• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Lol. Cathy kan bij Ian en Camille komen? Camille gaat voor levende radio spelen XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Hij gaat naast me op het geïmproviseerde bankje zitten dat net iets te klein is waardoor we tegen elkaar aan zitten. Ik glimlach en denk even na.
    'Uhm oké, ik waarschuw je alvast: ik ben niet echt bepaald goed in zingen,' ik zet mijn gitaar op mijn schoot.
    'Welkom bij de radio zender van "vakantie in de jungle" we gaan deze mooie dag starten met een cover van Sexy and I know it, gespeeld door Camille Yare Rae Roux,' zeg ik met een andere stem, ik kijk met een grijns naar Ian en begin te spelen.
    'Yeah, Yeah. When I walk on by, boys be looking like damn she fly. I pay it to the beat, walking down the street in my new Lafreak, yeah,' ik grinnik zachtjes, 'This is how I roll, animal print pants out of control. Its Redfoo with the big afro and like Bruce Leroy, I got the glow, yo. Boy look at that body, ah. Boy look at that body, ah. Boy look at that body, ah. I...I...I work out. Boy look at that body, ah. Boy look at that body, ah. Boy look at that body, ah. I...I...I work out.'
    Oh help nu komt het leukste stuk.
    'When I walk in the spot, this is what I see: Everybody stops and is staring at me, I got a passion in my pants And I aint afraid to show it, show it, show it, show it,' ik schiet in de lach, wat een goed liedje heb ik toch weer uit gekozen, 'I'm sexy and I know it.'
    Ik kijk Ian met een scheve grijns aan.
    'Dat was Camille Yare Rae Roux met Sexy and I know it!'

    [Even uitzondering zodat Cathy kan joinen x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    Ongeïnteresseerd keek ik naar Camille terwijl ik aan de andere kant van Ian ging zitten, op een ander bankje.
    Afwachtend.
    Ach, ik had toch niks beters te doen in dit oerwoud.
    Toen ze begon te zingen grijnsde ik onwillekeurig. Zodra ze klaar was, rolde er een zucht over mijn lippen.
    ''Nee.. je hebt gelijk. Je bent er niet goed in,'' zei ik droogjes, en sloeg mijn armen over elkaar om de warmte te behouden.
    Ik keek Camille aan. Ik had sowieso al een hekel aan dat lied, maar goed; liet het dan iemand zingen die er goed in was.
    Ja, ik was al chagrijnig door deze situatie, maar dit was nog enigzins amusant.

    [Lekker kort. Nou en. :c]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 13:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Ben je een beetje chagrijnig Kattige Cathy?' Vroeg ik haar met een grijns, ze kende de bijnaam die ik voor haar had wel, en volgensmij paste die perfect.
    Camille zat aan de ene kant van me en Cathy aan de andere kant, iets waar ik geen problemen mee had,
    Blijkbaar was de situatie niet echt goed voor Cathy's Katigheid, maar aangezien ze er van het begin af aan al geen zin in had gehad verbaasde mij dat niet.
    'Zing jij eens een liedje dan, ik wil jouw wel horen zingen' Zeg ik met een grijns tegen Cathy, benieuwt of ze kon zingen of het uberhoud durfde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk met gefronste wenkbrauwen naar Cathy.
    'Inderdaad Cathy, zing jij maar eens een liedje,' zeg ik tegen haar. Ik kijk haar aan met een arrogante blik in mijn ogen. Ze verpest het moment en daar kan ik niet tegen.
    'Ik doe het tenminste, ik ben benieuwd hoe jij het doet.'
    Ik zet mijn gitaar naast me neer en sla mijn armen over elkaar, ik mag Cathy niet. Ik heb haar nooit gemogen, ze gedraagt zich altijd als een bitch tegen over me en ik weet zeker dat ze mij ook niet mag. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang, ik weet zeker dat Ian haar wel mag. Typisch. Ik kijk naar Ian om zijn reactie te pijlen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 14:09 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    Ik grijnsde en prike Ian in zijn zij.
    ''Sure,'' zei ik tegen Camille. Ik liet de gitaar achterwege aangezien ik daar niet mee om kon gaan, maar ik had vroeger degelijk wel zanglessen gehad. Ik haatte het: ik leerde me het liever zelf.
    Ik ademde even in.

    I may seem crazy
    Or painfully shy
    And these scars wouldn't be so hidden
    If you would just look me in the eye
    I feel alone here and cold here
    Though I don't want to die
    But the only anesthetic that makes me feel anything kills inside

    I do not want to be afraid
    I do not want to die inside just to breathe in
    I'm tired of feeling so numb
    Relief exists I find it when
    I am cut
    Pain
    I am not alone
    I am not alone


    Het was best pijnlijk. Dit liedje was zo goed te vergelijken met mijn verleden, maar niemand wist er van.
    Ik keek op en keek de twee aan. Mijn gezicht stond op hard: ik heb nooit echt mijn gevoelens laten zien. Nu zal dat dus ook niet gebeuren.




