• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - DarrenCrissy
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Dysis

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Dysis
    - Jill Angel Scars - AgentP

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    [Pfoe, dat ga ik echt niet allemaal lezen. Mag ik een samenvatting?]


    [Uh nou ze worden aangevallen? Ik weet het niet ik volg het niet meer xD
    Ik weet wel dat er nog een pijl was afgevuurd op Memphis en Cooper. Ik quote mijn berichtje wel even als dat moet? :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || Aurora ligt in de bosjes, is geraakt door een pijl & heeft een diepe hoofdwond. Scarlet & Ayla twijfelen of ze achter een Hunter aangaan die niet bereid was om te vechten. Katherine is in gevecht met een Hunter, allebei zijn ze gewond. ||


    [Er zijn wat aanvallen onder de wolven en hunters :'D Ayla en Scarlett zijn bij hunter Riley, Ro ligt ergens verzwakt op de grond, Aowynn is degene die nog een pijl heeft afgevuurd op Memphis en Coop, en waar de overige hunters zijn weet ik niet :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Marcy Jarvis

    Er schoot een pijnscheut door mijn knie en ik zakte in elkaar op de grond. Het was alsof ik de tanden achter mijn knieschijf voelde. Zelfs toen de wolf losgelaten had, brandden de tand afdrukken nog na. Ik mocht mezelf gelukkig prijzen dat de wolf wegging, anders had ik dit gevecht niet overleefd. Beiden waren we te zwak om nog iets te doen. Ik had er zelfs moeite mee om mijn arm op te heffen.
    Een gevoel van teleurstelling bekroop me. Ik had mijn ouders teleurgesteld. Beiden. Ik herinnerde me de dag nog goed dat ik het nieuws kreeg dat ik ze beiden verloren was in één nacht. Ik was 15 en ik was er kapot van. Mijn ouders kwamen niet overeen met de rest van mijn familie, dus mijn grootmoeder was de enige bij wie ik terecht kon. Maar twee jaar geleden overleed ook zij, dus leefde ik nu op mezelf. Dat was misschien ook een van de redenen dat ik niet snel tegen onbekende mensen praatte. Omdat ze iets van me zouden kunnen afnemen, niet dat ik tegenwoordig nog veel te verliezen had.
    Ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn om recht te staan. Op het pijnlijke been steunen was geen mogelijkheid. En bomen waren de enige dingen waarop ik kon steunen. Ik had geen flauw idee hoe laat het was, maar het voelde alsof ik nog geen halfuur in dit bos zat. Alles ging zo snel.
    Vechten zou er vannacht niet meer in zitten voor me. Het enige wat ik kon hopen was dat ik geen wolf tegenkwam en dat ik een mede-hunter zou vinden die me kon helpen. Ik wist ongeveer waar ik me bevond, maar ik wist niet of het een goed idee was om terug naar ons ontmoetingspunt te gaan. Met vallen en opstaan doolde ik een beetje door het bos. Ik raakte steeds meer uitgeput. Ik viel en had de moed niet meer om recht te staan. Ik bleef liggen, wachtend tot iemand me kwam helpen of de kracht weer had om zelf verder te gaan.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 17:21 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Aowynn is onder weg naar Memphis en Coop, Katherine en Aurora zijn ernstig gewond, Scar is ook gewond maar niet ernstig zoals de andere, Marcy als jager is zwaar gewond. Voor de rest word er volop gevochten tussen een paar, behalve Riley, Levi, Aurora, Andrew, Scar en Ayla momenteel. Dat is het zo'n beetje van wat ik me kan herinneren ^^. Misschien kan iemand anders straks een betere samenvatting maken. :3]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Gancanagh schreef:
    [Pfoe, dat ga ik echt niet allemaal lezen. Mag ik een samenvatting?]

    [Voor zover ik weet, zijn Aurora en Scarlet gewond, Katherine wilde hen in veiligheid brengen door op haar eentje de hunter aan te vallen zodat ze weg konden vluchten. Marcy en Katherine zijn er beide slecht aan toe. Katherine heeft een zwaard in haar buik gekregen en is weg gevlucht nadat ze in de knie van Marcy had gebeten. Riley wilde ook wat wolven aanvallen, maar kon het niet omdat ze gewond waren en hij het liever eerlijk speelde.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Dank je. Ik vind het trouwens echt jammer dat het zo snel gaat want het is heel ontmoedigend om dan nog aan een post te beginnen.]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Snap ik wel, misschien moet er een nieuwe regel komen ofzo?]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ja, dat is waar. Ik vind het ook niet zo leuk dat het zo snel gaat. Plies mensen gun andere ook een kansje wil je? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik vind zoiezo dat er eigenlijk wat rustiger gereageerd moet worden, er gebeurd ook ineens teveel en tegelijk..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ik weet niet waar te beginnen D:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Vanaf Coop?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gancanagh schreef:
    [Ik weet niet waar te beginnen D:]

    [Waar ben je geëindigd ?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Eigenlijk is de post van Coop en Aowynn voor jou het belangrijkste, de rest is overal en nergens en niemand is meer in de buurt van Coop en Memphis geweest..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [I'm going to bed (: Tot morgen peepz.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.