• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Je kan pas weer posten als er circa 2/3 posts ná die van jou zijn gepost.
    Dit om te voorkomen dat alles te snel gaat en anderen het niet meer kunnen volgen.
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    /

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:02 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    {aangepast ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Hayden Noralie Anderson
    Ik zie hoe Rory zelf een besluit neemt, hij graait in zijn tas en haalt er dan iets uit. Ik besef me dat het honing repen zijn. Ik voel me dom dat ik zelf niet aan honing gedacht heb.
    Ik weet veel, en dat is niet opschepperig bedoelt, maar ik ben een slim meisje. Ik heb alleen vaak het gevoel dat de anderen me zien als het meisje dat voor de anderen zorgt en af en toe domme opmerkingen maakt.
    Dat zag je maar met David, ik weet best wat ik doe, maar ik schik me dan toch naar anderen. Hoewel ik zeker had geweten dat de beer zou weg gegaan zijn door het vuur.
    Maar zo ben ik nou eenmaal, het meisje dat haar vader verloren heeft en voor anderen zorgt. En dom lijkt. Denk ik zelf tenminste.
    Ik loop dan richting Rory en Riley. 'Gaat het wel met je?' Vraag ik met een bezorgde blik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rory Williams
    Ik voel mijn broertjes armen om me heen en hoor zijn stem in mijn oor, maar het dringt niet tot me door. De realisatie van wat ik net heb gedaan en hoeveel geluk ik heb gehad zijn gewoon te groot. Ik voel hem me op mijn benen zetten en ik slenter met hem mee. Het voelt gewoon alsof ik niet meer in mijn eigen lijf zit, maar er ergens buiten zweef. Ik heb geen idee meer hoe ik moet praten, of staan ofzo, maar mijn hoofd draait op volle toeren met alle senario's die hadden kunnen gebeuren. Als het over mijn vrienden en familie ging deed ik altijd eerst en dacht ik daarna pas, wat er nog wel eens voor zorgde dat dit gebeurde. Ik wilde hen beschermen en daardoor zette ik mezelf recht voor het gevaar neer. Mijn broer had al zo vaak gezegt dat nooit meer te doen, maar toch deed ik het gewoon elke keer weer. Ik dacht er niet bij na. Het was bijna alsof ik een blackout krijg waarin mijn hart mijn lichaam bestuurt in plaats van mijn brein. Dan hoor ik Hayden's stem. Ik knipper wat wild met mijn ogen en zoek verwildert naar haar. Ik vind haar naast me en glimlach een beetje trillerig. "Het gaatr. Ik besef nu pas wat ik heb gedaan..." mompel ik nogsteeds half afwezig.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:08 ]


    Bowties were never Cooler


    Eleanor Bethany Hunt.

    Mijn tranen rolden nog steeds over mijn wangen. Het deed meer pijn dan ik ooit had gedacht om te weten dat 1 van je beste vrienden, of misschien wel iets meer, je dodelijk irritant vond. Mijn schouders schokten nog altijd tot ik 2 armen om me heen voelde.
    "Ellie, waarom ren je toch de hele tijd weg ?" hoorde ik de stem van David. Mijn tranen stopten alsof ze er nooit geweest waren en ik wurmde me los uit zijn greep.
    "Ga gewoon weg David, het is niet alsof je me leuk vindt ofzo" zei ik toen ik rechtstond. Ik veegde mijn wangen droog en haalde een hand door mijn haren. Hij vond me toch irritant en niet leuk, waarom kwam hij me dan steeds achterna ?

    Riley Williams

    Hayden komt op ons af en vraagt of het gaat.
    Ik wil net antwoorden als Rory begint te praten; "Het gaat. Ik besef nu pas wat ik heb gedaan..." zegt hij dan. Hij klinkt nog wazig.
    Rustig trek ik hem nog wat meer tegen me aan en streel met mijn hand door zijn haar.
    Iets wat hem wel kon kalmeren, als het meezat.
    "Je was wel moedig." zeg ik zachtjes en glimlach naar mijn broertje.
    Ik heb hem vaker gezegd op te letten met wat hij doet. Als hij niet oplet gaat zijn brein zijn lichaam overnemen en weet hij niet wat hij doet. Maar later krijgt hij de gevolgen ervan te voelen. Ik vind het soms wel zielig hoor.
    Ik kijk om me heen en besef ineens dat David weg is. Shit, hij is naar Eleanor! Ik sluit mijn ogen even en houd mijn aandacht dan weer bij mijn broertje. Ik haal mijn hand weer even door zijn haar.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:18 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Wie wilt Cathy meeten?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    David Daniel Casper Mason
    Verward kijk ik haar aan. Leuk vinden? Waar heeft ze het over?
    'Ellie? Laat het even duidelijk zijn, je bent een van mijn beste vrienden, ik geef om je. Ik wil je beschermen en ik wil dat niemand je ooit pijn doet, maar ik ben niet verliefd op je,' zeg ik voorzichtig.
    'Tenminste,' vervolg ik, de waarheid van mijn woorden ineens betwijfelend, 'Ik weet nog niet of ik verliefd op je ben...' Ik kijk haar gekwetst aan, de kwetsbare positie waarin ik me nu heb opgesteld bevalt me niet.
    'Kom je terug, of wil je alleen gelaten worden?' vraag ik dan ietwat onzeker. Deze situatie is volkomen nieuw voor me. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik een situatie met een meisje niet voor de volle honderd procent beheers en naar mijn hand kan zetten. Voor het eerst in mijn leven heb ik geen idee wat er in Eleanor om gaat. Ik draai me om, kijk nog een keer naar haar, en loop dan rustig weg. Zo heeft ze de kans om achter me aan te lopen, maar kan ze er ook voor kiezen daar te blijven zonder dat ze het uit hoeft te spreken. Tja, soms houd ik best rekening met anderen... Soms.
    {@DarrenCrissy sorry, als ik moet wissen moet je het zeggen ^^}

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:19 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Oh gosh, waar is iedereen? En wat heb ik gemist?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hayden Noralie Everett
    Ik zie dat Rory heel afwezig is en een bezorgde blik staat in mijn ogen. Toch reageert Rory op me wat me licht verbaasd. Hij zegt dat het wel gaat maar hij blijft afwezig.
    Riley zegt dat hij een blackout heeft en ik knik. Dat zie ik ja. Hij trekt Rory dichter tegen zich aan en ik pak dan gewoon Rory's hand beet en knijp er zachtjes in. Geruststellend. Riley zegt wat dingen tegen Rory.
    'Je bent juist een held,' zeg ik opbeurend, 'Anders waren Blaine's spullen helemaal aan gort geweest.'
    En ik glimlach even naar Rory.
    Ik geef nog een keer zacht een kneepje in Rory's hand. Ik heb altijd zachte handen, ik gebruik elke dag hand crème, geen idee waarom. Ik heb er een soort tic voor.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:21 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blaine Anderson

    Eienlijk was alles ineens snel gegaan, terwijl ik dichter naar de beer was gelopen liep de beer ineens weg. Toen ik keek zag ik dat die achter Rory aanliep die met iets gooiden, volgens mij honingrepen. Ik haal even opgelucht adem en ren dan naar Rory toe, die spullen komen later wel. Die beer zou voorlopig niet terugkomen, hoop ik dan. Iniedergeval is Rory op dit moment belangrijker. Ondertussen heeft Riley hem meegenomen het gras in en ik kniel bij hem neer. 'Gaat het wel en bedankt' zeg ik met een zwak glimlachje. Het was echt moedig wat hij had gedaan, ik bedoel het had ook fout kunnen gaan en dan had die beer hem gewoon kunnen aanvallen. Wacht, dat had bij mij eigenlijk ook kunnen gebeuren toen ik dichterbij liep. Ik bedoel ik stond amper vier meter van hem af volgens mij. Eigenlijk was ik best wel bang, die beer was echt niet normaal groot. Ik kijk even naar Rory en bijt op mijn lip. 'Heb je iets nodig of zo?' vraag ik aan hem en bijt op mijn lip. Mijn blik gaat even naar mijn spullen die verspreid liggen over de weg, ach dat ruim ik zo ook wel weer op. Nu ze veilig waren had ik er niet zo'n probleem mee.

    [Ik zei toch wacht even? xD Ik heb mijn stukje nu aangepast lees maar]


    Ich liebe dich 27.12.23

    DarrenCrissy schreef:
    [Ik zei toch wacht even? xD Ik heb mijn stukje nu aangepast lees maar]


    [ik was al aan het typen XD maar ik ben al die van mij ook aan het aanpassen x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Montmartre jij hoeft niets te wissen hoor haha, jij staat niet bij Riley :3]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:22 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    {Kay}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page