• Dit is een voorvalletje dat de meeste bekend voor zal komen....
    Ik geef meer om anderen dan om mezelf.

    Wat alleen het rare is, Ik heb er lang alleen voor gestaan.... Pas op de middelbare kreeg ik echte vrienden, waar ik nog steeds mee omga. Toch heb ik dat altijd gehad. Ook is me verteld dat ik te dom zou zijn voor het normale onderwijs, en naar een LOM-school moest (of zoiets XD), terwijl ik nu op t HBO zit... Ze hebben me toch wat aangedaan, die mensen... Toch vertrouw ik anderen snel.

    En nu word ik gewoon gelukkig van het oplossen van problemen die mensen me vertellen, en van advies geven... Is dat herkenbaar voor iemand? Of ben ik gewoon raar? (Dat was namelijk altijd al zo:P)


    'Sharon was here!'

    Are you me? XD Jep, herkenbaar :P


    Life is hard and then we die

    Nog nooit van gehoord, maar het klopt wel, denk ik (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mmmno. Zeker niet raar (: Ik herken 't zelfs heel erg goed :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb precies hetzelfde (meer om anderen geven en graag advies geven).


    You are beautiful, you are love.

    Longclaw schreef:
    Mmmno. Zeker niet raar (: Ik herken 't zelfs heel erg goed :'D


    26 - 02 - '16

    Hehe, ik ben dus niet de enige:)

    Dit is waarom ik van Quizlet hou:D


    'Sharon was here!'

    Moeten we het er nog over hebben dat je raar ben Ori? XD sorry dat moest gewoon even

    Maargoed, dat lijkt me niet raar nee, ik herken het zelf ook wel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Egoïst hier. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Egoïst hier. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    In feite is dit gewoon egoïsme.
    Jij geeft jezelf op voor een ander om daar zelf een beter gevoel van te krijgen.

    Maar ja, volgens mijn filosofieboek kon je alles terugvoeren op egoïsme, dus ja...
    Ik had it vroeger, maar nu zit ik er een beetje tussenin, denk ik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hm, ik kan er niet echt tegen als iemand in mijn omgeving zich niet goed voelt, dus dat komt wel overeen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hmmm, ligt eraan.
    Ik herken wel het gedeelte dat ik graag advies geef, graag mensen help. Maar ik weet van mezelf dat zo mijn egoïstische trekjes heb ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    @ Blof, Ben ik het niet helemaal mee eens, maar ook wel. We hebben bij psychologie hierover gehad, en het gaat over het motief waarom je iemand helpt. Het is niet de bottomline om mezelf beter te voelen, maar om anderen te verbeteren. Maar ik geef toe dat ik het ook voor het belonende gevoel doe, maar niet alleen daarom.Als je theorie correct is, zou er geen altruïsme bestaan, maar toch helpen mensen anderen, waar ze zich niet beter door voelen. Ik zeg echter niet dat dat bij mij van toepassing is.

    Dat er mensen zijn die zover nadenken o.o

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 21:37 ]


    'Sharon was here!'

    Orichan schreef:
    @ Blof, Ben ik het niet helemaal mee eens, maar ook wel. We hebben bij psychologie hierover gehad, en het gaat over het motief waarom je iemand helpt. Het is niet de bottomline om mezelf beter te voelen, maar om anderen te verbeteren. Maar ik geef toe dat ik het ook voor het belonende gevoel doe, maar niet alleen daarom.Als je theorie correct is, zou er geen altruïsme bestaan, maar toch helpen mensen anderen, waar ze zich niet beter door voelen. Ik zeg echter niet dat dat bij mij van toepassing is.

    Dat er mensen zijn die zover nadenken o.o


    Haha, met filosofie hadden we het daar volgens mij ook eens over. Maar ik ben het er ook niet helemaal mee eens. Niet iedereen doet het voor het goede gevoel.


    You are beautiful, you are love.

    Iedereen heeft zo'n beeld over zichzelf lijkt me, maar ik denk dat je dat pas echt bent als het anderen ook opvalt. :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.