• By xSpookje and Aragog.

Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?

Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.

Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

[ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ian
    Ze grinnikt om vervolgens haar jas te gaan halen, ik zie haar alle vier haar koffers openen om vervolgens uit de laatste een zwart jack en loopt weer terug.
    'Dankjewel Ian voor je goede ideeën zeg je dan' Zeg ik met een grijns.
    'Hmm.. Ik denk eerder nu de tenten opzetten en dan morgen lopen' Andwoord ik vervolgens en kijk rond.
    Benieuwt wie het daarmee eens was, waarschijnlijk niet heel veel mensen.
    'Hebben we een kaart trouwens?' Vraag ik haar vervolgens, de tomtom was kapot door een van de ontploffingen en zelf had ik er niet een mee genomen aangezien ik het nut er niet van ingezien had.

{Ik had deze al geschreven dus hierna zal ik ook maar eens gaan letten op regels XD}

Don't be like the rest of them, darling

[Ik haat wachten --']

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

{Me to.. Het is jouw rpg dus jouw regel Lizor XD}

[Had Rory nog gerageerd? ^^

Ich liebe dich 27.12.23

DarrenCrissy schreef:
    [Had Rory nog gerageerd? ^^

[2 paghina's terug]

Bowties were never Cooler

[Kun je quote? Ik zie hem niet haha]

Ich liebe dich 27.12.23

Sylvesti schreef:
    Rory Williams
    Ik zonk steeds verder weg in de duisternis. Mijn ademhaling werd steeds zwakker... en stopte compleet. Dat was het moment dat ik nieuwe kracht vond om te vechten. Ik moest terug. Voor mijn vrienden en bovenal voor mijn broer. Ik begon zo goed en zo kwaad als het ging mijn weg terug te vechten. Het was zo zwaar en het ging zo langzaam, maar toch ging ik door. Ik moest en zou doorgaan. Pas na een minuut kwam ik weer zover bij dat mijn hart en longen het weer begonnen te doen. Ik was er nog lang niet en ik kon bijna niet meer maar ik moeswt door. Ik moest terugkomen. Ik was nog nooit zo ver weg geweest, ik had ook nog nooit zo iets stoms gedaan. Ik ging door. Ondertussen sloeg mijn ademhaling opeens over van oppervlakkig naar hijgen. Ik werd fysiek moe van mijn mentale inspanningen, vreemd, maar het was wel zo. Na nog even was ik er bijna, bijna... k moest nog maar en klein stukje. Heel langzaam deed ik mijn ogen open en glimlachte naar Riley.

[Aaah haha, dank je]

Ich liebe dich 27.12.23

Riley Williams

De paniek slaat volop toe wanneer Rory helemaal stopt met ademen. De tranen beginnen nu echt te stromen.
    Ik houd mijn adem in als Rory begint de hijgen. Ik kijk met angst naar mijn broertje. Zijn ogen gaan langzaam open en hij glimlacht naar me.
    Tranen van verdriet veranderen in tranen van geluk.
    "Rory," hoor ik Hayden zacht zeggen.
    Ik laat Blaine los en duik op Rory af. Ik sla mijn armen om zijn hals en knuffel hem. "Ik- Ik dacht dat ik je deze keer echt kwijt zou zijn." zeg ik en kijk Rory aan.
    Ik glimlach naar hem en druk een kusje op zijn voorhoofd.
    De blijdschap is onophoudelijk op dit moment, mijn broertje is wakker en ik ben niet meer alleen. Mijn blik schiet naar Hayden en ik glimlach naar haar. Dan pak ik het flesje water en houd het voor Rory. Ik had hem tijdens de knuffel omhoog getrokken in zithouding en ondersteun hem met mijn andere arm.
    Ik leg mijn voorhoofd tegen de zijkant van zijn hoofd en sluit mijn ogen even, ik dacht echt dat ik hem kwijt zou zijn.
    Ik trek de deken van Roy af en leg hem dan om zijn schouders heen.

Ich liebe dich 27.12.23

Camille Yare Rae Roux
    Ik rol met mijn ogen en geef hem een zachte stomp tegen zijn schouder.
    'Hmm.. Ik denk eerder nu de tenten opzetten en dan morgen lopen,' zegt hij ik knik.
    'Dat is denk ik wel het beste en nee we hebben geen kaart mee, volgens mij vertrouwde iedereen op die TomTom. Zullen we jou anders maar als TomTom of nee als DomDom om kronen. Jij kan toch zo goed met die dingen overweg,' plaag ik hem met een grijns. Ik kijk de groep rond, 'en kunnen we niet gewoon in het busje gaan slapen, dat lijkt me een stuk warmer en misschien ook wel comfortabeler.'
    Ik kijk hem aan en druk mijn nagels in mijn handpalmen. Ik moet in de werkelijkheid blijven, droom niet weg Camille, niet nu.

{Moet ik nu twee posts wachten voordat ik kan reageren?}

[Nee, want er zitten twee posts tussen jou laatste post en nu (:]

Hayden Noralie Everett
    Ik veeg opgelucht de enkele tranen weg die gevallen zijn tijdens deze zenuwslopende momenten. Even was ik echt bang.
    Voor Riley is het ook echt een hele opluchting, wat ik kan begrijpen. Het is zijn tweelingbroer, die band gaat dieper dan beste maatjes.
    Terwijl ik kijk naar Riley schiet zijn blik ook even naar mij en we glimlachen naar elkaar. Beiden blij dat hij weer bij is.
    Riley heeft ervoor gezorgd dat Rory weer rechtop zit en de deken verplaats naar zijn schouders.
    Ik vind het best, mijn hulp is nu niet meer nodig. Waarschijnlijk wil Riley tijd alleen met hem ofzo.
    Zo gaat het toch wel altijd, ik zal gewoon weer stilletjes verdwijnen nu ik het zorgzame gedeelte heb gedaan, ik vind het niet erg.
    'Als jullie iets nodig hebben hoor ik het wel,' zeg ik dan met een zachte blik.
    Ik geef nog een kneepje in Rory's hand en laat die dan los. Een laatste blik en ik sta op. Ik kom straks wel kijken ofzo hoe het met ze is.
    Mijn job is gedaan, dus loop ik stilletjes weg. Doordat Rory bijna leek weg te blijven kreeg ik een hele stroom aan herinneringen aan mijn vader terug.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Rory Williams
    Ik hoorde Hayden's stem en toen die van mijn broer. Ik wist dat ik niet meer droomde. Ik wordt door riley in een soort zit/knuffel houding getrokken. Hij geeft me wat water, waar ik langzaam wat van drink. Ik voel me heel slap en net een baby in Riley's armen. Ik voel zijn voorhoofd tegen mijn wang. Ik draai mijn hoofd en geef nu hem een kus op zijn voorhoofd. "Rustig maar, broertje. je bent echt nog lang niet van me af." mompel ik als ik er genoeg kracht voor weet te vinden. Ik voel dat de deken van me af wordt gehaalt en om mijn schouders wordt geslagen. Ik trek hem stevig om me heen en ga nu op eigen kracht zitten. "Ga jij nu maar je prins uit de toren redden, Riy. Ik red me wel."Ik geef hem nog een kus op zijn wang en kijk dan naar Hayden. Ze is al bijna weg. Ik grijp haar hand voor ze weg kan lopen. Ik buig wat naar haar toe. "Dank je dat je bij mijn broer bleef. Ik weet niet wat hij anders zou hebben gedaan. Ik was namelijk echt helemaal weg he? Niet alleen buiten bewustzijn..." Ik praat zo zacht dat Riley het niet kan horen. Ik wil hem niet nog emotioneler maken, maar ik wil het wel weten. Weten of wat ik voelde of dat ook echt zo was. "Ik was... dood" ik moet nog een keer slikken voor ik het woord echt kan zeggen.

[ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 19:52 ]

Lizor schreef:
    Camille Yare Rae Roux
    Ik rol met mijn ogen en geef hem een zachte stomp tegen zijn schouder.
    'Hmm.. Ik denk eerder nu de tenten opzetten en dan morgen lopen,' zegt hij ik knik.
    'Dat is denk ik wel het beste en nee we hebben geen kaart mee, volgens mij vertrouwde iedereen op die TomTom. Zullen we jou anders maar als TomTom of nee als DomDom om kronen. Jij kan toch zo goed met die dingen overweg,' plaag ik hem met een grijns. Ik kijk de groep rond, 'en kunnen we niet gewoon in het busje gaan slapen, dat lijkt me een stuk warmer en misschien ook wel comfortabeler.'
    Ik kijk hem aan en druk mijn nagels in mijn handpalmen. Ik moet in de werkelijkheid blijven, droom niet weg Camille, niet nu.

Ian
    'Hmm.. Erg grappig, tot nu toe ben ik al slimmer dan jouw dus mischien is SlimSlim een betere term' Zeg ik met een korte grijns.
    Zelf kijk ik ook de groep rond en vervolgens naar het busje als ze dat zegt,
    'Ik denk dat ik toch maar een tent op ga zetten' Zeg ik vervolgens, ten eerste vertrouwde ik dat hele ding niet en ten tweede leek me dat een luchtbeb veel lekkerder lag.
    'Maar de rest kan dat zelf wel uitzoeken' Voegde ik er schouderophalend aan toe.