• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rory Williams
    Ik glimlachte naar haar. "Alles voor mijn meiske." Ik was zo moe, maar ik kon nu toch niet gaan slapen. "Zullen we tenten gaan opzetten? We zullen toch ergens moeten slapen vanacht." Ik duwde een plukje haar achter haar oor. Ze was toch ook zo'n schatje. Ik had nu een vreemd soort kriebel in mijn buik. Dit had ik nog nooit echt gehad. Het voelde prettig, maar het maakte me ook wel redelijk nerveus. Ik leunde met mijn wang op haar schouder en dacht na over het gevoel. Ik wilde mijn broer erover vragen, maar zelfs haar voor maar een minuutje los of alleen laten voelde niet goed. Ik wilde bij haar zijn, de hele tijd. Dit voelde niet meer als vriendschap. Het was zelfs nog meer dan de vriendschap tussen Riley en ik. Toen realiseerde ik het me: Shit! Ik was gevallen voor mijn beste vriendin. Hoe kon dit nou weer? Ik had me nog nooit zo voor een meisje gevoelt, voor niemand zelfs. Dit was zo nieuw voor me. Mijn broer was dan wel de clown, maar ook de rokkejager. Ik weet er niks vanaf. Ik bleef dus maar gewoon lief doen, hopelijk zou ze iets merken... En me dan niet afwijzen en me nooit meer willen zien, dan bleef ik nog liever veilig in de friendzone.


    Bowties were never Cooler


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik begon te grijnzen. "Ach, weet ik toch schat" zei ik waarna ik overdreven mijn haren achter mijn schouder gooide. Uit het niets begonnen we te lopen. Kort gezegd betekende dat, dat David gewoon liep en ik heel oncharmant erachteraan liep aangezien mijn benen veel korter waren dan de zijne. Awkward.
    Uiteindelijk waren we aangekomen en liepen we Riley voorbij naar de anderen. Buiten adem knikte ik en stak een vinger op, als teken dat ze even moesten wachten. Ik haalde nog eens adem en knikte toen.
    "God, jij kan snel lopen" was het eerste wat ik zei, "Maar goed, ik kwam dus met het idee dat hier vast wel zo'n buswachtershuisje moet staan, zoals in elk bos" zei ik toen simpel. Echt geniaal vond ik het niet, want misschien stond er wel helemaal geen huisje, maar je wist maar nooit.

    {Douchennnn}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Blaine Anderson

    'Bedankt voor die knuffel,Die had ik even nodig' zegt hij en geeft een stootje tegen mijn schouder. ik grijns even en stoot zachtjes terug. 'Zoals ik net al zei, geen dank' zeg ik en lach even zachtjes. 'Heey maar vertel is, jij vindt David leuk of niet' zeg ik en wiebel even lachend met mijn wenkbrauwen. Het was echt zo makkelijk te zien, hij probeerde hem echt te versieren. Alleen was hij volgens mij nogal jaloers op Eleanor. Ik kijk even om me heen en kijk dan weer naar Riley. Ik haal mijn hand even door mijn haar en ga zelf ook even zitten. Inmiddels krijg ik het best koud en ik ril even. Ik zou zo wel even een vest of jas uit mijn koffer pakken, een vuurtje maken zou misschien ook wel handig zijn. Ik bedoel het was lekker warm en dan kwamen er ook gen beren meer die mijn tas kapot gingen maken of zo. Ik kijk even om me heen, ach dat zou ik zo wel doen. Ik had nu eigenlijk even geen zin om dat te gaan doen. Bovendien was ik nu ook nog gewoon in gesprek met Riley. Ik ril weer even en wrijf uiteindelijk maar met mijn handen over mijn armen om het wat warmer te krijgen. Ik hoop eigenlijk dat ik genoeg warme kleren meegenomen heb, zoveel warms had ik volgens mij niet ingepakt.

    Hayden Noralie Everett
    Ik lach zachtjes als hij 'Alles voor mijn meiske.' zegt en kijk hem aan. HIj stelt voor om tenten op te gaan zetten. En ik knik.
    'Het zou inderdad wel handig zijn als we ergens kunnen slapen. Want ondanks dat ik deze deken heb, die ik wel aan anderen weg geef ofzo. Maar onder de sterren blijft het toch wel koeltjes, zomer of niet.'
    Tenminste, als je zo'n koukleum bent als ik. En dat kan ik nogal zijn, maar nu is het lekker warm. Hij duwt een pluk haar ochter mijn oor en ik kijk hem aan.
    'Voel je je wel al goed genoeg om tenten op te zetten?' vraag ik hem dan. 'En misschien dat de anderen nog even door willen lopen op zoek naar een betere plek ofzo. Ik heb geen idee.'
    En ik kijk even richting de anderen. Ik ben blij met Rory als mijn beste vriend, hij is gewoon lief en heeft echt een cute uiterlijk. Dan kijk ik weer terug naar Rory.
    'Waarom zei je daarstraks dat het je spijt?' vraag ik hem dan.
    Hij fluisterde dat in mijn oor en ik weet niet wat hem spijt of speet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Riley Williams

    "Zoals ik net al zei, geen dank. Heey maar vertel is, jij vindt David leuk of niet." Blaine lacht en wenkbrauwwiebeld.
    Ik kijk hem aan en knik dan.
    "Een heel eerlijk antwoord? Ja, ik vind hem echt leuk, heb je zijn schattige koppie al eens gezien?" zeg ik en kijk Blaine aan.
    "Zo schattig en dan die highlights, Aaargh zo leuk." mijn ogen beginnen automatisch te glinsteren als ik over David praat. Ze komen voorbij en ik kijk geschrokken als ik Eleanor David's hand zie vasthouden.
    Wacht, dát was mijn plan niet! Wat een... Aaaaah rotwijf!
    Ik kan haar nu wel zo hard uit gaan schelden, zo hard dat ze ervan zou gaan janken. Kreng dat ze is. Krenken zal ik haar krenken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson

    'Een heel eerlijk antwoord? Ja, ik vind hem echt leuk, heb je zijn schattige koppie al eens gezien?' zegt hij en Ik begin te lachen. 'Zo schattig en dan die highlights, Aaargh zo leuk' zegt hij en zijn ogen glinsteren helemaal. Ik grinnik even, 'Je bent wel heel erg verliefd' zeg ik lachend en kijk daarna even. De glinstering uit zijn ogen verdwijnt en ik kijk naar de richting waar hij kijkt. Eleanor en David, hand in hand. Ik snap wel dat die dat niet leuk vindt, maar die twee waren gewoon zo close, volgens mij betekende dat amper wat. 'Rustig maar, je weet toch dat ze gewoon close vrienden zijn'stel ik Riley gerust en bijt daarna op mijn lip. 'Ik vindt het niet leuk om te zeggen, maar houdt er ook rekening mee dat David eigenlijk niet op jongens valt hé' zeg ik tegen Riley en bijt op mijn lip. Ik wou niet dat hij teveel op David ging en dat David eigenlijk helemaal niet op jongens viel. Het kan natuurlijk zo zijn dat hij er zelf nog niet achter is en dat Riley het weet uit hem te krijgen maar toch. 'Maar ik zou het wel proberen als ik jou was, alleen moet je daar rekening mee houden. ik wil niet dat je straks helemaal kapot bent of zo als die je niet wil' mompel ik en kijk Riley even aan. Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk daarna RIley aan. 'Ach wat zeur ik ook, gewoon er voor gaan, weet je al hoe je hem gaat versieren?' vraag ik lachend en pak daarna zijn arm vast. 'Misschien je spierballen laten zien?' vraag ik en knijp even in zijn spierbal. 'Ownee die zijn zo slap, daar maak je geen indruk mee' grijns ik en geef Riley een duwtje.

    Rory Williams
    Ik luister naar haar zoete stem. Ik droom langzaam weg bij de klanken van haar stem. Ik merk pas dat ze een vraag heeft gestelt als het awkwardly stil wordt. "Uhm... Omdat ik je aan je vader liet denken... En nu weer. Ik wil niet dat je treurig wordt. Dat maakt mij ook treurig." Ik geef haar een kus op haar wang. Daarna sta ik langzaam op met haar nogsteeds in mijn armen. Ik voel me nog wat wiebelig, maar ik krijg het voor elkaar om recht te blijven staan. Ik draaide me om en keek in achterbak. Daar vond ik 7 kleine koepeltentjes. "Ik denk dat deze voldoen." er zaten volgens mij ook winterbuitententen bij, dus koud zal het erin niet worden, wat best prettig was. Toch vond ik het nogsteeds heerlijk om hier zo dicht bij Hayden te staan, al had dat ook andere redenen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 21:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Hayden Noralie Everett
    Het is even stil voordat Rory pas antwoordt geeft. En ik kijk hem aan en de vragende blik in mijn ogen maakt plaats voor een ietwat lege blik. Daarom zei hij dus sorry. Ik schud die gedachte gelijk weg.
    'Dat geeft niets Rory, ik denk vandaag sowieso wel veel aan hem,' zeg ik dan zachtjes met een treurige glimlach. 'Het is vandaag 9 jaar geleden.'
    Mijn blik is neergeslagen en ik kijk naar de grond. Rory geeft me een kus op mijn wang wat me toch wel een klein beetje verrast, omdat ik het niet verwacht had.
    Rory staat dan op met mij in zijn armen en hij blijft gelukkig recht staan. Ik zie hem kijken in de achterbak en hij ziet tentjes. Ik kijk ook en zie er 7.
    Ik sta nog bij Rory en maak me dan los uit zijn greep, niet van kwaad bewust, om naar de tentjes te lopen.
    'Zijn dat van die handige uitgooitentjes?' vraag ik dan aan Rory. 'die je gewoon opgooit en zichzelf dan uitvouwen?'
    Zo'n tentje heb ik namelijk ook nog in mijn rugzak, het is een kleine verpakking. En het is heel handig.
    'Ach ja, het zal wel niet. Maar goed. Laten we het leuke van deze vakantie inzien. In plaats van in een huisje of op een camping gaan we survivelen!'
    Ik probeer altijd het positieve te zien in dingen. Een manier van overleven.
    Dan komen David en Eleanor vanuit het niets naar ons toe en David zegt dat Eleanor een geweldig idee heeft en ik kijk vragend in haar richting. Ze zegt dan iets over een boswachtershuisje en ik knik.
    'Het zou kunnen dat die hier is.. Maar zou d'r dan niet iets hier moeten staan qua loop routes of wat dan ook.'
    En ik kijk naar ze met een vragende blik nog steeds.
    'We moeten sowieso denk ik hier overnachten, daar in de achterbak liggen tentjes dus die moeten we opzetten ofzo. En dan morgen wanneer iedereen wakker is gaan lopen?'

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kom naar Riley! :P Hahaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Riley Williams

    "Je bent wel heel erg verliefd." zegt Blaine en ik grinnik.
    "Rustig maar, je weet toch dat ze gewoon close vrienden zijn," zegt hij daarna als hij ziet hoe ik naar Eleanor en David kijk. "Ik vindt het niet leuk om te zeggen, maar houdt er ook rekening mee dat David eigenlijk niet op jongens valt hé. Maar ik zou het wel proberen als ik jou was, alleen moet je daar rekening mee houden. Ik wil niet dat je straks helemaal kapot bent of zo als die je niet wil," ik kijk Blaine aan.
    Ik ga zeker wel kapot zijn als David mij afwijst...
    "Ach wat zeur ik ook, gewoon er voor gaan, weet je al hoe je hem gaat versieren?" vraagt Blaine en hij pakt mijn arm vast. "Misschien je spierballen laten zien?" hij knijpt even in mijn bovenarm. "Ownee die zijn zo slap, daar maak je geen indruk mee." ik krijg een duwtje en meteen geef ik Blaine een duwtje terug.
    "Oh, alsof jij zoveel indruk maakt op die meiden!" gooi ik dan grijnzend terug en ik duw Blaine achterover en ga boven op hem zitten.
    "Hmm, misschien moet jij mij iets vertellen?" zeg ik grijnzend. Ik weet dat Blaine Hetero is, maar ik vind het leuk hem te sollen. Ik breng mijn gezicht dreigend dicht bij die van hem. "Kusje kusje," zeg ik en lik overdreven over mijn lippen heen. Het slaat werkelijk nergens op, maar ik vind het zo grappig.
    Uitdagend kijk ik Blaine aan. "Bluf het," zeg ik dan en kijk hem recht aan.
    Blaine is mijn beste vriend en voor hem zal ik ook nooit iets gaan voelen. Maar het is gewoon leuk om hem gek te maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blaine Anderson

    'Oh, alsof jij zoveel indruk maakt op die meiden!' Zegt hij en duwt me dan achterover om vervolgens op me te gaan zitten. 'In iedergeval meer dan jij doet' zeg ik lachend. 'Hmm, misschien moet jij mij iets vertellen?' zegt hij grijnzend en ik weet nu al gewoon dat die me weer is gaat plagen. Hij wist wel dat ik hetro was maar hij vond het echt geweldig mij proberen gek te maken. Hij gaat met zijn gezicht dichter naar de mijne en ik trek even mijn wenkbrauw op. 'Kusje kusje,' zegt hij en likt overdreven op zijn lippen. Ik begin te lachen en schud dan mijn hoofd. 'neeh!' roep ik terwijl ik nog steeds een beetje lach. Het zag er best grappig uit, hoe hij zo overdreven over zijn lippen likte. Eigenlijk deed hij dit soort dingen best vaak, gewoon om met me te sollen maar ik kon er wel om lachen. Ik wist toch dat die er niks van meende. 'Bluf het,' zegt hij dan terwijl hij me recht aankijkt en ik schud mijn hoofd. 'Help!' roep ik lachend en begin een beetje te spartelen. Ik begin weer te lachen en ga dan gewoon weer rustig liggen. 'Zit je lekker zo?' vraag ik dan droogjes en kijk hem aan. 'Vast wel want mijn gespierde buik zit natuurlijk heerlijk!' zeg ik net alsof ik een heel groot ego heb en schiet daarna in de lach.

    Winchesterr schreef:
    Aurore Noëlle Maréchal
    Er komt een klein glimlachje op Noah's gezicht en hij haalt zijn hand even over mijn hoofd heen. 'Schattig,' zegt hij, met diezelfde glimlach terwijl hij zijn hand weer terug trekt. 'Ik heb als goed is ergens in mijn tas wel een zaklamp liggen.. Zal dat helpen bij het slapen denk je?' vraagt hij. Voordat ik kan antwoorden praat hij al verder. 'Vind het trouwens wel knap dat je het zo tegen mij zegt. Ik zal het ook niet doorvertellen tegen de rest.'
    Ik werp hem een waarschuwende blik toe. 'En als je dat wel doet zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je nooit kinderen zal kunnen krijgen,' dreig ik, maar wel met een lichte glimlach op mijn gezicht. 'En ik weet niet,' vervolg ik dan, als antwoord op zijn vraag. 'Meestal slaap ik met een eh, nachtlampje,' mompel ik met rode wangen terwijl ik de andere kant op kijk. 'Maar het is beter als niks,' zeg ik dan wat luider. 'Alleen kan die niet te lang aan dan, want dan gaan de batterijen snel leeg'. Ik bijt even op mij lip. 'Ik denk dat jij dan zou moeten wachten totdat ik inslaap val, zodat jij dan de zaklamp uit kan doen zodra ik slaap'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -Eeyy dank u voor het quoten ;d. Scheelt mij weer zoeken, haha-

    Noah Ackles

    Een waarschuwende blik werd mij toegeworpen door Aurore. 'En als je dat wel doet zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je nooit kinderen zal kunnen krijgen,' dreigde ze, maar wel met een lichte glimlach op haar gezicht. Zachtjes lacht ik om haar dreigement en schudde lichtjes met mijn hoofd. 'En ik weet niet,' vervolgde ze al gauw. 'Meestal slaap ik met een eh, nachtlampje,' mompelde ze met rode wangen. Dat had ik al verwacht, vandaar mijn suggestie over het zaklamp. 'Maar het is beter als niets,' zei ze dan wat luider. 'Alleen kan die niet te lang aan dan, want dan gaan de batterijen snel leeg. Ik denk dat jij dan zou moeten wachten totdat ik inslaap val, zodat jij dan de zaklamp uit kan doen zodra ik slaap.' Ik knikte lichtjes op haar woorden en wreef weer eens eventjes over haar haren heen, maar wel zo dat het haar kapsel niet ruïneerde, meisjes met kapsels.. Kom daar niet tussen.
    'Natuurlijk,' zei ik met een glimlachje tegen aan. 'Ik zal wachten totdat jij in slaap valt en dan zal ik de zaklamp uit doen. Heb je toch nog je nachtlampje.' Ik begon weer verder te lopen en we kwamen langzamerhand al dichter bij de anderen. 'Kijk, we zijn er al,' zei ik met een glimlachje tegen Aurore.


    -Sorry als ik mensen nu negeerde in het stukje Ik zal vanaf vanmiddag proberen om alles bij te houden-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lizor schreef:
    Camille Yare Rae Roux
    Ik voel me niet echt gewenst.
    'Oké... uhm beterschap dan denk ik,' ik glimlach naar Hayden en loop dan weg. Ik wilde alleen maar helpen, sorry hoor dat ik het romantische moment van jullie verstoorde.
    Ik loop terug naar Ian, 'blijkbaar heeft Rory de beer weg gejaagd, maar ik was niet echt welkom om te helpen, volgens mij verstoorde ik het romantische moment tussen Rory en Hayden,' zeg ik met een lichtelijk geïrriteerde ondertoon. Ik zucht diep.
    'Sorry, als iets niet leuk wordt ik nerveus en dan kan ik nog wel eens wat aangebrand overkomen,' mompel ik tegen Ian en ik kijk nog even naar Rory en Hayden die nu naast elkaar onder de deken zaten. Waarom zij wel en ik niet? Wat doe ik verkeerd?
    Ik haal mijn hand door mijn felrode haren en bijt op mijn lip.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.