• De Vrijbuiter is een piratenschip.
    Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.


    Kapitein – 1 stuks
    Nevvyandira Nix - Squib
    Eerste stuurman – 1 stuks
    Dennis James Smith - YOLO
    Tweede stuurman – 1 stuks
    John Clyde - 5HELLEY
    Derde stuurman – 1 stuks
    Maria Blanca Cruzz- Gipsy
    Vierde stuurman – 1 stuks
    Jane Elizabeth Miller - Scatach
    Matroos – max. 7 stuks
    Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
    Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
    Jared Mason Cooper - wolffire
    Charles Wright Nixon - Morrowind

    Xeon Lorea Devolimonde - Kimology


    De Regels:
    Max. 2 personen en dan geen twee officieren
    Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
    Je speelt je eigen personage
    Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
    Je bent een piraat en dus geen lieverdje
    Geen Mary Sue
    Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
    Geen ruzie OOC
    Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 10:50 ]


    Remember to be ridiculous.

    Scatach schreef:
    (sorry dat ik er nuey was, mag ik een samenvatting?)


    [Dennis en Charles liggen in hun bed. Maria staat op het dek. Ze hebben allemaal meegedaan aan een zuipwedstrijd. Nou ja, een weddenschap eigenlijk. Nevyanddira en Xeon kwamen uit de bar en zijn verkeerd gelopen. Toch? En de rest weet ik eigenlijk niet. Eli was er ook nog, maar die zat ook in de bar dacht ik. De rest weet ik niet, maar dat was het ongeveer.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    [Dennis en Charles liggen in hun bed. Maria staat op het dek. Ze hebben allemaal meegedaan aan een zuipwedstrijd. Nou ja, een weddenschap eigenlijk. Nevyanddira en Xeon kwamen uit de bar en zijn verkeerd gelopen. Toch? En de rest weet ik eigenlijk niet. Eli was er ook nog, maar die zat ook in de bar dacht ik. De rest weet ik niet, maar dat was het ongeveer.]


    |Eli is terug op het schip. |


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    |Eli is terug op het schip. |


    [O ok :3]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Xeon Lorea Devolimonde
    'Waarom loop je dan ook de verkeerde kant op?' Vroeg Nevvyandira, leuk dat dat optijd werd gemeld.
    'Ehja, dat is een goede.' Grinnikte ik, ondertussen draaide ik me om en keek terug de stad in.
    'Weet jij de weg vanaf hier.' Waarschijnlijk wist Nevvyandira dat wel, het leek me vrij logies dat je de weg weet in een stad als je daar in de haven ligt. Ik kon wel over de stad heen kijken -de plek waar we stonden lag iets hoger als de stad- en zag ook de masten van de schepen, maar eenmaal in de stad had ik werkelijk geen idee.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nevvyandira Nix
    Ik zuchtte. 'Natuurlijk weet ik hoe ik bij de haven kom,' zei ik. 'En dat zou jij intussen ook moeten.'
    We waren hier de afgelopen vier jaar namelijk al behoorlijk wat keren geweest en niet alleen had ze niet geweten waar de taverne lag wat opzich nog niet zo schokkend was, ze wist ook niet hoe ze vanuit de stad naar de haven moest gaan. 'Kom mee.'
    Ik begon naar de stad te lopen en keek over mijn schouder om te kijken of Xeon ook mee kwam.


    Remember to be ridiculous.

    Xeon Lorea Devolimonde
    'En dat zou jij intussen ook moeten weten.' Zei Nevvyandira.
    'Oja!' Mompelde ik terwijl ik aan de afgelopen keren dacht en me ineens duidelijk werd waarom alles hier zo bekend voor kwam. Mijn topografie was niet geweldig het interesseerde me toch matig hoe het land er uit zag. Ze kunnen me beter vertellen bij welke zee, meer of rivier we zijn dan hoe de stad heet. Ik volgde Nevvyandira terug de stad in en nam me voor om alles goed in me op te nemen. Ondanks dat ik er weinig verstand van had en liever op het schip bleef vond ik dit ook wel schokkend

    [sorry voor de late reactie, mam verhinderde me geweldig om quizlet weer te openen of af te sluiten]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [oke, wat is er gebeurt?

    Sorry dat ik zo lang weg was

    Wolffire=0o7]

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 8:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    0o7 schreef:
    [oke, wat is er gebeurt?

    Sorry dat ik zo lang weg was

    Wolffire=0o7]


    Bijna iedereen zit op het schip nu en Xeon en Nevvyandira zijn naar het schip aan het lopen.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [volgens mij doet iedereen weer mee behalve Elizabeth-AnneMalik of doet die ook al mee?]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Kimology schreef:
    [volgens mij doet iedereen weer mee behalve Elizabeth-AnneMalik of doet die ook al mee?]


    [Jaah, das waar. Ik heb al tijdje niet gereageerd, omdat ik eigenlijk wacht op de ochtend, maar ik ben er wel :Y)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    (...)

    [Jaah, das waar. Ik heb al tijdje niet gereageerd, omdat ik eigenlijk wacht op de ochtend, maar ik ben er wel :Y)


    [Same]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Zouden we misschien naar de volgende dag kunnen gaan? Het is nogal dood hier...]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    |Ik ben het eens met Morrowind... :/ |


    kindness is never a burden.

    Ik ook, ik zou het jammer vinden moest dit topic uitsterven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Whaha, ik wilde dus net hetzelfde gaan voorstellen ;)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa