• Hi there.

    Ik wil graag alle films/series van het DC Universe kijken, maar ik heb geen idee in welke volgorde en ik kan het nergens op internet vinden.

    Momenteel heb ik deze films gezien:

    - Batman(1989)
    - Batman Returns (1992)
    - Batman Forever (1995)
    - Batman & Robin(1997)
    - Steel (1997)
    - Catwoman (2004)
    - Batman Begins (2005)

    Weet iemand de beste volgorde?

    Alvast bedankt

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 17:12 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Zijn er verder geen mensen die de films kijken hier?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    - Ik weet bijna niets van de DC universe, dus schiet me niet dood als ik fout ben -
    Ik dacht dat ze de huidige DC universe hebben ingeleid met Man of Steel en dat Batman VS Superman de volgende in de reeks zou zijn.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Agent schreef:
    - Ik weet bijna niets van de DC universe, dus schiet me niet dood als ik fout ben -
    Ik dacht dat ze de huidige DC universe hebben ingeleid met Man of Steel en dat Batman VS Superman de volgende in de reeks zou zijn.


    Volgens mij is dat ook zo! Met Ben Affleck als Batman.
    Maar er zijn ook nog andere universes met hun eigen films en die wil ik ook graag kijken, van films die al uit zijn.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 22:05 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Haha, ik dacht eerst dat dit een DC Comics fanbase was.
    Maar ik heb zelf het niet gekeken, dat moet ik nog doen. Ik keek altijd naar de films en welke er voorgaand waren. Er zijn een boel animatie van Batman en real-life movies, maar je wilt dus die van real kijken? Ik zal eens kijken, misschien dat ik eruit kom.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oooh, nevermind. Ik heb het hier al gevonden. Misschien dat je hier wat aan hebt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Oooh, nevermind. Ik heb het hier al gevonden. Misschien dat je hier wat aan hebt?


    Een beetje wel, thanks! De Superman films zijn nog steeds erg verwarrend, maar er staan een hoop andere films tussen die ik nog moet kijken.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 22:13 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    Een beetje wel, thanks! De Superman films zijn nog steeds erg verwarrend, maar er staan een hoop andere films tussen die ik nog moet kijken.

    Erachter staan de notities. Volgens mij zijn sommige ook korte filmpjes en verbonden aan een televisieserie. Dat is voor mij ook een beetje verwarrend c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.