• Orginele topic van CxStylinson


    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. xHungryNiall
    -Zayn Jawaad Malik. xHungryNiall
    -Niall James Horan. ZaynxVain

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) ZaynxVain
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) CxStylinson
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.)

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!




    Sorry die moet er gewoon bij (: ^^

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Awgh, ben je morgen op school? ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Waarom zou ik morgen niet naar school gaan?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kweenie misschien ben je ziek ofz nu ineens.... Heb je Duits geoefend, holy mirror wat veel zeg...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xHungryNiall schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Dat doe ik dan maar en zoiets had ik wel verwacht' zeg ik met een glimlach. 'Dan heb je toch een probleem, want dat moet wel' zeg ik dan grijnzend en druk een kus op zijn lippen. 'Heel even geduld nog' voeg ik er nog aan toe. 'Natuurlijk is dat ook leuk' zeg ik lachend. Deze vakantie loopt gewoon heel anders dan gepland, maar het is wel een heel stuk beter. Met een glimlach kijk ik weer naar Hazz..veel beter dan gepland. Maar het is wel jammer dat we de andere nog niet zoveel hadden gezien. 'He als je het tegen mij zegt kan ik het moeilijk niet tegen jou zeggen' zeg ik lachend. 'Ik weet geen reden waarom ik het erg zou vinden' hoor ik Zayn lachend zeggen en richt zijn blik ook op Hazza.
    'Slimme keuze' zeggen we in koor als Harry besluit om toch niet door zijn haar te woelen en schieten dan weer in de lach. 'Mhm dat antwoord vind ik niet bij je passen' zeg ik nog steeds lachend tegen Liam. 'Oeh maar ik ga gewoon mee hoor Hazz' zeg ik grijnzend. Ik vind het helemaal niet erg en had er ook wel zin in. 'Kijk dat zijn de juiste woorden' zeg ik grijnzend en kijk hem weer aan. Glimlachend kijk ik even naar onze handen en dan weer naar Hazz. Als we het hotel uitlopen vallen de flitsen gelijk op. Mijn glimlach word alleen maar breder als hij me naar zich toe trekt en rustig zijn lippen op de mijne drukt. 'Ik hou van je allerliefste Hazza' prevel ik tegen zijn lippen. Ik was blij dat het vanaf nu geen geheim meer was.


    Harry Edward Styles

    Ik grijns even als hij een kus op mijn lippen drukt, 'Oké even dan!' zeg ik lachend. Ik haal mijn schouders op en grinnik. Ik kijk naar Zayn en grinnik even, 'Nee dat vindt je niet erg hé, zou ik je ook een lekkere zoen op je wang geven' vraag ik lachend om hem ook een beetje te plagen en kijk hem grijnzend aan. Ik begin te lachen als ze het in koor zeggen. 'Dat dacht ik ook al ja' zeg ik lachend. 'ik had ook niet anders verwacht' grijns ik naar Louis. Ik wist toch wel dat die meeging. A;s we buiten zijn zie ik Louis breed glimlachen en zelf glimlach ik ook breed. 'Ik ook ook van jou allerliefste boobear' prevel ik tegen zijn lippen en trek hem wat dichter tegen me aan. Wat was ik blij dat dit geen geheim meer was zeg. Als ik een oog even open raak ik bijna verblind van de flitsen. Na een tijdje vindt ik het wel weer genoeg met de foto's en trek ik Louis al zoenend weer terug naar binnen. 'Dat was leuk' grijns ik tegen zijn lippen en zoen dan weer veder.

    Louis William Tomlinson

    'Jij mag kiezen of je kiest voor of nadat we wat leuks hebben gedaan met de andere' zeg ik lachend. Mijn blik valt op het kladblok waar ik net op aan het schrijven was en haal het voorste blaadje eraf waarna ik die ik mijn zak stop. 'Nee dat vind ik niet erg, maar geef Louis maar een lekkere zoen inplaats van mij' antwoord Zayn lachend ook al is hem de plagende ondertoon ook opgevallen en kijkt Harry dan grijnzend aan. Verbaasd kijk ik van Zayn naar harry en haal dan mijn schouders op. 'Ik had ook niet anders van je verwacht Hazz' zeg ik lachend en knik dan. 'Natuurlijk had je dat, want ik ga altijd mee en dat weet je ook' zeg ik dan. De glimlach bij Harry op zijn gezicht als we buiten zijn zegt eigenlijk al genoeg. Ik glimlach tegen zijn lippen door zijn woorden en als hij me wat dichter tegen zich aantrekt. We waren beide blij dat het geen geheim meer was, maar dat zal wel betekenen dat er het een en ander zou gaan veranderen. Het maak me eigenlijk niet heel veel uit, want zoals vaker gezegd kan ik alles aan zolang Harry maar bij me is. 'Dat was het zeker' grijns ik tegen zijn lippen als hij me na een tijdje mee naar binnen trekt en zoen hem dan weer terug.

