• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Het was ook wel te verwachten hé' zeg ik lachend en kijk hem aan. De paparazzi was ons de hele tijd in de gaten aan het houden, heel irritant. Ik glimlach breed door zijn woorden. 'Dat is andersom ook zo, ik hou echt veel van je' zeg ik met een glimlach. 'Ik heb geen idee maar ik wil er niet eens aandenken dus dat ga ik ook maar niet doen' zeg ik met een zacht lachje en glimlach even tegen zijn lippen. Als hij grinnikt als we in de lift staan weet ik al gelijk wat die denkt en lach even. 'Hmm, ik stel voor dat we elkaar een beetje gaan afleiden aangezien we het anders niet volhouden' zeg ik lachend en bijt daarna op mijn lip. 'Als jij wat weet te doen kan je het ook zeggen' zeg ik met een glimlach en kijk Louis aan. Ik merk nu pas dat ik zijn hand nog vast heb maar laat hem niet los. Het voelt wel fijn.

    Louis William Tomlinson

    'Ja eigenlijk was het inderdaad wel te verwachten' zeg ik lachend. 'Ze vertrouwen ons op dit moment volgens mij niet meer en gaan door tot ze zien dat er wat is..dus beter gezegd bewijs hebben' zeg ik zacht als ik zijn blik zie. 'Maat het is inderdaad heel irritant' voeg ik er nog aan toe en zie dan hoe zijn glimlach breed word door mijn woorden. 'Je bent gewoon verschrikkelijk lief' zeg ik met een brede glimlach en knik dan. 'Dan hebben we er beide geen antwoord op en het is inderdaad iets waar we nu niet aan willen en hoeven denken.' Ik voel hem tegen mijn lippen glimlachend en kijk hem erna weer aan. 'Je weet echt alles' zeg ik l en knik dan. 'Lijkt me inderdaad een goed idee en je hebt ook gelijk dat we het anders niet volhouden' zeg ik lachend en denk even na waarna ik mijn hoofd schud. 'Eigenlijk zou ik het niet weten' zeg ik en na die woorden gaat mijn telefoon. Verbaasd haal ik hem tevoorschijn en lees het smsje. 'Zayn is er binnen een half uur' zeg ik nog steeds verbaasd. 'Waarom stuurt hij mij een sms terwijl jij..' begin ik maar haal dan mijn schouders op. 'Het zal wel'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat denk ik ook ja, ze hielden ons echt de hele tijd in de gaten, hoe kunnen ze nou toch zo snel doorhebben dat er wat is?' mompel ik, het meer aan mezelf vragend dan aan Louis. ik schud de vraag een beetje van mij af, helemaal geen tijd om nu aan te denken. 'Jij bent ook verschrikkelijk lief' zeg ik met een glimlach. 'Gelukkig maar want dan kan ik lekker aan andere dingen denken' zeg ik lachend. Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'niet alles'zeg ik. 'Oké dat is mooi want dan doen we dat' zeg ik met een glimlach. 'Dan zien we het nog wel' zeg ik en glimlach even. Ik kijk even naar zijn mobiel die afgaat en knik daarna. Ik grinnik en haal mijn schouders op, 'Ik heb geen idee' zeg ik lachend en knik daarna. 'Ach ja, het maakt ook niet uit' zeg ik lachend en trek daarna Louis naar me toe. Ik druk een kort kusje op zijn lippen en hoor daarna de ping waarna de deuren open schuiven. Ik kijk even naar Louis en loop rustig de lift uit. Daarna pak ik de sleutel uit mijn zak en maak de deur van onze kamer open.

    Louis William Tomlinson

    'Dat ia inderdaad waar en met deze situatie weet ik het antwoord wel, maar op andere momenten zou ik het echt niet weten. Volgens mij hebben ze gewoon geen leven en lopen altijd achter beroemdheden aan voor het laatste nieuws' antwoord ik ook al vroeg die het meer aan zichzelf dan aan mij. Ik kijk hem met een glimlach aan en druk een kus op zijn neus. 'Je bent niet de enige met een nieuwe manier van bedanken' zeg ik dan en grinnik. 'Dat geeft mij een kans om weer aan jou te denken' zeg ik met een onschuldige glimlach. Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. 'Ik zou het ook niet weten' zeg ik lachend. 'Maakt het ook niet, maar het kan wel vreemd zijn' vervolg ik en glimlach even tegen zijn lippen. 'Niet eerlijk' mompel ik en trek een pruillipje al een ping klinkt en de deuren open schuiven. Mijn blik gaat ook even naar Harry en loop dan met hem mee.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat is denk ik wel zo, die lui hebben gewoon echt geen leven' zeg ik en glimlach even. Ik grinnik even en kijk hem aan, 'Nou ik mag je nieuwe manier van bedanken wel' zeg ik met een grijns en glimlach daarna. 'precies, andersom is dat ook zo want heel veel anders doe ik toch niet' zeg ik lachend en kijk hem daarna even onschuldig aan. 'Het is inderdaad een beetje vreemd maar ja' zeg ik lachend. Ik grinnik en haal mijn schouders op, 'Rustig maar, we hebben nog een half uur hoor boobear' zeg ik met een knipoog. Ik trek Louis mee de kamer in en sluit de deur daarna. 'Je vond het niet eerlijk hé'zeg ik twijfelend en grijns daarna. 'Ik maak het wel wat eerlijker' grijns ik en duw hem zachtjes tegen de gesloten deur aan. Ik druk mijn lippen en glimlach even tegen zijn lippen. Onze kus wordt verstoord door mijn mobiel en ik twijfel of ik hem moet pakken. Ik grom even tegen Louis lippen maar besluit dan gewoon mijn mobiel te negeren. ik kus veder en glimlach weer.

    Louis William Tomlinson

    'Dan moeten ze die echt eens gaan zoeken inplaats van ons dag en nacht te volgen' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dat komt goed uit en dan ga ik die maar eens vaker gebruiken' zeg ik grijnzend en grinnik dan. 'Mhm daar sluit ik me bij aan, want heel veel anders heb ik ook niet te doen en daarbij ben je ook gewoon het leukste om over te denken' zeg ik en blijf hem met nog steeds dezelfde onschuldig glimlach aankijken. 'Maar wij zijn ook allemaal wel een beetje vreemd' zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en grijns. 'Die woorden bevallen me wel en ik ben al rustig' zeg ik met een onschuldig glimlach en grinnik als hij me mee de kamer in trekt en zijn twijfelende stem hoor. 'Die twijfels zijn niet nodig hoor en ik vond het inderdaad niet eerlijk' zeg ik grijnzend. Voor ik nog wat kon zeggen, duwt hij me zachtjes tegen de gesloten deur aan en niet veel later voel ik zijn lippen op de mijne. Dit en dat ik hem tegen mijn lippen voel glimlachend zorgt bij mij ook voor een vrede glimlach op mijn gezicht. 'Het is echt ongelooflijk' prevel ik tegen zijn lippen als zijn mobiel gaat. Maar zodra hij het toch negeert verschijnt er weer een glimlach op mijn gezicht en kus hem weer terug.

    (Sorry voor mijn late reacties, maar ben gelijk aan het leren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [geeft niet, suc6 met leren xd]

    (Dankjewel en dat kan ik inderdaad wel gebruiken xd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik staar naar mijn story met een writersblock, niet goed. En dit toetsenbord heeft de tekens weer omgegooid! ± moet dubbele punt zijn! En ik zit overal tegen de klagen en te zeuren... Ik kan hier trouwens even niks, aangezien ik met twee meisjes schrijf.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    'Ja inderdaad, laten we dat volgende keer dat we ze zien vertellen goed?' vraag ik lachend en toch wetend dat we dat niet gaan doen. Ik zie het al in de krat staan. "One direction leden Louis en Harry zeggen tegen paparazzi dat ze een leven moeten zoeken". Nou laten we dat toch maar niet doen, daar krijgen we alleen maar gezeik mee. Ik grijn en knik. 'Van mij mag je' zeg ik lachend. 'precies, en het gaat ook niet vervelen hoelang ik ook aan je denk' zeg ik met een glimlach. 'Ja dat klopt' zeg ik lachend. 'Gelukkig maar en goed zo' zeg ik lachend. Ik grinnik en knik. 'Dat wist ik wel' zeg ik lachend. 'Inderdaad'prevel ik tegen zijn lippen en voel hem daarna weer glimlachen. 'Echt niet dat diegene dit moment verstoord' grijns ik tegen zijn lippen. Ik lip even over zijn lip en wacht geduldig op toegang. Met mijn hand woel ik even door zijn haar en leg hem dan weer rond zijn nek.

    [voor dat toetsenbord moet je ctrl en shift tegelijk indrukken, en het is misschien een idee dat ze Stephanie ook hebben gevraagd om het uit te praten met Louis]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:31 ]

    (Oke, sinds ik ctrl en shift heb ingedrukt doet geen een tekentje het meer! En mijn beeld vergroot of verkleind als ik het blijf proberen, wtfudgecake... En ja, dat kan.(A) Alleen de haakjes doen het als ik shift en 8 en shift en 9 inhoudt.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Lol, ik wordt geroepen.

    Opa zegt Cath!
    Cath vraagt ja? (jeuj! Vraagteken gevonden!)
    Stilte...
    Cath roept Ja!
    Stilte...
    Cath schreeuwt WAT?!
    Stilte...
    Wat is er nu?:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [huh dat is raar, bij mij doet die het dan altijd weer, uhhm even denken of ik oplossing weet ik xd]

    [kan ook met je landinstelling te maken hebben of zo]