    [En nu ben ik boodschappen doen :'D Zo terug xo]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Weetje, ik vond alletwee de liedjes mooi en ik ga zelf niet zingen omdat ik dan waarschijnlijk iets in jullie oren beschadig' Zeg ik met eeng grijns,
    Waarschijnlijk zou dat ook gebeuren als ik ging zingen, ik kon spelen maar zingen deed ik amper vooral niet voor mensen.
    Het liedje van Cathy was gevoeliger geweest dan ik had verwacht en in iedergeval haar gezichtsuitdrukking hoorde er niet bij,
    er was namelijk niets op te lezen -niet dat ik dat wel deed als ik iets voelde maargoed-

    {Kort.. Maar ik kon niets bedenken XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik grinnik.
    'Maar jij kan toch wel gitaar spelen?' vraag ik aan Ian, 'als je wil mag je wel even spelen.'
    Ik glimlach naar hem, waarom is hij zo knap?! Ik voel dat ik een beetje begin te blozen en kijk snel naar mijn gitaar.
    'Volgens mij heb ik nog wel ergens een plectrum in mijn zak zitten,' zeg ik snel om het te verbergen, ik ga opzoek naar een plectrum. Ik doe er extra lang over en zoek pas als laatste in de zak waar mijn plectrum in zit zodat de rode kleur op mijn wangen wegtrekt en als ze vragen waarom ik rood werd dan kan ik altijd de smoes: "ik heb het heet" gebruiken.
    'Ah hier is 'ie,' zeg ik, ik haal mijn plectrum uit mijn zak en kijk naar Ian en Cathy. Gelukkig is de rode kleur weg getrokken. Ik wil niet dat Ian het ziet en al helemaal niet met Cathy in de buurt. Dat zou een ramp zijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [reageer zo]

    Blaine Anderson

    'Heey' zeg ik met een glimlach tegen Eleanor die naast me komt zitten. 'Zullen we eerst tenten uitzoeken en proberen wat te eten voor elkaar te krijgen voor we gaan gamen?' zegt Rory en ik knik. 'Ja dat lijkt me wel handig alleen waar halen we eten vandaan, ik bedoel ik wel wat dingen meegenomen maar dat is niet genoeg voor weet ik het hoelang we hier vast zitten' zeg ik en bijt even op mijn lip. Dit ging nog moeilijk worden, hoe kwamen we hier nou aan eten? Water was er wel, dat was wel mooi maar eten? Ja er hingen bessen en dat soort dingen maar straks waren die giftig! Dat moesten we al helemaal niet hebben. Ik kijk even naar Rory die het bos inroept dat Eleanor er weer is. Ik grinnik even, hopelijk hoorde ze dat want anders waren zen aan het zoeken terwijl ze gewoon hier zat. Ondertussen krijg ik het gelukkig al wat warmer door het vuurtje. Een glimlach kot toch op mijn gezicht, ik had het nu tenminste warm. Eigenlijk was dit gewoon echt kamperen. Ach, misschien dat we morgen wel gewoon weer weg kunnen al ga ik daar zelf niet zo vanuit. Het busje had het volgens mij echt begeven.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik tuitte mijn lippen even waarna ik zuchtte.
    "Mijn bagage bestaat uit de helft voor eten" gaf ik toe. Ja, ze keken me misschien ietjes vreemd aan nu. Zeker omdat ze zich blijven afvragen dat er zoveel eten in zo'n klein meisje kon.
    "En ik heb Marshmallow en een hele grote put Nu-", ik hield mijn mond. Wacht, had ik die niet voor de helft opgegeten ?
    "De helft van een hele grote pot Nutella" ging ik toen verder. Ik gaf ze een scheve glimlach en een onschuldige blik. Ja wat ? Dit kleine meisje kon eten als een beer en had echt altijd honger. Laat me lekker !

    Cathy
    Terwijl Camille naar haar plectrum zocht, keek ik Ian aan.
    ''Zeg- wil je het me een keer leren? Ik heb altijd al gitaar willen spelen,'' glimlachte ik.
    Het was wel waar, trouwens; ik vond de gitaar altijd een interessant instrument.
    Ik rilde even en trok mijn knieën op. Daar sloeg ik mijn armen overheen om de warmte te behouden, maar dat lukte niet echt.
    Nieuwsgierig keek ik Ian aan, terwijl ik ondertussen met mijn lange, donkere haren speelde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    Ik pakte haar gitaar en nam haar plectrum aan om vervolgens na te denken over welk liedje,
    'Tuurlijk' Andwoorde ik op Cathy's vraag waarna ik een liedje in gedachten heb.
    Ik plaats mijn vingers op de goede snaren en begin te spelen, het liedje
    Waarschijnlijk was het een tijd geleden dat ik het voor het laatst gespeelt had.


    Don't be like the rest of them, darling


    tadaaaa mijn tekening van de tale of the three brothers :3 heb hem ingeleverd bij tekenen en kreeg er een 8 op. what do you think?


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk naar Cathy, bitch. Ik zucht diep, trek mijn benen op en sla mijn handen erom heen. Ik heb mijn gitaar gepakt om hier bij Ian te kunnen zitten en gitaar te spelen, maar dan komt Cathy erbij. Ze overtreft me met zingen en nu is ze ook nog aan het flirten met Ian en krijgt ze gitaar les van hem. Ik speel met de blaadjes die op de grond liggen, wat kan ik anders doen. Ik kan op dit moment geen gitaar gaan spelen omdat Ian die heeft en ik kan ook geen gesprek met Ian gaan voeren aangezien hij "afgepakt" is door Cathy. Ik kijk naar de lucht, hoe laat zou het zijn? Ik haal mijn mobiel uit mijn zak, het is bijna zes uur en ik begin echt honger te krijgen. Wat nou als we hier heel lang zitten en er geen eten meer is? Wat nou als we hier allemaal - ik slik - dood gaan. Ik had gehoopt dat dit nog een beetje een leuk avond zou gaan worden met Ian, maar nu ziet het er meer uit dat Cathy een leuke avond gaat krijgen met Ian en niet ik. Ik haal mijn hand door mijn haar en check opnieuw de verbinding. Misschien wil ik toch wel naar huis, ook al zouden we nu verder kunnen rijden naar ons huisje. Wat heb ik er aan? Wat kan deze vakantie nog leuk maken?

    Topic 03

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 16:17 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.