    (Let niet op spelfouten want telefoon heeft problemen en kan binnen 10 minuten pas overschakelen naar laptop)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Ik zou graag voor willen maar ik wil ook wel met de jongens dus ik moet maar wachten tot daarna' zeg ik met een glimlach en knipoog even naar Louis. Ik kijk naar Louis die een papiertje in zijn zak stopt. Daarna kijk ik lachend naar Zayn, 'Ooh wil je niet eens zelf een lekkere zoen?' vraag ik lachend en knik daarna. 'Ik zou Louis wel een zoen geven hoor' zeg ik en trek Louis grijnzend naar me toe. Ik geef hem een lange kus en kijk daarna lachend naar Zayn. 'Zo goed?" vraag ik lachend. 'Waarom zo verbaast' vraag ik daarna aan Louis die nogal verbaast kijkt. Ik knik even, 'je gaat inderdaad wel altijd met me mee' zeg ik met een glimlach. Als we buiten zijn en Louis en ik aan het zoenen zijn. glimlacht Louis tegen mijn lippen en dat zorgt ervoor dat ik nog breder glimlach. Ik was echt zo blij dat het geen geheim was! Louis was er ook blij mij, dat wist ik. Ik grinnik even zachtjes tegen zijn lippen en haal ze er dan langzaam weer af. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en pak daarna zijn hand vast. 'Zo iedereen weet het nu, en daar ben ik heel blij mee!' zeg ik met een glimlach. 'Volgens mij staan we morgen op elke voorpagina' zeg ik lachend en grijns daarna. 'En ik ben der trots op, ik sta zoenend met de leukste jongen van de wereld dan op de voorpagina' zeg ik met een glimlach en druk nog een kus op zijn lippen. 'Zullen we maar weer naar de andere gaan?'

    Louis William Tomlinson

    'Dat is inderdaad wat je dan moet doen en dan hou ik mijn mond er ook over voor je straks te nieuwsgierig ben' zeg ik met een glimlach en grinnik dan. 'Jongens jullie mogen het er ook voor doen, want ik heb zo nog een afspraak al kan dat erna ook nog' zegt Zayn en als antwoord knik ik. Ergens heb ik wel een idee waar te overgaat, maar heb eigenlijk geen zin om er verder op in te gaan. 'Je ziet het straks allemaal wel Hazz' zeg ik als hij naar het papiertje kijkt en schiet dan ik de lach door zijn reactie op Zayn. 'Ten eerste denk ik niet dan Lou het daar mee eens is en ten tweede ach dat weet Liam wel..tenminste als hij zijn opmerking van gisteravond nog kan herinneren' antwoord hij lachend en ik kijk verward van Zayn naar Liam. 'Vertel wat hebben we gemist?' vraag ik nieuwsgierig en als snel richt ik me weer tot Hazz als zijn woorden tot me doordringen. 'Oh, maar daar kan ik wel mee leven hoor en het lijkt nu net alsof je het zo erg vind' zeg ik lachend voor hij me een lange kus geeft. 'Zoals ik al zei vind ik het echt helemaal niet erg' zeg ik met een grijns en zie Zayn uiteindelijk twijfelend knikken op de vraag van Harry. 'Verbaasd om meerdere redenen, maar het is niet belangrijk' antwoord ik en knik. 'Natuurlijk, want het is altijd gezellig' zeg ik glimlachend. Als we buiten zijn en ik tegen zijn lippen glimlach zorgt dat ervoor dat zijn zijn glimlach ook breder word. We denken beide gewoon hetzelfde over alles. 'Daar heb ik niet meers aan toe te voegen, want ben het helemaal met je eens' zeg ik met een glimlach en kijk even naar onze handen.'Maar dat maakt me helemaal niet uit, want ben der trots op. Zo ziet iedereen dat je de mijne bent' zeg ik grijnzend. 'Dat is lief van je, maar de leukste jongen staat toch echt voor me' zeg ik nog steeds grijnzend en die word alleen maar breder als hij nog een kus op mijn lippen drukt. 'Lijkt me een goed plan'

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Hier en daar iets ingekort, want alles heeft bij mij problemen en zit nog steeds op mijn mobiel. Lange stukken gaat zo moeilijk en is onoverzichtelijk dus kan best wat dubbele stukken inzitten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik mag naar 1D maar mijn ouders willen me niet rijden :( Btw ik ga leren dus pc gaat uit...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ga zo eten, moet daarna trainen, ben dan pas rond half 8 weer thuis dus reageer dan pas weer]

    (http://www.ustream.tv/channel/onedtv en daarbij zijn prijzen van 1D concert bekend)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hoe duur dan? xD]

    ( 39 tot 45 euro en de VIP tickets voor 1 tot 10e rij zijn 145)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okee:)]

    [waar gaan jullie? mensen waar ik mee ga vinden vip en staanplaatsen te duur en zo -.- echt stom]