• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - DarrenCrissy
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Dysis

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Dysis
    - Jill Angel Scars - AgentP

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarrenCrissy schreef:
    (...)

    [Mee eens, geef andere ook de kans om zich te verweren. ;)]


    || Ook mee eens. Daarnaast weet ik niet op welke wolf je hebt geschoten? Dus ben ik nu geraakt (Aurora) of Scarlet? Of allebei? xd ||


    Marcy Jarvis

    Ik rolde met mijn ogen. "Ik kon ze heus wel aan. Waarom doet iedereen alsof ik niets kan? Omdat ik dé nieuwe ben?" vroeg ik. "Mag ik trouwens mijn zwaard terug?"
    Hij gooide het in mijn richting en ik ving het behendig op. Waarom rende hij nou weg. Dat was helemaal verkeerd. Je moest er juist naartoe rennen. Ik zuchtte nog een keer en keerde hem de rug toe.
    "Fijn, nu zijn we ze kwijtgeraakt. Goed gedaan," mompelde ik sarcastisch. "Bedankt," mompelde ik bijna onverstaanbaar achteraan. Ik was misschien niet aardig tegen hem, maar ik was ook niet ondankbaar.
    Ik rende terug het bos in, op de voet gevolgd door Levi. Het was niet zo moeilijk om de wolven terug te vinden.
    Ik hief mijn zwaard een gaf een klap tegen de kop van de witte wolf.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:31 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Shooter schreef:
    (...)

    || Ook mee eens. Daarnaast weet ik niet op welke wolf je hebt geschoten? Dus ben ik nu geraakt (Aurora) of Scarlet? Of allebei? xd ||
    [Dat mogen jullie uitvechten ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IsaacLahey schreef:
    Levi Isaac Dales

    Ik grijns.
    "Inderdaad, maar doe dat nooit meer. Kan zware gevolgen hebben," zeg ik en gris mijn pistool van de grond. Ik neem een nieuw magazijn kogels en stop ze erin. Eens zien hoe goed ze is. Ieen sprintje naar de boom die ik kan gebruiken. Behendig klim ik in de boom en leg een pijl aan. Het gewoel beneden maakte het moeilijker voor mij en inderdaad, ik miste. Ik leg een nieuwe aan en geconcentreerd richt ik me op een plekje wolf. Ik los en de pijl beland pal in de flank van de wolf. Ik spring weer behendig uit de boom en kom weer netjes op mijn voeten neer. Ik zag net nog hoe het meisje onderuit werd gegooid door een tweede. ik nam mijn pistool en richtte het achter me voor het geval dat . Ik gooide het onbekende meisje over mijn schouder en begon te rennen.
    "jij mag van geluk spreken dat je mij hebt, anders was je nu opgepeuzeld," zei ik. Aan de rand van het bos liet ik haar vallen en trok haar zwaard en hield het vast deze keer. Ik keek even achterom, misschien nog even rennen? (Sorry dat het in begin nog niet helemaal goed gaat met me, maar het is even wennen als je nieuw binnenkomt)
    [Heb het even aangepast (voor de wolven, ik ken nog niet helemaal alle personages, dus jullie mogen kiezen op wie k schoot)]

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:34 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Katherine Audrey Swann

    Mijn poten schoten in beweging, klaar om mijn vrienden ter hulp te schieten.
    Ik had een tijd in de westelijke richting zitten staren waardoor ik even niet wist wat er rondom mij gebeurde.
    Met een vreselijke, onnatuurlijke grom ontblootte ik mijn tanden en rende de geur achterna die me zo bekend was.
    Mijn ogen stonden op scherp, gevaarlijk zoals die van een echte wolf en dodelijk zoals die van een jager.
    Het ritmische getrappel van mijn poten op de zachte bosgrond, was nauwelijks hoorbaar, ideaal voor een verrassingsaanval.
    Ik herkende de witte wolf die voor me opdoemde en ik kon nog net zien hoe een hunter haar een klap verkocht.
    Met uitgetrokken klauwen sprong ik op de dader af en botste met mijn volle gewicht tegen haar rug op.
    Omdat de klap zo hard was, rolde ik zelf nog enkele meters door waarna ik onder een zwaar gehijg door het lopen tot stilstand kwam.
    Hopelijk had ik voor voldoende afleiding gezorgd dat de anderen konden ontsnappen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Grommend schiet ik naar voren als de mannelijke hunter twee schoten los. Ik wist dat we sterker waren dan in onze mensenvorm, maar het kleine foutje kon al fataal zijn en ik wilde niet dat Scarlet iets overkwam. Nadat ik de vrouwelijke hunter omver had gebeukt voelde ik een steek in mijn flank, waar ik na een kleine controle zag dat ik door een pijl was geraakt.
    Piepend hinkte ik achteruit en liet mijn gedachten los op de gehele roedel; shit ik ben gewond, het is niet erg maar ik weet niet hoe Scarlet eraan toe is! Hopend dat iemand ons zou horen keek ik toe hoe de twee hunters ervandoor gingen, waardoor ik kans zag om naar Scarlet toe te strompelen.
    Voordat ik goed en wel was aangekomen voelde ik een grote klap op mijn hoofd met een zwaard, waardoor er langs mijn oor een diepe snee ontstond. Jongens HELP! schreeuwde ik in mijn gedachten. Zonder goed op te letten gromde ik en draaide mijn hoofd om achter mijn kaken op elkaar te klappen. Ik voelde dat mijn voortanden in vlees boorden, waarschijnlijk een arm of een been.
    Daarna hoorde ik hoe een andere wolf - Katherine - de vrouwelijke hunter omver beukte.
    Door alle adrenaline die bij me loskwam duwde ik Scarlet met mijn kop de bosjes in, waar we langs een kleine helling naar beneden gleden en ik direct - ondanks de pijl in mijn flank - opstond om te kijken of ik iemand van de roedel zag. Jongens waar zíjn jullie?! Katherine kan dit niet alleen!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:38 ]


    [Je kunt in de rollentopic anders ook kijken naar de hoe de wolven eruit zien, of in iedergeval zoeken naar de twee die bij jullie staan en kies daar je "slachtoffer" uit door hem te beschrijven in je tekst. Daarmee creëer je vaak ook al een regel of 2 extra. Zoals je berichten overkomen, op mij iig, probeert personage nogal een sterke held uit te hangen, en bestuur je nog steeds de andere zijn personage. In iedergeval die van Morrorwind, en andersom ook. Nu weet ik niet of dat afgesproken is, maar zo niet is het vrij vervelend. Misschien zie ik het verkeerd en hoor ik mijn mond te houden, maar het stoort, mij iig.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dysis schreef:
    [Je kunt in de rollentopic anders ook kijken naar de hoe de wolven eruit zien, of in iedergeval zoeken naar de twee die bij jullie staan en kies daar je "slachtoffer" uit door hem te beschrijven in je tekst. Daarmee creëer je vaak ook al een regel of 2 extra. Zoals je berichten overkomen, op mij iig, probeert personage nogal een sterke held uit te hangen, en bestuur je nog steeds de andere zijn personage. In iedergeval die van Morrorwind, en andersom ook. Nu weet ik niet of dat afgesproken is, maar zo niet is het vrij vervelend. Misschien zie ik het verkeerd en hoor ik mijn mond te houden, maar het stoort, mij iig.]
    [Zal er op proberen te letten, maar 8 regels is soms best veel. In een rpg heb iik voor eh]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [@Dysis; Oh. Het is de eerste keer dat ik RPG, het gebeurt dat ik foutjes maak. Ik vind het wel tof dat jullie er me op wijzen. Dan kan ik er op letten.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Maar ik ga voor vandaag ik heb morgen uitstap naar kerkrade! bye mensjes!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik ben er ook eens mee weg. Ik kom morgen as weer online rond 17u30....Ik wilde wel vragen of hier even rekening mee gehouden kon worden.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scarlet Morningstar

    Alles was zo snel gebeurt dat ik het niet goed kon volgen. Eerst stond ik beschermend voor Ro, toen sprong ze opeens voor me en werd door een pijl geraakt. Het gebeurde allemaal te snel. Ik had het gevoel gehad dat ik alleen maar kon kijken. Maar één ding was zeker, als ik die jongen zag die Ro geraakt had was hij dood. Hij heeft geluk gehad dat Ro me weg had geduwd de struiken in anders was ik hem achterna gekomen. Ik wist niet waarom maar hij had anders geleken eerst. Het was net of hij één van ons had willen zijn.
    Ik keek naar de pijl die uit Ro haar romp stak. Ik dwong haar te gaan liggen en zette mijn tanden in de pijl en trok het met een ruk eruit. Ze piepte maar ik wist dat ze haar eigen misschien sterk hield. Ik hoopte voor haar dat het geen pijl met monninkskap was. Dan zou ze er net zoals ik een litteken van over houden. Maar ik rook niks dat me deed huiveren.
    Ik wou Katherine wel gaan helpen maar dat ging niet. Ro moest eerst genezen. Zou ik rap iets gaan pakken en het aan haar geven? Misschien genas ze dan sneller. Ja, dat ging ik doen.
    "Blijf liggen." seinde ik bot naar haar en keek haar zo serieus mogelijk aan als mijn wolven kop toe liet. Katherine, gaat het? Als ik iets voor Ro heb gevangen zodat ze misschien sneller geneest. Ik kom daarna als je mijn hulp nog nodig hebt!" seinde ik naar Katherine terwijl ik door het bos croste opzoek met mijn geest naar het dichtbijzijnste dier. Ik kwam een hert tegen en ik vroeg me af waarom het beest hier nog steeds rondliep. Zonder na te denken vloog ik op het hert af en brak haar nek met mijn tanden. Ze had nog even gesparteld gehad toen ik haar aanviel. Ik sleurde de hert met me mee zo snel dat het me toe liet. Ik legde het voor Ro neer.
    Eet. zei ik bot maar ik verzachte toen en voegde eraan toen;Dan geneest de wonden sneller. Sorry, maar ik maak me zorgen over Katherine.
    Ik keek Aurora even aan en richtte me dan op de geluiden die gemaakt werden van het gevecht tussen Katherine en een hunter. Ik hoopte dat alles goed ging. Ze moet maar een ding te seinen naar mij en ik stond bij haar om haar rugdekking te geven. Toen had ik pas door dat er langs een kant een kogel in mijn schouder moest steken. Ik rook het bloed. Maar ik negeerde het. Ik wist zeker dat het Ro ook niet zou opvallen. Ik was ergere dingen gewend. Zoals een mes dat gedoopt was in monnikskap. Toen had ik de longen uit mijn lijf geschreeuwd.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 17:48 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ik reageer pas met Katherine als Morrowind een reactie plaatst (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ja dat bedoelde ik]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gipsy schreef:
    [Ik reageer pas met Katherine als Morrowind een reactie plaatst (: ]

    [Oké ;3]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..