voor vandaag stond de weg uitgelegd om naar Cannais te gaan,frankrijk dus.We moesten met een overloop boot vandaag."Wie van jullie kan er autorijden?"vroeg ik al maar.1ik wist dat er nog een begeleider moest komen ,maar vragen kon nog geen kwaad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathaniel Christoper Raphael Campbell
    Ik keek even om me heen. Er stonden toch al aardig wat mensen. Waarvan drie begeleiders waren. Ik voer me af waarom onze begeleiders misschien net vijf jaar ouders dan ons, of in ieder geval mij, waren. Ik liep naar het usje met mijn koffer achter mij aan en zuchtte. "Kan ik helpen?" Vroeg ik met eenvrolijke glimlach. Marybelle sleepde ook haar koffer richting het busje en keek even naar het meisje op het dak. "Mijn koffer gaat niet daarboven liggen." Zei ze eenbeetje boos en ging weer op haar koffer zitten. Wow, we gingen nog wel problemen krijgen met haar. Ik sla mijn armen over elkaar. "dus kon ik nog helpen?"

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Annabelle (Annabel) Rose Miller - Begeleider
    "Wie van jullie kan er autorijden?" vraagt Maxwell dan. "Ik kan autorijden, jij?" vraag ik dan.
    Ondertussen komt Nathaniel deze kant opgelopen met Marybelle achter zich aan. "Kan ik helpen?" bied hij aan. Dan komt Marybelle ertussen. "Mijn koffer gaat niet daarboven liggen." zegt ze boos en ze gaat op haar koffer zitten. Die gaat het nog zwaar krijgen zo. "Dus kon ik nog helpen?" vraagt Nathaniel nog een keer. "Je kan je koffer aangeven als er niks belangrijks meer in zit" zeg ik met een glimlach. "En die van Marybelle ook" zeg ik wat luider en strenger en meer gericht tegen Marybelle dan tegen Nathaniel. "Zorg ervoor dat dingen als paspoorten en eventuele medicijnen eruit zijn en dat je daar makkelijk bij kan. De koffers gaan niet eerder open dan vanavond in Parijs."

    Maxwell Scotish
    Annabelle kon auto rijden en vroeg of ik dat ook kon."Wel,ik ben het nog aan het leren."zeg ik."Kan ik helpen?" hoorde ik Nathaniel vragen die zijn koffer meehad.Ook kwam Marybelle achter met haar koffer.Ik knikte. "Je kunt me je koffzer aangeven ,dan kan ik doe op het dak leggen."zeg ik dan en ga dan het dak op ,waar ik wacht achter zijn koffer."Mijn koffer gaat niet daarboven liggen."klaagde Mary,ik ga haar zo noemen nu."Wel jij mag kiezen je koffer op het dak op jij erop."grinnikte ik.Annabelle zei nog iets in die aard ook.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:28 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en lachte even. "Ik ga nie op dat dak, mijn koffer ook niet." Zeg ik en sla mijn armen over elkaar. Ik ging ook niet in dat busje, het zou mij niets verbazen als het er halverwege mee ophield. "En trouwens, we missen nog een aantal mensen dus we hebben geen haast" Zei ik en keek of mijn mobiel en paspoort in mijn handtas zatten. Ik stopte alles weer terug. Ik had hier nu al geen zin meer in, dan zat ik nog liever met mijn ouders opgescheept. Ik kon hier namelijk niet goed tegen. Ik hield niet van auto's, ik had hoogtevrees, ik werd harstikke zeeziek op een boot. Dit werd vreselijk. Ik opende mijn koffer waar meteen het één en ander uitviel en pakte mijn jas. "Oke, ik ga dit niet meer dicht krijgen. Help?"

    Nathaniel Christoper Raphael Campbell
    "Umh nee, ik heb alle belangrijke spullen in mijn rugzak gedaan." Ik had zo een kleine rugzak mee, voor mijn tekenspullen en twee boeken. Dat was wel nodig als zo een lange reis gingen maken. Ik tilde mijn koffer op, die nog vrij zwaar was. "Er zit niks breekbaars in of wat dan ook, maar ik moet denk ik wel mijn jas eruit halen." Zei ik. Ik pakte mijn jas en deed de koffer weer dicht. Zoveel zat er niet in. Ik tilde hem weer op en gaf hem aan. Ik keek naar Marybelle die met een over volle koffer zat. Toen ze zei dat er nog meer koffers waren schrok ik. Hoeveel kon je meenemen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Annabelle (Annabel) Rose Miller - Begeleider
    "Uhm nee, ik heb alle belangrijke spullen in mijn rugzak gedaan" zegt Nathaniel dan. "Er zit niks breekbaars in of wat dan ook, maar ik moet denk ik wel mijn jas eruit halen". Hij doet zijn koffer open en haalt tas eruit. Vervolgens maakt hij de koffer weer dicht en geeft die aan ons. We leggen hem zo op het dag, zodat alles zo goed mogelijk klem ligt en blijft liggen en vervolgens haal ik het touw door het handvat heen.
    "ik ga niet op dat dak, mijn koffer ook niet" zegt ze eigenwijs en slaat haar armen over elkaar. "En trouwens, we missen nog een aantal mensen dus we hebben geen haast" zegt ze. Ze opent haar koffer, waar het een en ander uitviel en pakt haar jas. "Oke, ik ga dit niet meer dicht krijgen. Help?". "Komop Marybelle, koffer dicht en aangeven. In het vliegtuig gaat ie ook eerst op een band en god mag weten wat er dan mee gebeurd en vervolgens gaat ie een of andere kist in die vervolgens het laadruim in gaat waar het in de lucht vriest. Die koffer kan echt wel wat hebben. We willen straks snel vertrekken en als we dan nog alle koffers een plaats moeten geven lopen we vertraging op en missen we misschien de boot. Dus hup." zeg ik dan. Deze trip was voornamelijk bedoeld om die verwende nesten eens wat verstand bij te brengen over hoe verwend ze nou eigenlijk zijn en hoeveel slechter ze het hadden kunnen hebben. Ik weet dat Amarante een uitzondering is op de rest, maar haar ouders stonden erop dat ze mee ging.

    Maxwell Scotish
    Nadat ik Ik Nathaniel's koffer had weggestoken klom ik van de auto af en ging weer naar hun.Annabelle was Marybelle een preek aan het geven dat haar koffer dat wel aan zou kunnen.Ik keek naar haar koffer die eingelijk veel te groot en dan nog eens overvol zit."Mischien moet je wat eruit halen,want zo'n grote koffer is niet toegestaan."zeg ik dan.Haar koffer was waarschijnelijk zo'n 2 a 3 kilo zwaarder dan het mag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [wow hoe kan ik inspringen? en wat is er tot nu toe gebeurt?]

    (Niet zoveel... Er zijn een aantal mensen aangekomen en ze zijn nu begonnen de koffers op het busje te leggen. Ik denk dat jij ook gewoon aan kan komen)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (je kunt doen dat je personage toekomt daar staat al een klein groepje mensen te wachten 3 begeleiders en 4 jongeren als ik me niet vegis)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Cole

    Ik prop gauw de laatste spullen in mijn koffer, wie bedenkt er dan ook weer dat we maar 1 koffer mee moeten nemen! Daar krijg je toch nooit alles in, al helemaal niet gezien we een winterjas mee moesten. Ik pak mijn tas die ik gewoon ga gebruiken als handbagage. Daar zit gewoon wat eten en zo in. Alles wat ik nodig had voor de lange reis naar onze bestemming in iedergeval. Ik pak de tas op en gooi he over mijn rug heen terwijl ik ondertussen mijn koffer pak. Ik loop naar de deur, mijn ouders zijn er toch niet dus die hoef ik niet gedag te zeggen en mijn broertje had ik al gedag gezegd. Ik haal mijn hand even door mijn haar en open dan de deur. Eigenlijk had ik best zin in de reis. Ik til mijn koffer naar buiten en sluit dan de deur achter me. Ik pak mijn koffer vast en trek hem achter me aan, richting de bestemming. Als ik daar dan eindelijk ben zie ik al wat mensen staan, die zullen ook wel meegaan. 'Hello' roep ik vrolijk als ik bij ze ben en laat mijn koffer los. Waarschijnlijk zouden de meiden het echt moeilijk gehad hebben met hun koffers. Ach ik kreeg het allemaal opzich wel in een koffer alleen die winterjas was gewoon heel moeilijk.

    Maxwell Scotish
    Ik ging weer terug naar de andere jongeren en zag er nog iemand was bijgekomen."Hey,ik ben Max 1 van je begeleiders."stelde ik me dan voor.Ik keek even naar de andere waarvan de koffers al op het dak zaten en richtte me dan weer op de jongen."Kom ik zal je helpen met je koffer weg te steken."zeg ik ,ik vroeg niet of hij nog ets nodig had aangezien hij nog een tas bijhad.We gingen naar het busje waar de anderen stonden en stopte dan."Annabelle,hier is er nog een nieuwe."zeg ik met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Cole

    Ik glimlach even naar Max, zo had die zich net voorgesteld. Een begeleider dus. 'Ik ben Andrew' stel ik me daarna met een glimlach aan hem voor. 'Kom ik zal je helpen met je koffer weg te steken.' zegt hij en ik knik. 'Oké is goed, dankje' zeg ik en loop met mijn koffer achter hem aan. 'Annabelle,hier is er nog een nieuwe' zegt hij tegen iemand en ik glimlach even. 'Ik ben Drew' stel ik me daarna voor. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk naar het dak. 'Moet daar mijn koffer op?' vraag ik en kijk Max aan.