• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lou Mc.Down
    Ze had me blijkbaar gehoord en stopte direct met lipbijten en lichte blosjes verschenen op haar wangen.'Ik koop je wel een nieuw shirt.'zegt ze dan ,maar ik schud mijn hoofd."Hoeft niet,hij is niet kapot ofzo."zeg ik en glimlach lichtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Nee maar nu wel nat.' zeg ik en denk even na over mogelijkheden om hem te laten eten. 'Weet je? Ik denk dat je zus wel aardig is.' zeg ik terug denkend aan ons gesprek. Ik vraag me af of ze veel op elkaar lijken qua karakter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Nee maar nu wel nat.' zei ze en ik grinnikte licht."Dat vind ik niet erg hoor."zeg ik .'Weet je? Ik denk dat je zus wel aardig is.'zegt ze en ik knik."Dat is ze ook,maar soms te overbezorgd"zeg ik en glimlach licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Dat is ze ook, maar soms te overbezorgd.' zegt hij en ik glimlach. 'Dat is omdat ze van je houd en het beste met je voorheeft. Ze wil dat je niets over komt.' zeg ik en kijk hem even recht aan voor ik weer wegkijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Dat is omdat ze van je houd en het beste met je voorheeft. Ze wil dat je niets over komt.'zei ze en keek me recht in de ogen aan,haar ogen fonkelden wat,maar algauw keek ze weer weg.Ik knik zachtjes."Ja ik hou ook veel van haar,ze had zelfs een koekje in mijn schooltas gestoken."zeg ik dan en glimlach lichtjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik moet glimlachen om die woorden. 'Heb je het op kunnen eten?' vraag ik hem dan bezorgt en kijk hem weer aan. Ik hoop zo dat hij ja gaat zeggen maar als hij nee zegt dan zal ik misschien iets teleurgesteld zijn maar nog meer vastberaden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Heb je het op kunnen eten?' vroeg ze bezorgd en ik nam het pakje koekjes uit mijn zak."Nog niet,ik ging er juist aan beginnen ,maar je had toen je nachtmerie."zeg ik.Ik ging het proberen,koekjes waren kleiner dan een hele boterham.Ik opende het pakje en nam een granen koekje uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik glimlach en probeer hem niet aan te kijken omdat het dan nog moeilijker voor hem is. Ik beweeg mijn vingers lichtjes over het gips om iets te doen te hebben. Ik kijk glimlachend naar mijn draak. Ik volg de getekende lijnen en concentreer me daar op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik glimlachte lichtjes en nam een hap van het koekje en zette gewoon mijn gedachten uit en slikte het zo vlug mogelijk in.Het deed even raar,maar ik had iets binnen.Ik nam nog een hapje en deed hetzelfde tot het koekje op was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik kijk op en zie dat hij het koekje op heeft. 'Godzijdank!' prevel ik en omhels hem weer nu uit vreugde en vrolijkheid. 'Denk je dat je er nog één op kunt?' vraag ik hem dan en laat hem terug los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Godzijdank!' Prevelde ze en omhelsde me 'Denk je dat je er nog één op kunt?'vroeg ze me dan en ik knikte licht."Mischien nog 1tje."mompel ik en nam nog een koekje en helhaalde weer dat van daarnet,het duurde niet lang of ik had het binnen.Ik had al genoeg van 2 koekjes.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Als hij er morgen 2 en een half binnen krijgt en overmorgen 3 en zo verder moet het wel lukken. Ik kijk hem trots aan. 'Je doet het goed zo. Morgen iets meer en de dag ernaar nog iets meer. Zo geraken we er wel.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik glimlach lichtjes.'Je doet het goed zo. Morgen iets meer en de dag ernaar nog iets meer. Zo geraken we er wel.'zegt ze en ik knik.Ik nam mijn gsm en stuurde een sms'je terug naar mijn zus dat ik er al 2 op had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik voel me weer moe en zucht. Ik wil niet slapen dan krijg ik vast en zeker weer nachtmerries. Ik sta op van zijn schoot en loop naar de boekenplanken. Ik ga de titels weer af omdat ik niet echt weet wat te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze ging van mijn schoot af en ging de titals van de boeken lezen.Ik zuchte zachtjes en neuride zachtjes een liedje.En sluit mijn ogen weer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH