• who is it ,who is the murder of this crime?
    Nobody knows or they just saying that to hide it from us.A crime at the highschool in New York.A school of more than 1000 students and a murder.All the students have to stay in school beacause the murder is still there but does that cause for more death people who knows?The murder know.


    Deze rpg speelt zich dus af in de middelbare school Belmont Preparatory High School.Een school met meer dan duizend leerlingen.Een gewone school waar niets mis kon lopen,maar daar hadden ze het mis.Een vermoorde cheerleader klonk het ze zeiden dat ze heel bekend was in school dat ze dus populair was.Maar dat betekend niet geliefd.De politie nam in en verplichte alle leerlingen in het schoolgebouw te laten blijven tot ze wat meer weten over de moordenaar,maar als de moordenaar nog steeds in het gebouw doolt betekend dat niet een groter gevaarvoor de leerlingen ?
    So who is it?


    Rollen :
    Students(nerds ,populaire mensen(waaronder cheerleaders en footbal players) , pestkoppen(max2 kunnen ook footbal players zijn), seutenbitcherige types ,(max2 kunnen ook cheerleaders zijn)normale studenten , ...)

    -James Johnsen ~Moonly~Normale student
    -Isabel 'Bel' Melinda Silverson ~ Tsubaki ~Cheerleader
    -Kylie Louise Adams~carpediemx~Normale student
    - Yune Brighton~Memoria~Normale leerling, cheerleader
    -Charles Johnsen~Assassin~Alternatieve student
    -Rayn Maxwell Golddigger~Nyan~ Football speler, populair iemand
    -Jayden Brooks~Memoria ~Normale student, Football speler
    -David Pure~Moonly~Populair iemand, footballplayer
    -Lou Mc.Down~Nyan~Gewoone student,Nerd
    - Elena Yana Bennett ~LostMagic ~Normale Studente, nerd
    -Evalyn Janice Fisher~ Arriver~ Normale leerlinge
    -Riley Lauryn Mayer~Winchesterr~Leerling, skatermeisje
    Moordenaar(s)
    (Max 2 dan moeten ze wel samen werken)
    -Aileen Sony Millers ~Rememberyouxx +Cheerleader meisje
    -Steven Gavin McLawerson ~Tsubaki ~Moordenaar
    Politie(max 3)
    -Angelica Wolfe~Assassin
    -Axel Cael Rebel~Isuzu
    -


    Regels

    Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 3 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~als je niet meer wil meedoen met deze Rpg meld het dan even aub
    ~Naamsverandering melden
    ~Speel niet voor een ander
    ~Begrijp je iets niet of zijn er vragen gb mij dan


    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 20:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lou Mc.Down
    Ze hijgde even uit en deed haar bril af.'Dat was gemeen.' zegt ze en kijkt me met zielige oogje aan.Als er nog iets was waar ik een zwak voor had was dat wel een zielige blik.'Sorry.'grijnsde ik .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ja dat zou je beter ook zijn.' grinnik ik en draai ons weer om zodat ik weer op hem zit en hem weer kan porren. 'Wraak.' grinnik ik en begin hem in zijn beide zijen zachtjes te porren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ze draaide one weer om zodat ze boven me zat.'Wraak' zei ze en begon me te porren in mijn zij."Nee-hee" lach ik .Ik probeerde me te verzetten ,maar het lukte niet echt."Ik heef me over.'Lach ik weer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Hij probeert zicht te verzetten en zegt dan lachend dat hij zich overgeeft. Ik grinnik even. Ik heb niet zo'n zin om te stoppen. 'Hm.' zeg ik maar blijf porren. 'Wat krijg ik als ik stop?' grinnik ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Hm'meer kwam er eerst niet uit en ze bleef me verderporren.'Wat krijg ik als ik stop?'vroeg ze en ik lachte nog even verder."Alles wat je wil.'lach ik zonder echt na te denken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik haal grinnikend mijn handen weg 'Oke daar doe ik het wel voor.' grinnik ik en kijk hem lacherig aan. Hm... wat wil ik hebben? Ik kan dit tegen hem gebruiken door bijvoorbeeld te zeggen dat hij het wapen in mijn kluisje moet leggen maar dan zou de zwaarmoedige sfeer weer terug zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Oke daar doe ik het wel voor.'zegt ze.En dacht na.Ik beet op mijn lip en kijk haar aan.De zonne stalen kwamen vanachter haar uit.Het leek net alsof...Alsof ze een engeltje was.Ik probeerde het zo rap mogelijk het uit mijn hoofd te schudden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Ik wil...' zeg ik nog steeds nadenkend. 'Een kusje op mijn wang.' grinnik ik en tik met mijn vinger op mijn rechterwang. Ik kijk hem glimlachend aan en wacht op zijn reactie. Als hij dat niet wil doen moet ik iets anders verzinnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    'Ik wil...'zei ze nog steeds nadenkend.'Een kusje op mijn wang.' grinnikte ze en tikte met haar vinger op haar wang.Ik grinnikte en keek haar aan."Echt?" vroeg ik nog eens en boog me al voorover om een kusje op haar wang te drukken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    'Echt.' zeg ik en voel even zijn lippen op mijn huid. Ik voel mijn wangen warm worden en de plek waar zijn lippen zaten tintelen lichtjes. Ik hoop dat hij het niet doorheeft en dat mijn wangen niet opvallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [goeiemorgen :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (goeiemorgen)
    Lou Mc.Down
    'Echt.' zei ze en ik drukte zachtjes een kusje op haar wang.daarna trek ik me terug en bijt zachtjes op mijn lip,die wat tintelde.Ik voelde mijn wangen licht rood worden.Ik keek even naar haar lippen,maar ik wende mijn blik vlug af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik adem even rustig in en uit om het rood van mijn wangen te krijgen. Moet mij weer overkomen natuurlijk... gevoelens krijgen voor mijn beste vriend. Ik zucht zachtjes even en kijk dan - met nu alleen nog roze blosjes in plaats van een rood hoofd- hem weer aan. Verbeeld ik me dat nu of zitten er lichte blosjes op zijn wangen? Vast mijn verbeelding.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lou Mc.Down
    Ik keek ,weer naar Elena,die lichte blosjes op haar wangen had.Ik wist dat ze soms verlegen was,maar zou het...Ik bijt even op mijn lip,en ga er dan toch voor,ik drukte zachtjes mijn lippen op de are,mijn hoofd zegt stop en mijn gevoelens zeggen,ga ervoor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elena Yana Bennett
    Ik schrik even als hij zijn lippen zachtjes op de mijne drukt maar sla dan één arm voorzichtig om zijn hals en kus hem teder terug. Allerlei gevoelens schieten door me heen. Verbazing, geluk, ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'