• A trip around the world is een actie die georganiseert werd voor jongeren die thuis ondankbaar zijn voor hun familie,dankzij deze actie kunnen ze inzien dat er veel meer mensen zijn met grotere problemen dan een gebroken nagel of een video game die ze niet mochten hebben. 10 jongeren uit Londen mochten mee en kunnen een stukje Zuid-Amerika,Europa ,Afrika en Oceanië zien.Ze zullen hun luxe moeten missen en hard moeten werken om de trip te mogen meemaken,ookal is het tegen hun zin of niet.
    De begelijders kennen de problemen van de jongeren ,maar al te goed en proberen hen te laten inzien dat hun leven toch niet zo slecht.






    5 meisjes [5/5] VOL !
    -Amarante Fillipine Sympantos Kwijt
    -Andrea Maddelyn Laurens Curlies
    -Dani Kelly ScarsAgentP
    - Marybelle MooreBlueHope
    -Sierra Kayla NevarezAria

    5 jongens [5/5] VOL !
    -Grayson Calvin Meyers
    - Nathan Finny HarriesAdores
    - Nathaniel Christoper Raphael CampbellBlueHope
    - Aiden Samuel WaldHurtedHeart
    -Andrew Cole quin98

    4 begeleiders [4/4] VOL !
    -Maxwell Scotish ~Nyan
    - Annabelle (Annabel) Rose MillerMimsi
    -Liam Levy MooreBarack
    -Caitlynn Lianne Bushwell xClove

    Regels
    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~ +16 is toegestaan ,maar hou het netjes aub !
    ~Geen one liners minimun 3 regels .
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan

    INFO STORY !

    De jongeren moeten om 10:30 stipt aan de Londen eye staan,daar zal een rood busje van maximum 14 personen hun staan op te wachten.Ze mogen 1 grote of 2 kleine kofers meenemen niet meer.Van geld mogen ze kiezen,maar de begelijding zal zorgen voor de nodige dingen zoals eten of tenten.Ze moeten zeker een dikke jas meenemen en goede stapschoenen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:36 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sierra Nevarez
    "Nee, Engeland is het eerste Europese land dat ik bezoek. Ik kom uit Zuid-Afrika," Ergens verbaasd het me toch wat hij zegt. Vooral het laatste, nu ik eindelijk wel zijn accent neer kan leggen, maar alsnog. Zuid-Afrika, dat is wel heel iets anders dan ik gedachten had. Ten eerste gewoon omdat ik me er niet bij neer kan leggen dat hij er helemaal niet uitziet als het type Afrikaan en iets heel anders in mijn hoofd had. Niet dat ik dom ben, ik weet heus wel dat er heel wat blanken daar wonen, maar alsnog. Ik had hem eerder gezien als het type Amerikaan, afgezonderd van het accent natuurlijk.
    "En ik ben hier in Londen komen studeren, psychologie, en daarom dat ik me het kan permitteren hier mee te reizen. Dit is een soort vervangende stage voor me, ervaring opdoen." Een soort stage dus. Aangezien hij begeleiding is, zal het me niet eens verbazen als hij er nog geld mee verdiend ook. Toch vraag ik me af wat psychologie in godsnaam te maken heeft met deze reis. Een psycholoog heb ik absoluut niet nodig en hoef ik ook niet, over mijn lijk dat ik met zo'n persoon ga praten om me daarna zogenaamd 'beter' te voelen.
    "Oh geweldig." Het klinkt sarcastischer dan bedoeld, heel kort kijk ik hem aan en glimlach verontschuldigend. "Ik snap niet dat je dan Londen gekozen hebt, want zo extreem leuk is het hier nou ook weer niet, maar ja. Ieder zijn eigen mening." zeg ik kort en denk er dan even over na. Mijn oma die naar Engeland verhuisd is. Hij is alleen.
    "Is er iemand met je mee? Een broer of zus of zo, een nichtje misschien, of zitten die allemaal nog aan de andere kant van de wereldbol?" vraag ik dan, ditmaal echt nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 19:33 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nyan schreef:
    (Ok ,waar staat hij nu?)


    [buiten de bus nog]

    Maxwell Scotish
    Er kwam een briesje die mijn haar wat in de war maakte en ik ging even met een hand door mijn haar.Ik wou nog niet direct in de bus gaan zitten en besloot dan met iemand te praten.Ik zag Andrew en ging naar hem toe."Hey,zie je het zitten de trip?"vroeg ik hem dan en glimlachte naar hem.Ik wou wel eens weten of mensen er wel zin in hadden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andrew Cole

    Ik kijk op naar Max en glimlach. 'Ja best wel, ik hoop alleen wel dat we een beetje ergens waar het redelijk normaal is komen, niet in een of ander krot of zo' mompel ik en kijk Max aan. 'Waar gaan we eigenlijk allemaal heen of mag je dat niet zeggen?' vraag ik aan Max en kijk hem aan. Ik kijk even om me heen maar richt dan mijn blik al snel weer op Max

    [sorry voor late reactie, was bezig]

    Maxwell Scotish
    'Ja best wel, ik hoop alleen wel dat we een beetje ergens waar het redelijk normaal is komen, niet in een of ander krot of zo' mompelde hij en keek naar me.'Waar gaan we eigenlijk allemaal heen of mag je dat niet zeggen?' vroeg hij dan."Wel,we gaan proberen in ieder land eens te zijn en nu en dan wel eens in een mindere stad of dorp die in jullie ogen als krotten lijken."zeg ik dan.Ik velandge eingelijk om naar die landen te gaan,om hen te laten inzien dat wat zij hebben niets is in vergelijking met ons,maar voor hen het veel meer betekend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Who wanna talk with Dani (: }


    Do what people say you can't.

    [sorry dat ik een tijdje niet heb gereageerd, kan ik ergens heen? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    Maxwell Scotish
    'Ja best wel, ik hoop alleen wel dat we een beetje ergens waar het redelijk normaal is komen, niet in een of ander krot of zo' mompelde hij en keek naar me.'Waar gaan we eigenlijk allemaal heen of mag je dat niet zeggen?' vroeg hij dan."Wel,we gaan proberen in ieder land eens te zijn en nu en dan wel eens in een mindere stad of dorp die in jullie ogen als krotten lijken."zeg ik dan.Ik verlangde eigenlijk om naar die landen te gaan,om hen te laten inzien dat wat zij hebben niets is in vergelijking met ons,maar voor hen het veel meer betekend.


    Andrew Cole

    'Wel,we gaan proberen in ieder land eens te zijn en nu en dan wel eens in een mindere stad of dorp die in jullie ogen als krotten lijken' zegt hij en ik zucht lichtjes, 'Waarom moeten we dar nou in slapen?' mompel ik eigenlijk niet eens de vraag aan hem stellend of zo. Ik wist het ook wel, dat was voor deze actie. 'We gaan dus echt naar ieder land? Of naja proberen dan' zeg ik en kijk hem aan.

    (@Agentp en Rememberyouxx jullie kunnen je personages met elkaar laten praten )
    Maxwell Scotish
    'Waarom moeten we dar nou in slapen?'mompelde hij en ik grinnikte licht."Wel,ik weet niet of je het beter vind ,maar meestal gaan we dus in tenten slapen."zeg ik dan."En trouwens ,veel mensen hebben alleen maar een krot,dus wees blij dat je teminste dan iets over je hoofd hebt."zeg ik dan lachend,zodat het niet echt als kritiek bedoeld ,maar vriendelijk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aria schreef:
    Sierra Nevarez
    "Nee, Engeland is het eerste Europese land dat ik bezoek. Ik kom uit Zuid-Afrika," Ergens verbaasd het me toch wat hij zegt. Vooral het laatste, nu ik eindelijk wel zijn accent neer kan leggen, maar alsnog. Zuid-Afrika, dat is wel heel iets anders dan ik gedachten had. Ten eerste gewoon omdat ik me er niet bij neer kan leggen dat hij er helemaal niet uitziet als het type Afrikaan en iets heel anders in mijn hoofd had. Niet dat ik dom ben, ik weet heus wel dat er heel wat blanken daar wonen, maar alsnog. Ik had hem eerder gezien als het type Amerikaan, afgezonderd van het accent natuurlijk.
    "En ik ben hier in Londen komen studeren, psychologie, en daarom dat ik me het kan permitteren hier mee te reizen. Dit is een soort vervangende stage voor me, ervaring opdoen." Een soort stage dus. Aangezien hij begeleiding is, zal het me niet eens verbazen als hij er nog geld mee verdiend ook. Toch vraag ik me af wat psychologie in godsnaam te maken heeft met deze reis. Een psycholoog heb ik absoluut niet nodig en hoef ik ook niet, over mijn lijk dat ik met zo'n persoon ga praten om me daarna zogenaamd 'beter' te voelen.
    "Oh geweldig." Het klinkt sarcastischer dan bedoeld, heel kort kijk ik hem aan en glimlach verontschuldigend. "Ik snap niet dat je dan Londen gekozen hebt, want zo extreem leuk is het hier nou ook weer niet, maar ja. Ieder zijn eigen mening." zeg ik kort en denk er dan even over na. Mijn oma die naar Engeland verhuisd is. Hij is alleen.
    "Is er iemand met je mee? Een broer of zus of zo, een nichtje misschien, of zitten die allemaal nog aan de andere kant van de wereldbol?" vraag ik dan, ditmaal echt nieuwsgierig.


    Liam Levy Moore

    "Oh geweldig."
    Ik kijk haar even verontschuldigend aan.
    "Niet op die manier, als je denkt dat ik hier ben om jullie zielen even om te spitten." Ik lach even. "Meer om dezelfde ervaringen op te doen als jullie, levensomstandigheden overal ter wereld gaan vergelijken, kijken hoe mensen, jullie dus, daarop reageren. Die dingen."
    "Ik snap niet dat je dan Londen gekozen hebt, want zo extreem leuk is het hier nou ook weer niet, maar ja. Ieder zijn eigen mening. Is er iemand met je mee? Een broer of zus of zo, een nichtje misschien, of zitten die allemaal nog aan de andere kant van de wereldbol?"
    Ik kijk even naar mijn handen in mijn schoot en knik zachtjes.
    "Mijn ouders wonen ook in Londen, maar in een buitenwijkje, waar het rustiger is. En mijn zus..."
    De woorden blijven even steken in mijn keel en moet moeite doen om niet te beginnen huilen. Ik probeer mezelf te vermannen en slik opkomende tranen weg.
    "Mijn zus is ook in Londen, ja," zucht ik. Alleen niet echt aanwezig. Maar ze is er wel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Andrew Cole

    'Wel,ik weet niet of je het beter vind ,maar meestal gaan we dus in tenten slapen.En trouwens ,veel mensen hebben alleen maar een krot,dus wees blij dat je tenminste dan iets over je hoofd hebt.' Zegt hij en ik trek mijn wenkbrauw op. 'Een tent, daar heb ik al niet meer in geslapen sinds ik tien was' zeg ik en grinnik even. 'Ach het is inderdaad beter dan niks dus ik laat het wel over me heen komen' zeg ik daarna een beetje schouderophalend.

    [Wat heb ik gemist en waar op moet ik reageren. Had het nogal druk met toetsen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sierra Nevarez
    "Meer om dezelfde ervaringen op te doen als jullie, levensomstandigheden overal ter wereld gaan vergelijken, kijken hoe mensen, jullie dus, daarop reageren. Die dingen." zegt hij dan en daarmee klinkt het in ieder geval al een klein stukje logischer. Hoewel ik hem nu al kan gaan vertellen dat ik niet echt een persoon ben die weg is van kinderen, of ze nou rijk of arm zijn. Ik heb het gewoon niet zo op die gillende gevallen en dat is dan ook een grote reden dat ik niet mee wilde, plus het feit dat ik in een tent moet gaan slapen maakt het enkel nog rampzaliger. Hij zal er al meer dan genoeg aan hebben om mij daarop te zien reageren en mijn humeur de ochtend die daarop volgt.
    Wanneer ik mijn tweede vraag stel, blijft het angstvallig stil. Ik vraag me af of ik iets verkeerd heb gezegd, maar dat betwijfel ik. Ik bleef netjes, beleefd zelfs. Gebruikte geen vreemde woorden, nee, ik was een stuk netter dan eerst.
    "Mijn ouders wonen ook in Londen, maar in een buitenwijkje, waar het rustiger is. En mijn zus..." zegt hij dan. Nu snap ik het helemaal niet meer. Waar ik eerst dacht aan heimwee, het missen van familie, is nu volledig van de kaart afgeveegd. "Mijn zus is ook in Londen, ja," vervolgd hij dan. Ik zie hem moeizaam slikken en weet dat ik mezelf meer dan diep in de nesten heb gegraven. Ik ben nou niet meteen het persoon die erg medelevend is, nooit geweest ook, dus dit is al vreselijk genoeg. Ik had met mijn stomme kop ook gewoon nooit dit onderwerp omhoog moeten halen.
    "Eh, tja." Ongemakkelijk haal ik mijn hand door mijn haren. Familie is dus blijkbaar geen goed onderwerp, misschien voor een andere keer als we het dan nog goed kunnen vinden. Dan valt me het kleine kruisje op zijn pols pas op, een tatoeage. Niet van hem verwacht.
    "Stoer hoor." zeg ik dan, om zo subtiel op een geheel ander onderwerp te komen. Ik wijs kort op het kruis dat in zijn pols staat gedrukt. "Heb je hem al lang?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    BlueHope schreef:
    (...)


    Nathaniel Christoper Raphael Campbell
    Ik knikte. "Sorry, soms hoor ik niet wat mensen zeggen. Niet dat ik slecht hoor, maar ik luister dan gewoon niet." Verklaarde ik met een kleine glimlach. Ik leum tegen het busje en zucht. "Mijn ouders hebben het gisteravond verteld. Dus nee, ze hebben opzich niks gezegd." Zei ik moeilijk. Ik haatte mijn ouders ervoor. Ik kon ze er niet door uitstaan. Ze hadden het mij heus wel kunnen vertellen. Het is nou niet alsof ik het eerste vliegtuig naar america zou hebben genomen, of misschien toch wel, maar dat was niet het piunt hier. "En heb je er een beetje zin in?"


    (Hierop^^)


    We've lived in the shadows for far too long.