• Op mijn nieuw boek 'Amazing Astrid'! haha, ik weet niet of Astrid Bryan hier gekend is? (cat)
    Hebben jullie deze week nog iets nieuw gekocht waar andere mensen jaloers op moeten zijn (om dit topic toch maar interessant te houden, haha)?


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Nope, ik ben niet jaloers. Ik lees niet zoveel.


    26 - 02 - '16

    Ik ben absoluut niet jaloers. Ik heb echt een pesthekel aan die vrouw, no offence.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ahri schreef:
    Nope, ik ben niet jaloers. Ik lees niet zoveel.



    ooooooh :- (


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Nope. Helemaal niet. Ik heb een hekel aan Astrid Bryan en in de boekenwinkel zou ik persoonlijk dan ook geen aandacht schenken aan haar boek.


    Ex astris, sciencia

    Thornfield schreef:
    Ik ben absoluut niet jaloers. Ik heb echt een pesthekel aan die vrouw, no offence.



    Hahah, ja veel mensen hoor! Maar ik houd van haar kledingstijl en in dit boek geeft ze tips over kledij etc


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Nop, niet jaloers. Geef mij maar gewoon een leuk fantasie verhaal om in weg te dromen :')

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 20:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    *Googled boek*
    Klinkt wel leuk ^^
    Oeh wees jaloers op mijn nieuwe sloffen!! Ik heb ze nu aan en ze zijn echt super warm :Y)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik weet eigenlijk niet wie ze is :>
    Ik heb laatst The Silmarillion en Unfinished Tales van Tolkien gekocht, waar ik helemaal blij mee ben :3


    Caution first, always.

    Montmartre schreef:
    *Googled boek*
    Klinkt wel leuk ^^
    Oeh wees jaloers op mijn nieuwe sloffen!! Ik heb ze nu aan en ze zijn echt super warm :Y)


    Die sloffen ga ik ook halen !!!!! haha


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Simm schreef:
    Ik weet eigenlijk niet wie ze is :>
    Ik heb laatst The Silmarillion en Unfinished Tales van Tolkien gekocht, waar ik helemaal blij mee ben :3


    Ze is bekend geworden door 'Vlaamse Hollywood vrouwen' en heeft nu haar eigen realityshow 'Astrid in Wonderland'. Ik vind haar gewoon echt fantastisch, maar heel veel mensen hebben een hekel aan haar.

    En dat ken ik niet D:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik denk niet dat ik weet wie dat is :X
    Maar iedereen mag wel jaloers zijn op mijn oortjes die ik van mijn geweldige vriendinnen heb gekregen voor mijn verjaardag. Met bijpassende ring hehehehe.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Die ken ik nie. ;p

    Wees jaloers op mijn tweepersoonsbed. *imaginary photo* en mijn geweldige nieuwe jas. *imaginary photo*


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind het wel leuk!
    En jij mag jaloers zijn op mijn nieuwe deo, haha

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 21:19 ]

    Jij mag jaloers zijn op eh niets
    Ik had een kutdag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sorry, ik ben niet jaloers aangezien ik haar echt niet kan uitstaan:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.