• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    Toen Camille wegliep had ik mijn eigen tent tussen de spullen weggehaalt en vervolgens naar dezelfde plek toegelopen als ik net ook stond,
    'Blijkbaar heeft Rory de beer weg gejaagd, maar ik was niet echt welkom om te helpen, volgensmij verstoorde ik het romantische moment tussen Rory en Hayden.' Zei ze met een lichtelijk geIriteerde ondertoon toen ze weer terug kwam lopen.
    'Dan zal je daar wat aan moeten doen, help me anders met die tent dan kan ik zien hoe jij er mee klooit en me doodlachen' Zeg ik grijnzend en kijk haar aan.
    Waarschijnlijk zou ik eerst aanwijzen wat ze moest doen en het vervolgens zelf moeten doen maar het was het waard om haar te zien klungelen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 16:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik stomp hem met mijn elleboog in zijn zij.
    'Ik help je mee, maar don't you dare to laugh,' zeg ik en ik kijk hem aan met mijn ogen tot spleetje geknepen.
    'Ik kan vast wel een tent op zetten,' zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar. Ik kijk hem aan.
    'Maar uhm dan moeten we eerst een tent vinden, ik kijk om me heen. Oh daar zijn ze,' ik loop naar het busje toe en haal een tent uit de achterbak.
    'Zo en nu, waar gaan we hem opzetten?' vraag ik aan hem, ik zal hem eens laten zien dat ik makkelijk een tentje op kan zetten. Ik ben niet dom of zo, ik kan vast wel een tent op zetten... hoop ik en anders zet ik mezelf heel erg voor schut en lacht hij me uit, maar goed dat doet hij toch al.
    'Zoek jij maar een plek, dan draag ik de tent wel, want het is me ook gelukt om met vier koffers naar jou toe te komen. Dan lukt dit vast ook wel denk je ook niet?'

    [En nu moeten we weer wachten :c]

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 16:30 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Dead haha.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    quin98 schreef:
    Blaine Anderson

    'Oh, alsof jij zoveel indruk maakt op die meiden!' Zegt hij en duwt me dan achterover om vervolgens op me te gaan zitten. 'In iedergeval meer dan jij doet' zeg ik lachend. 'Hmm, misschien moet jij mij iets vertellen?' zegt hij grijnzend en ik weet nu al gewoon dat die me weer is gaat plagen. Hij wist wel dat ik hetro was maar hij vond het echt geweldig mij proberen gek te maken. Hij gaat met zijn gezicht dichter naar de mijne en ik trek even mijn wenkbrauw op. 'Kusje kusje,' zegt hij en likt overdreven op zijn lippen. Ik begin te lachen en schud dan mijn hoofd. 'neeh!' roep ik terwijl ik nog steeds een beetje lach. Het zag er best grappig uit, hoe hij zo overdreven over zijn lippen likte. Eigenlijk deed hij dit soort dingen best vaak, gewoon om met me te sollen maar ik kon er wel om lachen. Ik wist toch dat die er niks van meende. 'Bluf het,' zegt hij dan terwijl hij me recht aankijkt en ik schud mijn hoofd. 'Help!' roep ik lachend en begin een beetje te spartelen. Ik begin weer te lachen en ga dan gewoon weer rustig liggen. 'Zit je lekker zo?' vraag ik dan droogjes en kijk hem aan. 'Vast wel want mijn gespierde buik zit natuurlijk heerlijk!' zeg ik net alsof ik een heel groot ego heb en schiet daarna in de lach.


    Riley Williams

    "Help!" roept Blaine en ik schiet in de lach als hij helemaal begint te spartelen. "Zit je lekker zo? Vast wel want mijn gespierde buik zit natuurlijk heerlijk!" zegt hij dan alsof hij een groot ego heeft.
    Ik grinnik en knik dan. "Heel lekker, vooral omdat al dat vet voor je spieren zin," zeg ik en steek mijn tong uit. Lachend rol ik van Blaine af en ga naast hem in het gras liggen. Ergens hoop ik dat de wagen het ineens weer gaat doen en dat we weer naar huis kunnen.
    "Laat die bus het maar snel doen. Ik geef het niet graag toe, maar ik ben bang, nou ja hoe vertel ik dat... Altijd als ik in mijn bed lig heb ik het gevoel dat ik bekeken wordt. Ik... Nou hoe zeg ik het, ik denk dat ik s'nachts wordt- Ik geloof dat een geest mij stalkt. " zeg ik en kijk Blaine even aan. Hij wist al veel van mij, maar dat ik bang ben in het donker niet.
    "Je mag lachen maar ik ben soms wel eens zo bang dat ik naar Rory toe ga en naast hem in bed kruip. Misschien vind je het onzin maar het voelt zo echt." zeg ik en lach even. Ja, Rory beschermt mij en k bescherm hem. Dat is gewoon een feit. Brotherband! Haha.
    Ik kijk naar de lucht, het is redelijk aan het afkoelen en de hele verre schemering valt ook al op. Nee, niet donker.. Nee..

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lekker origineel dat Riley ook bang is voor het donker


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Iemand voor Cathy?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaine Anderson

    'Heel lekker, vooral omdat al dat vet voor je spieren zit,' zegt hij lachend en ik kijk hem nep beledigt aan. 'helemaal niet, er zit geen vet' zeg ik nog steeds nep beledigd en als die van me af rolt trek ik mijn shirt iets omhoog. 'Zie, geen vetjes' grijns ik en lach daarna even. Ik doe gauw mijn shirt weer naar beneden omdat ik het anders nog kouder krijg dan dat ik het nu al heb. 'Laat die bus het maar snel doen. Ik geef het niet graag toe, maar ik ben bang in het donker' zegt hij en kijkt me aan. 'Ik hoop echt dat die het snel doet, en kan je niks tegen dat gevoel doen dan? Ik bedoel als er iets tegen kan doen wil ik je best helpen maar ik heb geen idee hoe' vraag ik en kijk hem aan. Ik wist eigenlijk helemaal niet dat die bang was in de avond doordat hij zo'n gevoel had, ik wist best veel van hem maar dat had die me eigenlijk nog nooit verteld. 'Ik ben soms wel eens zo bang dat ik naar Rory toe ga en naast hem in bed kruip' zegt hij en ik grinnik even. 'Dat kan je nu ook gewoon doen als je heel erg bang bent toch?' zeg ik en glimlach even lichtjes. Ik wrijf weer even over mijn armen, het werd echt heel koud nu. Ik ga zo echt maar even een jas of zo pakken. Als we nou ook dat vuur gingen maken zou ik het wel warm genoeg hebben dan

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:19 ]

    Winchesterr schreef:
    Lekker origineel dat Riley ook bang is voor het donker


    [Wie nog meer dan? Anders verzin ik wel wat anders]


    Ich liebe dich 27.12.23

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Noralie Everett
    Het is even stil voordat Rory pas antwoordt geeft. En ik kijk hem aan en de vragende blik in mijn ogen maakt plaats voor een ietwat lege blik. Daarom zei hij dus sorry. Ik schud die gedachte gelijk weg.
    'Dat geeft niets Rory, ik denk vandaag sowieso wel veel aan hem,' zeg ik dan zachtjes met een treurige glimlach. 'Het is vandaag 9 jaar geleden.'
    Mijn blik is neergeslagen en ik kijk naar de grond. Rory geeft me een kus op mijn wang wat me toch wel een klein beetje verrast, omdat ik het niet verwacht had.
    Rory staat dan op met mij in zijn armen en hij blijft gelukkig recht staan. Ik zie hem kijken in de achterbak en hij ziet tentjes. Ik kijk ook en zie er 7.
    Ik sta nog bij Rory en maak me dan los uit zijn greep, niet van kwaad bewust, om naar de tentjes te lopen.
    'Zijn dat van die handige uitgooitentjes?' vraag ik dan aan Rory. 'die je gewoon opgooit en zichzelf dan uitvouwen?'
    Zo'n tentje heb ik namelijk ook nog in mijn rugzak, het is een kleine verpakking. En het is heel handig.
    'Ach ja, het zal wel niet. Maar goed. Laten we het leuke van deze vakantie inzien. In plaats van in een huisje of op een camping gaan we survivelen!'
    Ik probeer altijd het positieve te zien in dingen. Een manier van overleven.
    Dan komen David en Eleanor vanuit het niets naar ons toe en David zegt dat Eleanor een geweldig idee heeft en ik kijk vragend in haar richting. Ze zegt dan iets over een boswachtershuisje en ik knik.
    'Het zou kunnen dat die hier is.. Maar zou d'r dan niet iets hier moeten staan qua loop routes of wat dan ook.'
    En ik kijk naar ze met een vragende blik nog steeds.
    'We moeten sowieso denk ik hier overnachten, daar in de achterbak liggen tentjes dus die moeten we opzetten ofzo. En dan morgen wanneer iedereen wakker is gaan lopen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DarrenCrissy schreef:
    (...)

    [Wie nog meer dan? Anders verzin ik wel wat anders]


    [Aurore xd. Staat in haar karakterding en heeft ze net even over gepraat met Noah]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Winchesterr schreef:
    (...)

    [Aurore xd. Staat in haar karakterding en heeft ze net even over gepraat met Noah]


    [Ooow, dat heb ik niet gelezen, ook niet bij karakter. Ik verzin wel even iets anders. (;]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [AAngepast ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [heb die van mij er ook even op aangepast]

    [ik ga reageren hier]

    Rory Williams
    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. "Ik denk het niet. Deze hebben gewoon tentstokken en tentdoeken." Ik glimlach breed bij haar entausiasme. Dat is echt onhoudbaar bij haar, wat ook wel weer heel fijn was. Ik gaf haar een paar tentjes en nam er zelf ook een paar. Ik kijk om en zie Eleanor en David naar ons toe komen. Ze vertellen ons over een iedee van een boswachters hokje. Ik wil net wat zeggen als Hayden op een of andere spooky manier mijn gedachtes raad en ze uitspreekt voor ik mijn mond ook maar opendoe. Ik kijk even uit mijn ooghoek naar mijn broer die met Blaine aan het stoeien was. Hij kon toch nog aan andere dingen denken dan David, ook viel me op dat David anders naar Eleanor keek dan Eleanor naar hem. Het was maar weinig verschi, maar het was er. Ik zei of vroeg maar niks, ik wilde namelijk niemand kwetsen of een ruzie uitlokken. Nu hadden we elkaar meer nodig dan ooit. Ik keek weer naar Hayden. "Laten we ze gaan opzetten. Het is beter om tenten te hebben en geen vuur dan wel vuur en geen tenten. Het zou namelijk eens goed kunnen gaan regenen vanavond." Ik loop dan voorzichtig naar de grote open plek aan de achterkant van het busje. Het is een soort grassige oase, waar een riviertje door stroomde aan de voet van een hoge bebosde berg. Het leek prima.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Hayden Noralie Everett
    Ik kijk even beter als Rory zegt dat hier tentdoeken en stokken bij zitten. 'Dat is teleurstellend,' zeg ik met een lachje op mijn lippen, 'ik ben slecht in een tent opzetten.' En wanneer iets echt niet wilt lukken raak ik gefrustreerd. En dat gevoel is dodelijk irritant. Ik pak de tentjes aan van Rory en zucht een keer zachtjes. Ik had niet moeten vertrekken vandaag, hoewel, aan de andere kant.. Dit heeft ook wel iets. Het voelt aan als een ander soort overleven. Ach ja, we geraken heus wel thuis.
    Toch? Ik knik als Rory voorstelt om de tenten te gaan opzetten. Ik zie dat Camille en Ian dat ook gaan doen. Ik weet niet waarom ze daarstraks ineens zo verdween. En in het busje ook al zo stil was. Misschien dat ik het haar maar moet gaan vragen als ik haar dadelijk even alleen spreek. Misschien zit haar iets dwars. Ik ben Rory achterna gelopen en leg de ingepakte tentjes neer en pak er dan eentje bij. 'Dit gaat een ramp worden,' zeg ik dan tegen Rory. 'En niet stiekem lachen als het me niet lukt he?' Zeg ik lachend tegen Rory en por hem een keer in zijn zij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.