• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - DarrenCrissy
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Dysis

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Dysis
    - Jill Angel Scars - AgentP

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [@IsaacLahey : Scarlet. Kijk bij de reactie van Shooter]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [xD zit te denken waar ik Andrew heen zal sturen, achter de hunters aan of niet]

    [Ma ik ga eraf, moet morgen vroeger dan gewoonlijk opstaan -- Doeii!]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Doei!]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Doeii~]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Doeiii]

    [Ah komaan nog 1!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IsaacLahey schreef:
    [Ah komaan nog 1!]

    [Hm, zou je dat ook niet willen doen? Want dat is best hinderlijk, het neemt ruimte in beslag voor reacties. Dit kostte alweer een reactie. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IsaacLahey schreef:
    [Ah komaan nog 1!]


    [Je mocht toch nog één schrijven als die langer was dan 8 regels of heb je dat al gedaan?]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Zonder te aarzelend knikte ik zachtjes met mijn kop heen en weer en bedacht me daarna dat Scarlet deze beweging onmogelijk kon zien omdat ze schuin voor mij had plaatsgenomen. Ik blijf bij jou Scar, laat ik snel door mijn gedachten flitsen, ik heb rondgekeken en ik weet de snelste weg hiervandaan gemakkelijk te vinden, zorg jij nou maar dat je achter me blijft hangen dan schudden we ze samen af mocht het nodig zijn.
    Om eerlijk te zeggen was ik doodsbang om hier voor twee hunters te staan. Vooral de mannelijke hunter zag er dreigend uit, maar toch had hij iets in zijn oogopslag liggen dat me integreerde. Opnieuw schudde ik mijn hoofd om de gedachten van me af te zetten. Ik was een weerwolf potverdomme, en hij was een hunter, dus je zou niet op zo'n manier naar een jongen moeten kijken!
    Onwillekeurig boog ik iets door mijn voorpoten, klaar om ieder moment weg te sprinten wanneer het nodig was, of zelfs om aan te vallen wanneer Scarlet iets overkwam. Ze had me dan wel gezegd om weg te gaan wanneer haar iets overkwam en er iets ergs gebeurde, ik was niet van plan dat op te volgen. Je liet niemand van je roedel in de steek, helemaal niet als er twee hunters bij waren, en ik mocht dan wel de kleinste zijn, dat kon me niets schelen, van mijn familie en vrienden moeten ze afblijven.


    Levi Isaac Dales

    Ik grijns.
    "Inderdaad, maar doe dat nooit meer. Kan zware gevolgen hebben," zeg ik en gris mijn pistool van de grond. Ik neem een nieuw magazijn kogels en stop ze erin. Eens zien hoe goed ze is. Ik schoot in de twee schouderbladen van de wolf en neem dan een sprintje naar de boom die ik kan gebruiken. Behendig klim ik in de boom en leg een pijl aan. Het gewoel beneden maakte het moeilijker voor mij en inderdaad, ik miste. Ik leg een nieuwe aan en geconcentreerd richt ik me op een plekje wolf. Ik los en de pijl beland pal in de flank van de wolf. Ik spring weer behendig uit de boom en kom weer netjes op mijn voeten neer. Ik zag net nog hoe het meisje onderuit werd gegooid door een tweede. ik nam mijn pistool en richtte het achter me voor het geval dat . Ik gooide het onbekende meisje over mijn schouder en begon te rennen.
    "jij mag van geluk spreken dat je mij hebt, anders was je nu opgepeuzeld," zei ik. Aan de rand van het bos liet ik haar vallen en trok haar zwaard en hield het vast deze keer. Ik keek even achterom, misschien nog even rennen? (Sorry dat het in begin nog niet helemaal goed gaat met me, maar het is even wennen als je nieuw binnenkomt)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:31 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Morrowind schreef:
    (...)

    [Je mocht toch nog één schrijven als die langer was dan 8 regels of heb je dat al gedaan?]
    [Nu wel ^^
    @darrencrissy excuseer ik zag het net zal me proberen in te houden, maar al dat gedoei helpt anders ook niet hoor ^^]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Volgens mij is het niet de bedoeling dat je de personage van een ander gaat besturen, erg knap dat je zomaar even twee wolven neerschiet zonder dat zij de kans hebben daar überhaupt op te reageren... Maar, dat kan ook goed aan mij liggen :'D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dysis schreef:
    [Volgens mij is het niet de bedoeling dat je de personage van een ander gaat besturen, erg knap dat je zomaar even twee wolven neerschiet zonder dat zij de kans hebben daar überhaupt op te reageren... Maar, dat kan ook goed aan mij liggen :'D ]


    [Mee eens, geef andere ook de kans om zich te verweren. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dysis schreef:
    [Volgens mij is het niet de bedoeling dat je de personage van een ander gaat besturen, erg knap dat je zomaar even twee wolven neerschiet zonder dat zij de kans hebben daar überhaupt op te reageren... Maar, dat kan ook goed aan mij liggen :'D ]
    [excusi ik moest aan 8 regels geraken (en daar kwam ik anders niet, ik zal het eventjes wijzigen secondje (dat heb ik altijd met nieuwe topics)]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque