• Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.


    De tienerWolven [Max 7]
    Jongens [VOL!]
    - Cooper Henderson - DarrenCrissy
    - Andrew Justin Cole - quin98
    - Alfa Memphis Grimmaud - Gancanagh
    Meiden [VOL!]
    - Aurora Elizabeth Morningrose - Shooter
    - Katherine Audrey Swann - Gipsy
    - Scarlet Morningstar - LoveDrunkx
    - Ayla Hope Savage - Dysis

    De Hunters [Max 12]
    Jongens
    - Riley Andreas Cromwell - Gipsy
    - Aiden Blaine Preston - Assassin
    - Levi Isaac Dales - IsaacLahey
    Meiden
    - Marcy Jarvis - Morrowind
    - Aowynn Rune Savan - Dysis
    - Jill Angel Scars - AgentP

    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 18:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Op het moment dat Andrew een raar geluidje uitstoot, wat in zijn wolvenvorm door moet gaan voor grinniken lach ik zachtjes in mijn hoofd. Niet te geloven, ik was in mijn wolvenvorm en was bang voor een konijn. Even schud ik mijn kop heen en weer terwijl er een grote grijns op verschijnt. Als ik plotseling een duwtje van Scarlet's snuit in mijn zij voel kijk ik dankbaar opzij, ik kon Scarlet niet altijd even goed peilen, soms was ze enorm arrogant en een grote bitch, maar ik bedacht mezelf dat ik haar best nog een kans kon geven, ze zou vast erg aardig zijn.
    Ik luister even naar het gesprek dat zich tussen Scarlet en Andrew afspeelt in mijn hoofd en besluit me erin te mengen.
    Ik ga naar dat voormalige gevangenterrein, waar die mensen opnieuw de samenleving in proberen te komen, die hufters pak ik maar al te graag.
    Ik wist dat ik de kleinste was, ik wist dat ik s'nachts bang was in het bos, ik wist dat ik opsprong voor een konijn, maar wanneer er onrecht in de wereld is wilde ik dat maar graag eruit helpen.
    Ik kijk even vreemd naar Cooper als hij plotseling uit het niets naast Scarlet gaat lopen, maar besluit het te negeren.


    [Ik ben er waars niet vanavond want ik ga naar mijn Opa en Françoise want die is Jarig, ik ben er na 11 uur denk ik wel, maar dan zijn jullie er niet meer denk ik haha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kon het niet laten om te lachen met de reactie van Aurora. You go girl! zei ik en ik voelde respect voor het meisje.
    Ik zag Cooper naar ons toe lopen. Ik wist niet waarom maar ik vond het fijn dat hij er bij kwam. Hij was altijd wel de aardigste tegen mij geweest van de jongens.
    "Hello, ladies. En Andrew." zegt hij wat droogjes terwijl hij alleen Aurora en mij aankeek. Hij was precies jaloers dat Andrew even wat aandacht kreeg van ons. Maar die gedachte duwde ik direct de kop in.
    Hij kwam naast me lopen en zei; "En, wat zijn
    de plannen?"
    Hij ontblote zijn tanden en ik had door dat hij gewoon aan het grijnzen was. Hij liep tegen me aan en keek me dan. Ik vroeg me af wat er was. Hoe is het met Scar?" vroeg hij en hij leek zich afgesloten te hebben voor de rest dus deed ik hetzelfde.
    "Altijd goed als het volle maan is. Maar kan ik hetzelfde over jou zeggen? " zei ik en ik wist dat de bezorgdheid in mijn stem klonk. Ik heb me altijd wel afgevraagd waarom hij soms met blauwplekken naar school kwam. "Je moet het niet zeggen als je niet wilt, maar weet gewoon dat ik ervoor je ben. Wat er ook is, ik sta voor je klaar. Het spijt me als ik soms bitchy doe tegen je. voegde ik er nog aan toe.
    Er drong een geur in mijn neus maar ik negeerde het. Als het iets belangrijk was zou Katherine wel onrustig worden of kwaad zelf.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:26 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [tuurlijk wel joh:P, kan toch niet slapen]

    Andrew Justin Cole

    Ik kijk naar Coop die komt en ik mijn gedachte zucht ik al, wat moest die nou weer. 'Hello, ladies. En Andrew.' zegt hij wat droogjes zonder mij aan het kijken. "Ach rot toch op joh" gaat er door mijn hoofd maar in het echt negeer ik hem maar gewoon. Hij was gewoon hartstikke jaloers ik zag het aan hem. Eigenlijk wist ik ook niet wat er met die gast was, ik bedoel hij mocht mij gewoon echt niet. Niet dat ik het heel erg vond, andersom was het een beetje hetzelfde. Al mocht ik hem eerst wel, maar soms kan ik hem gewoon zo haten. Een grom verlaat mijn mond en ik kijk coop aan, hij was nu met Scarlet aan het flirten, alleen omdat die jaloers was dat ik hier met hun liep. Hij moest echt gaan oppassen anders beheerste ik mezelf niet meer. Hij wist toch dat ik erg agressief was tijdens het wolf zijn, of diegene nou ook een wolf was of niet. Ik kijk even naar Coop en werp een waarschuwende blik. Waarom moest die gast nou ook weer komen? Hij had gelijk de sfeer verpest, althans voor mij dan. Ik mocht hem op dit moment echt niet. Een gefrustreerde grom verlaat mijn mond en ik kijk strak voor me uit. Ik zag hem nu liever echt niet.

    Aurora Elizabeth Morningrose

    Verward liet ik mijn blik heen en weer glijden tussen Andrew en Cooper, terwijl Andrew een aantal gefrustreerde grommen uitstoot. Cooper lijkt het gezellig te hebben met Scarlet, wat me best gelukkig maakt, het leek wel alsof hem wat dwars zat de laatste tijd. Stiekem hoopte ik dat hij iets los zou laten bij Scarlet zodat hij zich wat beter zou voelen.
    Zachtjes druk ik even met mijn neus tegen Andrew's flank, ten teken dat hij zich een beetje stiller moet houden omdat Memphis anders boos zou kunnen worden. Mijn ogen staan vragend terwijl ik de verbinding tussen onze gedachten opnieuw open. Wat is er Andrew? laat ik nieuwsgierig door mijn gedachten klinken.
    Het feit dat ik nu omringd wordt door drie leden van de roedel zorgt ervoor dat mijn staart weer heen en weer begint te zwiepen, ten teken dat ik mezelf volkomen op mijn gemak voel en houdt mijn aandacht op Andrew gericht in plaats van de omgeving.


    Cooper Henderson

    "Altijd goed als het volle maan is. Maar kan ik hetzelfde over jou zeggen? Je moet het niet zeggen als je niet wilt, maar weet gewoon dat ik ervoor je ben. Wat er ook is, ik sta voor je klaar. Het spijt me als ik soms bitchy doe tegen je." Zegt Scarlet.
    "Ach, geeft niet." zeg ik en kijk haar aan. "En ik heb een drukkend gevoel op mijn borst, daarstraks ook al. Ik eh- ben met mijn domme kop tegen de deur aangelopen." zeg ik dan.
    Ik kijk even naar Andrew als ik wat grommen van hem vandaan hoor komen.
    Ach kop dicht. Gaat mijn gedachten en ik draai mijn kop weg.
    "Dus zo dom ben ik wel." grinnik ik naar Scar. Rustig kom ik weer wat meer op gang en loop eer naar Scarlet.
    Andrew gedraagt zich raar, komt vast weer door mij. We mogen elkaar ineens niet zo meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morrowind schreef:
    [@IsaacLahey: je bedoelt toch Marcy met dat meisje, he?]
    [Ja]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Aowynn Rune Savan

    ‘Ik ga mee het bos in,’ zei Marcy waarop ik lichtjes knikte. Ik twijfelde even of het misschien geen slimmer idee was om haar juist het dorp in te sturen. Even keek ik toe hoe ze zichzelf klaar maakte terwijl ik hetzelfde deed.
    ‘Ik ga alvast alleen,’ hoorde ik Riley mompelen en keek hem even met een schuine blik aan. Ergens kreeg ik het vage vermoeden dat we binnen enkele minuten alle drie in ons eentje door het bos heel liepen, en of dat nou zo heel slim was. Ik slaakte een zucht en schudde licht met mijn hoofd terwijl ik richting het bos liep. ‘Laat de jacht beginnen,’ mompelde ik en trok mijn mes uit mijn laars. ‘Laten we er dan maar meteen een spelletje van maken,’ zei ik tegen Marcy, al had ik niet echt idee dat ze nog achter me liep, en zette het mes in mijn handpalm. Ik beet op mijn lip terwijl ik een diepe snee in mijn hand maakte. ‘Afleiding, zo komen ze niet alleen achter jou aan. Die hou je van me te goed.’
    Een dikke streep bloed welde op waarna ik mijn mes terug stopte en een pijl uit de koker trok. Ik legde de punt van de pijl in mijn gewonde hand en draaide hem voorzichtig heen en weer zodat de deze onder mijn bloed kwam te zitten. Vervolgens legde ik hem op mijn boog en spande deze aan waarna ik mijn blik zoekend door het donkere bos heen liet glijden. ’Zoek en gij zult vinden,’ mompelde ik en schoot de bebloedde pijl af, die een eindje verderop recht in een boom belande.


    Ayla Hope Savage

    ‘Waarom leidt je ze naar Ayla? Waarom niet naar mij,’ hoorde ik Cooper verontwaardigend tegen Memphis zeggen, nadat deze had uitgelegd wat de plannen waren. Ik sloot me volledig bij zijn plan aan, lok de Hunter maar naar mij. Als er een valse grijns op mijn kop had kunnen verschijnen, stond deze er nu breed op. Als Cooper's blik de mijne ontmoet werp ik hem een beledigende blik toe, al voelde ik me niet echt beledigd. Het feit dat hij zich achtergesteld voelde moest al genoeg zeggen en ik had geen zin in spelletjes zoals; waarom zij wel en ik niet.
    Ik ging verder niet in op wat hij zei en wandelde in een rustig tempo door. Mijn staart zwiepte lichtjes heen en weer terwijl mijn oren zicht concentreerde op de geluiden in het bos. De geur van bloed hing er nog steeds, iets wat me nog alerter bleef houden. En iets wat me uiteindelijk vertelde dat er niet één maar twéé gewonde Hunters moesten zijn.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:34 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    "Ach, geeft niet."zegt Cooper en kijk me aan. "En ik heb een drukkend gevoel op mijn borst, daarstraks ook al. Ik eh- ben met mijn domme kop tegen de deur aangelopen." zegt hij dan. Ik wist dat hij loog maar ik ging er niet verder op in toen ik Andrew hoorde grommen. Wat hadden die 2 jongens toch? Ik voelde precies de spanning die tussen hen in hing. Ik had het gevoel dat ze straks zouden vechten. Dan zou ik me er tussen wringen. Ik keek Andrew aan en liet waarschuwend mijn tanden zien. "Kalm worden. Memphis vermoord je anders." Seinde ik in zijn hoofd.
    "Dus zo dom ben ik wel." grinnikt Cooper.
    "Je bent niet dom, je bent gewoon lomp." zei ik en duwde hem plagend tegen zijn homp. Maar goed, wat is er gebeurt tussen Andrew en jou? zei ik en keek naar Andrew. Voor te zien was Aurora tegen hem bezig. Zij zal wel zorgen dat hij kalm bleef.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ik moet eten daarna reageer ik wel]

    Levi Isaac Dales

    Plots kwam er nog een tweede persoon naar het meisje. Ik nam weer een pijl uit mijn koker en schoot -zoals mijn bedoeling was- rakelings tussen de twee een pijl in. ik wachtte op hun reactie. Mijn hart klopte in mijn keel toen ik verder naar achter kroop. Ik zorgde ervoor dat ze me niet zagen. Ik trok mijn capuchon nog iets strakker om mijn hoofd en sloot me af voor hun geluid. Geconcentreerd keek ik rond. De bomen belemmerden mijn zicht op de restvan de plek. Best logisch dit is een bos, maar toch waren bomen soms heel vervelend.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik ga eten]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Kun je de naam van je persoontje erboven zetten? LoveDrunkx]

    Cooper Henderson

    "Je bent niet dom, je bent gewoon lomp." Zegt Scarlet en geeft een duwtje tegen mijn homp. "Maar goed, wat is er gebeurt tussen Andrew en jou?" vraagt ze. Ik kijk haar even aan.
    "We mogen elkaar niet zo denk ik," ik frons mijn wenkbrauwen even. "Weet ik wel zeker." zeg ik er dan achteraan.
    Een kuch verlaat mijn bek en ik voel weer dat drukkende gevoel. Even sluit ik mijn ogen en kijk dan naar Scarlet. "Dit ga ik niet redden, hoor."
    Zeg ik dan en stop met lopen. Ik probeer normaal te ademen maar het doet zeer.
    "Scar, wacht even." zeg ik en kijk naar haar. Ik had dan niet samen met haar de opdracht, maar zij is de enige op dit moment die een beetje aardig is. Zelf ben ik dat niet, maar dat maakt mij niets uit. Zolang ik maar iemand heb waarbij ik wat kwijt zou kunnen mocht dat nodig zijn.
    Ik sta nog altijd stil. Ik ben te ver van Memphis om tegen hem te zeggen dat het niet lukt. Ik wil het zo graag maar Harrold is gewoon zo een klootzak geweest om me op mijn borstkas te slaan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 18:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga zo ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.