• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreBarack
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Caitlynn Bushwell
    'Ik ben Caitlynn. En het lukt wel hoor, zo zwaar is ie niet.' ik had hem al opgetild en klom nu de bus op. Hij was weliswaar wat zwaarder als de andere koffers, maar het viel reuze mee. Als ik hem er eenmaal op heb klim ik weer naar beneden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Grayson Calvin Meyers

    Ik knikte naar het meisje dat zich voorstelde als Dani. Hmm, Dani was gelukkig een naam die niet moeilijk te onthouden was. ''Aangenaam kennis te maken,'' zei ik tegen haar. Ik wendde mijn blik naar de jongen die blijkbaar één van de begeleiders was. Hij had een chille uitstraling wat me wel beviel. ''Cool. Ik kan mijn koffers trouwens zelf wel op het dak krijgen, hoor. Ze zijn redelijk licht.'' Het was waar want ik had niet echt veel meegenomen. Gewoon genoeg kleding en wat andere dingetjes om de trip te overleven, meer niet. Toen viel mijn blik op de koffer van een ander meisje dat ik nog niet kende. Haar koffer was enorm vergeleken mijn twee koffers bij elkaar. Ik kuchte zo nonchalant mogelijk. ''Zo, die heeft veel bagage.''

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Ik keek toe hoe het meisje, Caitlynn, dat ging ik onthouden, mijn koffer op het dek neer lag en weer naar beneden klom. Kwam je toch nog ergens met aardig zijn. Ik zette mijn handen in mijn zij en keek even rond. We waren al me best een grote groep en ik vroeg me af of het wel allemaal in de bus ging passen. "Echt heel erh bedankt. Ik ben Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore. Leuk je te ontmoeten." Zei ik tegen haar en glimlachte nep. Ik hadhet niet zo op glimlachen, maar het leek me zo beleefd. Achter me hoorde ik dat ik veel bagage had en ik draaide me om. "Nee, echt niet. Jij heb gewoon weinig."

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:15 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Maxwell Scotish
    ''Cool. Ik kan mijn koffers trouwens zelf wel op het dak krijgen, hoor. Ze zijn redelijk licht.'' zei hij en ik haalde mijn schouders op."Voor mij is dat goed als je het zelf wilt doen."zeg ik dan en grijns lichtjes.Minder werk voor mij."Wel vanachter het busje is een ladder je kunt er op klimmen en dan heef ik je koffer wel aan goed?"stelde ik dan voor aan hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Grayson Calvin Meyers

    Het meisje met veel bagage had me dus toch gehoord. Ik rolde met mijn ogen terwijl ze me aansprak. Ook al had ik haar pas een minuut geleden opgemerkt vond ik haar nu al een typisch verwaand mens. Echt zo'n meid die zou janken om een gebroken nagel. ''Nee, prinses. Ik heb gewoon genoeg,'' zei ik geïrriteerd. Ik keek maar weer weg om een verdere discussie te ontwijken. Normaal deed ik dat nooit maar ik wou niet een al te slechte eerste indruk maken vandaag. Mijn aandacht richtte ik weer op Max die me uitlegde hoe ik op het dak moest komen. ''Oké, is goed, man,'' zei ik en liep naar de ladder. Eenmaal boven geraakt keek ik weer naar beneden. ''Geef maar!''

    Maxwell Scotish
    Ik lette niet op de discussie er gingen er vast genoeg zijn later.''Oké, is goed, man,''zei hij na de discusie en klom via de ladder het dak op.En keek dan naar beneden.''Geef maar!'' zei hij dan en ik nam zijn koffers en tilde die dan op.Als hij ze vasd had liet ik ze los en nam de andere dan."Zou je die van Dani ook kunnen erop leggen?"vraag ik hem dan en keek even achter om naar Dani en Andrew.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Ik rolde met mijn ogen. Hij klonk nu al geirriteerd. Ik vroeg me af hoe snel ik hem op de kast kon jagen. Zou ik het uitproberen? Het zou niet echt passen bij mij 'maak nou is een keer vrienden' plan. "Prinses. Nee, dankje. veel te veel verplichtingen.Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore. Dat is mijn naam, niet prinses." Zei ik en draaide me weer om. Hij zag er aardiger uit dan dat hij klonk. Ik dacht even na. Ik had nu al de hele tijd mijn hele naam lopen vertellen, Ik wist wel waarom mijn ouders mij dit lieten doen. Ze wilden dat ik meer mensen mij 'Snatch' liet noemen. Ik was ook gewend op die naam te reageren. Waarschijnlijk zou he nog wel een week of twee gaan duren voordat ik zou reageren op Marybelle of Gwendolyn. Maar snatch was iets te persoonlijk.

    (Iemand voor Marybelle of Nathaniel?)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ik wil wel met Marybelle of Nathaniel praten. Wat jij wil :3]

    Grayson Calvin Meyers

    Ik hoorde het meisje beneden nog iets zeggen. ''Mary-wat?!'' riep ik verbaasd uit. Natuurlijk had die Marybelle een oneindig lange naam. Hoe zou ik dat in godsnaam moeten onthouden? En ik was al zo slecht met namen. ''Ik denk dat ik het maar wel bij prinses hou,'' zei ik kortaf en nam mijn koffers aan van Max. Toen hij vroeg of ik Dani's bagage ook aan wou nemen knikte ik. ''Kan wel. Geef maar aan, dan.''

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 16:09 ]

    (Is goed^^)

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    ik pakte mijn mobiel, wedden dat die een stuk interessanter was dan de mensen hier. "Mary-wat?!" Riep de jongen. Ik keek achterom en schudde lanchend mijn hoofd. "Marybelle." Herhaalde ik langzaam. Ik kon er niet goed tegen als mensen mij Mary noemde. Ik was geen holy-virgin of wat dan ook. "Ik denk dat ik het maar wel bij prinses hou." Zei hij. Nee, geen prinses, geen prinses. Het klonk belachelijk. " Geen bijnamen bedenken voor mensen die je niet goed kent. Ik heb al een bijnaam: Snatch." Zei ik. Mijn gezicht vertrok. Wanneer leerde ik het nou."En hoe heet jij eigenlijk?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Maxwell Scotish
    Dat ging nog wat worden met Grey en Marybelle.''Kan wel. Geef maar aan, dan.''zei Grey dan en ik knikte en nam Dani haar koffer,die wat zwaarder was en tilde die dan ook op.Hopelijk moest ik die van Marrybelle niet optillen of ik was vast verpletterd erdoor."Heb je hem?"vroeg ik dan aan Grey.Ik ging hier echt nog spieren bijkweken door hun koffer op te tillen enzo.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Grayson Calvin Meyers

    ''Ja, ik heb hem. Moet ik nog wat doen of kan ik al van de bus af?'' vroeg ik aan Max. Ik hoopte van niet natuurlijk. Als ik ook nog eens de enorme koffer van het prinsesje moest aannemen zou ik mijn rug breken. ''Marybelle,'' zei ik haar na. ''Maaa-rryyy-beeee-llle.'' Ik grinnikte om mezelf. Het was eerlijk gezegd wel amuserend om het prinsesje te plagen. ''Ik mag doen wat ik wil,'' zei ik haar toen ze me er op wees dat ik geen bijnamen mocht bedenken. En wie was zij om dat te bepalen? Als ik haar prinses wou noemen, zou ik haar ook prinses noemen. ''Snatch? Dat klinkt veel te stoer voor een meisje zoals jij,'' En net op dat moment kreeg ik een idee, ''Ik ga je gewoon Prinses Snatch noemen, dat klinkt weer wel,'' grijnsde ik, ''En ik heet Gray, by the way.''

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Hij maakte een grapje toch? Prinses Snatch? Dat klonkt alsof er een skater meisje prinsesje ging spelen. Ik had dan misschien sinds mijn achste met overdekte hallen moeten doen, ik was zeker geen prinses. Gewoon een beetje gesteld op mijn spullen. Ik kon best buiten doen wat ik normaal binnen deed. Moest alleenaan de kou wennen. En dat het waarschijnlijk meer pijn zou doen als ik zou vallen. En er zo een goede kans zijn dat ik mezeld zou openhalen aan wat dan ook. Misschien toch maar gewoon ergens binnen. "Dan heb ik toch liever prinses tot ik je beter ken." Zei ik zacht en sloeg mijn ergens over elkaar. "Gray. Een beetje kort, maar wel mooi." Bekende ik eerlijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Maxwell Scotish
    ''Ja, ik heb hem. Moet ik nog wat doen of kan ik al van de bus af?vroeg hij dan ,ik blikte nog even op de koffer van Marybelle en knikte dan."Is goed,ga er maar van."zeg ik dan.De andere begeleiders mogen die erop zetten.Het was best frissjes en een briesje waaide door mijn haren.Wel de anderen waren denk ik ietsje te laat.Ik kon niet wachten om te vertrekken.Ik had er echt zin in.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Grayson Calvin Meyers

    Nadat ik mijn en Dani's bagage op de bus had gekregen met behulp van Max klom ik er weer af. Ik grijnsde even heel breed en ging naast de prinses staan. ''Ja, ik weet dat Gray een mooie naam is. Dankje,'' zei ik vol trots. Mijn volledige naam was Grayson maar ik werd altijd al Gray genoemd. Ik was er intussen zo gewend aan geraakt dat het een soort roepnaam is geworden. ''Mooi. Ik was al van plan om je prinses te blijven noemen.'' Volgens mij was het te merken dat ik een koppig persoontje was. Ach ja, zolang ik de discussies altijd won vond ik het best. Ik keek eventjes opzij. Eigenlijk had ik die Marybelle niet goed gezien tot nu toe. Ze mocht misschien wel blond zijn, maar prinsesje was wel erg donker gekleed voor een, nouja, prinsesje. Ik fronste. ''Waar is de kleur bij jou gebleven?''

    Marybelle Esmeralda Guillelmine Jeanmarie Apollinariya Charmaine Gwendolyn Moore
    Ik moest stiekem wel lachen om het feit dat hij zei dat hij wist dat hij een mooie naam had. Hij was ook niet het soort persoon waar ik normaal om mee moes gaan. Hij was koppig, maar het had wel iets. Ik herhaal iets. Of het iets goeds of iets slechts was wist ik nog niet. ""war is de kleur bij jou gebleven?" Vroeg hij fronsend. Ik ademde diep in en haalde mijn schouders op. "Zwart is voor mij een kleur. Wit trouwens ook." Zei ik. "Ik hou gewoon niet zo van kleur. Mijn ouders hebben me waarschijnlijk te vaak gedwongen roze te dragen." Mijn stem klonk ijzig en ik voelde dat ik verdrietiger werd nu ik mijn ouders noemde. "Ik verf mijn haar soms blauw. Dus, kleur genoeg toch?" Het klonk erg raar, maar het waseigenlijk wel de enige kleur die ik vrijwillig droeg, of in dit geval mijn haar mee verfde.


    We've lived in the shadows for far too long.