• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Stiekem kijk ik even naar hem vanuit mijn ooghoeken en glimlach zwakjes. Ik kijk weer naar de boeken en zucht zachtjes. It's the wrong time for somebody new. Dat ene zinnetje spookt door mijn hoofd en ik sluit even gepijnigd mijn ogen voor ik weer naar de titels kijkt. Ik heb geen zin om nu door opgekropte gevoelens een aanval te krijgen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik kreeg weer een berichtje van mijn zus en ik opende het.Ze schreef dat ze blij was dat ik wat at.Ik glimlachte zwakjes en keek dan naar Elena die nog steeds tussen de boeken zat te neuzen.Ik zag dat ze moe was en ik sta op en ga naar haar toe."Je ziet er wat moe uit."zeg ik en leg mijn hand op haar schouder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Het valt wel mee' zeg ik zachtjes en kijk hem even aan. 'Er is gewoon iets te veel gebeurt vandaag, van slechte dingen bedoel ik.' Ik zucht even. Ik ben nog altijd angstig door mijn nachtmerrie maar die angst is afgezwakt zolang ik hier ben aangezien ik zelf zie dat hij nu niet in gevaar is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Het valt wel mee' zegt ze zachtjes en keek me even aan.'Er is gewoon iets te veel gebeurt vandaag, van slechte dingen bedoel ik.' zei ze en zuchtte even.Ik knik begrijpelijk.Er was ook erg veel gebeurt vandaag.Ik zucht en ga dan weer in mijn hoekje zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik ga terug naast hem zitten en glimlach even flauwtjes. 'mag ik mijn hoofd op je schoot leggen?' vraag ik hem zachtjes. Misschien is het voor hem wel een raar idee maar misschien kan ik zo nog wat slapen zonder nachtmerries.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'mag ik mijn hoofd op je schoot leggen?'Vroeg Elena die naast me was komen zitten.Ik glimlach licht en knik."Doe maar."zeg ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik ga liggen op de grond en leg mijn hoofd op zijn benen. Ik probeer een beetje gemakkelijk te liggen en sluit mijn ogen. Het lukt me niet direct om in slaap te geraken. Telkens als ik wegzak ben ik weer bang dat er iets gaat gebeuren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Zegde zich neer en haar hoofd lag op mijn schoot.Ik was ook best moe en sloot gewoon mijn ogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Na een tijdje geef ik het op en zucht even voor ik me helemaal laat wegzakken. Een lichte glimlach speelt om mijn lippen als ik terecht kom in een betere droom. Een mooiere.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Na een tijdje was ik ook in een slaap beland.Ik had een flash back van vroeger .Toen ik op onderzoek moest gaan ezno.Ik werd weer wakker en kijk even naar Elena die vredig lag te slapen op mijn schoot.Ik zuchtte zacht en hoopte echt dat deze dag rap gedaan was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Als er een enige tijd voorbij is gegaan... uren? één uur? Ik weet het niet... knipper ik met mijn ogen en rek me kleintjes uit. Even weet ik niet waar ik ben maar herken dan de bibliotheek en zucht zachtjes. 'Ik denk dat het een uur of 4 nu al is.' mompel ik zachtjes. Zouden we mogen gaan?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik zag dat El wakker werd ze had al een uurtje liggen slapen ofzo.Ze knipperde een paar keer met haar ogen en rekte zich kleintjes uit.'Ik denk dat het een uur of 4 nu al is.' zegt ze en ik kijk eens op mijn gsm."Het is nu 26 voor 4"zeg ik en stop mijn gsm weer weg.Binnen 10 minuten ging het bellen."Ja we kunnen al naar beneden gaan."stel ik dan voor en glimlach licht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik sta recht en trek hem recht. 'Ik pak mijn spullen voor morgen wel nog uit mijn kluisje.' zeg ik en wacht even op hem voor ik naar de gang terug loop. Hopend dat hij mij loopt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze stond recht en trok hielp me ook recht.'Ik pak mijn spullen voor morgen wel nog uit mijn kluisje.'zei ze en ik ging met haar mee."Is goed,ik hoop echt dat we naar huis mogen."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Je bent niet de enige.' Ik loop naar mijn kluisje en haal er 2 boeken uit voor mijn huiswerk tegen morgen. Ik draai me dan zuchtend naar hem om. 'Wat doen we nu met dat geweer in je kluisje? Je weet dat ze jouw gaan verdenken he?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'